Noista pakoista oli puhetta niin itellä taas tuli hyvien pakkojen jälkeen oikeastaan ensimmäiset suhkot paskat pakat. Ostin Jumbon + 2 standartia. Jumbosta kyllä tuli Canucksien vauhtikone Raymond, johon oon oikein tyytyväinen. Muuten tulikin rareina kaikenmaailman areenaa ynnä muuta. Pakkia tai sentteriä olisin kaivannut. D.Keith kun menee pian eläkkeelle. Noh onneksi jäi sen verran kahisevaa, että täytyy tehä suoralla ostolla toi.
Kyllähän se niin on, että tuo pakkojen ostelu tuntuu monesti menevän enemmän huvittelun piikkiin. Ihan samasta syystä kuin ostit pikkupoikana jääkiekkokorttipakan, "pitää nähä mitä kortteja sieltä nyt tulee".
Itekkin olisin tuolla 12500 kiekolla saanu sen mun sentterin ja pakin helposti, vaikka toki pitää olla tekijämiehiä tekijämiesten tilalle. Mutta mun politiikkana ei oo ollu ostaa mitään ylihintasia supernimiä, vaan ykkösen laitaan joku Havlat kehitettynä on aivan bueno.
Nyt on muuten kerrankin noiden pakkojen + vanhojen säästöjen myötä enemmän kuin tarpeeksi soppari- ja harjoittelukortteja. Välillä kun varsinkin sopparikorteista on meinannut olla pulaa
Käyttämätön Jason Spezza on sitten myynnissä koko pelin halvimpaan osta heti -hintaan 5900. Lähtö tais olla 4950.
Sen verran hyvin alkaa pelaajiston suhteen olemaan pullat uunissa, että palkkakatto tuli tuossa pari päivää sitten vastaan. Tiedän tän kikkailun palkkakaton kanssa, mutta täytyy silti ihmetellä, miten joillakin voi olla aivan uskomattomia tähtisikermiä. Vaikka olisi kuinka koottu, niin tuntuu että välillä tulee vastaan sellaisia joukkueita, jotka eivät vaan voi mahtua katon alle.
Hyökkäyksen kokonaisuus on itellä noussut 90:iin ja kyllähän tuo tuntuisi pikkaisen vastustajia karsivan, mutta onneksi pelejäkin saa. Viime päivinä on ollut yllättävän monessa pelissä lagia. Ekaa kertaa tuli myös pientä motivaation notkahdusta HUT:n suhteen, kun nyt on tosiaan saanut sen todella hyvän porukan kasaan, niin hiukan tuntuu siltä että "jaha tässäkö tää nyt oli". Varsinkin kun huonommallakin poppoolla pärjäisi vallan mainiosti. Eli sellaista tarvetta vahvistaa omaa joukkuetta ei oikein edes ole.
Tätä samaa olen kaipaillut. Ihmeen hyvin menee kaupaksi muuten loppuunkäytetytkin pelaajat, kun olen niitä itsekin kaupannut. En tiedä ostetaanko noita vahingossa vai keräilevätkö jotkut kortteja tonne omaan kokoelmaan ihan huvikseen.
Joo itekin laitoin huvin vuoksi Marian Hossan (uraa 0) myyntiin osta heti -hintana 900, niin kaupaksihan se oli mennyt :)