NHL09-turnaus PS3 (1 vs 1)

  • 2 003
  • 23

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Avataan ketju, jos vaikka tätä kautta löytyisi peliseuraa, kun tuolla BAP-puolella ei kukaan ollut kiinnostunut tällä muodolla pelattavista peleistä.
Eli alustavasti onko ketään joka olisi kiinnostunut pelaamaan ihan ns. vanhan aikaisen turneen, eli 1 vs 1 tyyliin.
Joku kuka enemmän on aiheeseen tutustunut niin voisi kertoa millaisessa formaatissa tuo onnistuu tai sitten tekee tuonne onlinen puolelle turneen. Itse en ole aikaisemmin moisia luonut.
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Täälläkin päässä innostusta löytyisi.

Edit. Mukana ollaan. Joukkueena Blackhawks
 
Viimeksi muokattu:

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Myöskin täällä ollaan mukana.

Kuka muuten tämän järjestää ja millä joukkueilla pelataan?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tämä kun on vasta ensimmäinen jatkoaika-turnaus PS3:lla niin minulle ainakin sama vaikka kaikki paikat ei täytykään juuri niistä pelaajista ketä tässä ketjussa aiemmin ilmoitti kiinnostuksensa. Pääasia että pääsis nyt edes yhden turneen vetää ja kattoo miten käytännössä toimii, tämähän on melko lyhyt turnaus. Ja jatkossa voidaan tehdä sit uusia turneita joissa on enemmän osanottajia.

Eli jos ei muilla ole mitään sitä vastaan että vain nopeat elävät ja turneeseen voi regata kahdeksan nopeinta? Voisin vaikka tehdä sen liigan seuraavilla säännöillä:
- NHL joukkueet
- yksinkertaiset pelaajavaihdot
- 5min erät
- alkusarja 2 ottelua, kotona ja vieraissa.
- pleijarit paras kolmesta



En laita liigakutsuja erikseen kenellekkään joten käyttäkää liigahakua seuraavin tunnuksin.

NIMI: Jatkoaika
LYHENNE: JAT
SALASANA: jatkis
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitäisikö koittaa sopia jotkin peliajat, jotta saataisiin porukkaa yhtäaikaa paikalle? Esim tänään klo 18.00, 18.30, 19.00, 19.30, ...?
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Pitäisikö koittaa sopia jotkin peliajat, jotta saataisiin porukkaa yhtäaikaa paikalle? Esim tänään klo 18.00, 18.30, 19.00, 19.30, ...?

Niin tai sit lisäilee kaverilistalle pelaajat ja kattoo milloin online. Minä en tänään neljän jälkeen pääse pelailemaan ja huomennakin jää pelit aika vähiin. Mutta ennen klo 16.00 saattaisin muutaman pelin pelata. Riippuu aika pitkälti siitä kuinka pitkään pysyn pokeriturnauksessa mukana.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jos on innokkaita pelaamaan liigapelejä niin olen online klo 17-19 välisenä aikana. Olen nyt pelannut 6 peliä aina kaksi putkeen samaa vastaan joista toisen olen voittanut ja toisen hävinnyt.

Onko muuten kellään tietoa meneekö tuo liiga kahdeksalla joukkueella siten että kaikki pääsevät jatkoon ja pisteet ratkaisevat vain pudotuspeliparit?

EDIT: EA:n serverit alhaalla, joten eipä sit pelattukaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Muutamaa peliä vaille valmis on tuo "runkosarja", joten onnistuisiko näiden pelien pelaaminen niin päästään pleijareihin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Itse sain tuossa juuri viimeisenkin runkkaripelin pelattua. Täytyy myöntää että into on "hiukan" alun jälkeen laantunut ja melkoista pakkopullaa pelit olleet. Ilmainen jatkopaikka tiedossa sille joka saa minut vastaansa. Toronto on kyllä joukkueena vituttanut ekasta pelistä asti. Silloin kun saa edes pari maalia noilla puukäsillä tehtyä niin eikös veska imuroi vähintään yhtä monta helppoa. Sitten taas kun maalinteko tökkii veskari pelaa loistavasti ja hävitään 2-1 tai 2-0. Uusi päivitys viimeistään kuolinisku maalinteolle kun sillä vanhallakaan patchilla ei ikinä osunut maalia kohden vaikka tyhjä maali olisi edessä.

Ps. Eikö täällä oikeasti kukaan jaksa tapella peleissä? Joka matsissa koittanut saada myllyä aikaan eikä silti kukaan ole lämmennyt. Ei yhden ainutta tappelua vaikka miten paljon yrittäisi.

edit. Ei helvetti. Pelattiin tänään temmin kanssa 2 peliä, mutta vain toinen tuli sarjataulukkoon. Ea:n palvelimilla oli juuri niihin aikoihin jtn huoltokatkoja eli ilmeisesti siitä johtuu? Just kun luulin jo kaikki pelit pelanneeni niin huomaan, että nyt kävi näin. Ei oo helpoksi tehty tämäkään.
 
Viimeksi muokattu:

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Pelaan viimeiset pelini temmiä vastaan heti, kunnes olen selvinnyt ongelmasta, joka on pitäny minut pois onlinesta. Jos joku haluaa auttaa, niin kerron ongelmastani NHL09-ketjussa.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pelaan viimeiset pelini temmiä vastaan heti, kunnes olen selvinnyt ongelmasta, joka on pitäny minut pois onlinesta. Jos joku haluaa auttaa, niin kerron ongelmastani NHL09-ketjussa.

Fedon kannattaisi lueskella tai suoraan kertoa ongelma KonsoliFIN:n keskustelupalstalla NHL09-ketjussa. Uskon, että sieltä löytyy enemmän tietotaitoa.

Toivottavasti ennen vuoden loppumista saataisiin liigan voittaja selville!
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Eli ilmeisesti puuttuu enää Temmin ja vetotangon keskinäiset matsit niin päästään pleijareiden pariin.
Yrittää sopia joku ajankohta koska kerkeisitte pelaamaan, että saadaan homma etenemään...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli ilmeisesti puuttuu enää Temmin ja vetotangon keskinäiset matsit niin päästään pleijareiden pariin.
Yrittää sopia joku ajankohta koska kerkeisitte pelaamaan, että saadaan homma etenemään...

Yritetty on, mutta Vetotanko ei saa änäriänsä päivitettyä. Itselleni on lähiaikoina sopinut mikä päivä tahansa. Maanantaina lähden reissuun ja sitten voin pelata vasta torstai-iltana. Ennen sitä lauantaina ja sunnuntaina klo 12.00-15.00 välisenä aikana käy. Muuten olen töissä tai nukun.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Mikäli en saa tätä toimimaan, onko mahdollista jatkaa ilman minua?

Edit: laitampa viimeisempänä keinona viestin tonne konsolifin-foorumille.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Nytten sain ladattua tiedoston ja pääsin onlineen ainakin hetkeksi. toivottavasti pääsen myös jatkossa ja aijon pelata pelini mahdollisemman nopeasti! kiitos kärsivällisyydestä
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Runkosarja saatu päätökseen. Omalta osaltani pyrin viemään pudotuspelit mahd. pikaisesti päätökseen, kun palaan reissulta ensi torstai-iltana. Harmaata vastaan ilmeisesti aloittelen ja mahdollisesti myös lopettelen, koska sen verran nihkeätä ollut pelaaminen viime aikoina. Pistän viestiä sitten, kun tiedän mitkä peliajat sopii, mutta ainakin torstai-iltana väijyn onlinessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös