Porukka on tainnut ostella pakkoja oikein urakalla, kun itsellä ainakin se tilanne että joutuu välillä hankkimaan pakan pelkästään sen takia että saisi sopimuksia jatkettua.
Joo no ainakin alussa meinasi itelläkin olla pula noista sopparikorteista. Kyllä tässä on myöhemminkin niistä ollut paikoin pulaa, ja on pitänyt ostaa lisää kortteja. Tosin kun oon yrittänyt ostella pääasiassa 25 pelin kortteja, niin niillä nyt on pärjännyt aina jonkun aikaa. Jumbostahan noita tuli toki paljon kans, mutta sitten tuli sellanen ryysis, jossa piti uusia monen jätkän sopparit, niin kyllähän ne äkkiä taas meni.
Alemmissa kentissä oon toki kierrättänyt näitä halvempia äijiä, niin monesti kun on sieltä soppari loppunu, oon siirtäny vaan uuden äijän tilalle, jolla on sopparia.
Yön aikana oli menny toi
Rich Peverley kaupaksi. Laitoin lähdön 150 kiekkoa ja osta heti -hinnaksi 1700. Joku sen oli 1700 napannut, eli ihan hyvin toi. Nyt koitankin jatkossa alkaa tekemään enemmän "bisnestä".
Ostin tossa käyttämättömän
J.Jokisen 1500 kiekkoa ja laitoin samantien myyntiin 1700 ja osta heti -hinta 2650. Lisäksi ostin käyttämättömän
Tim Conollyn halvalla 1000 kiekkoa. Tuunasin sille vähän lisää käsiä niin nyt olis myynnissä tällänen herra:
LUI 90 LAU 80 KÄD 93 TKL 73 PUO 76 (KH, RIGHT ja URA 70). Hinta 1400 ja osta heti 2300.
Oma jengi on tällä hetkellä seuraava:
Pisteet: 86-81-69
Statsit: 52W 4L 1OTL
J.Jokinen (82) - P.Berglund (86) - M.Hossa (88)
A.Brunette (82) - M. St Pierre (74) - T.Laine (71)
T.Nouza (73) - A.Wichser (74) - A.Daigle (73)
P.Rasi (66) - B.Hughes (72) - M.Levasseur (56)
D.Keith (88) - J.Penner (73)
A.Edler (83) - C.Potter (73)
N.Paetsch (74) - T.Zizka (74)
D.Patzhold (76)
E.Mosher (62)
H.Säteri (84) - odottaa Patzholdin uran loppumista