NHL Without a Map

  • 68 445
  • 83

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tämähän on vaatemerkin mainos. Mitä te siltä odotatte
 

ipaz

Jäsen
Porukka tuntuu ottavan hieman liian vakavasti koko NHLWAMin. Ohjelmahan on kasattu Putkolan ja Mannisen hupailureissusta Amerikkaan, jossa veijarit käyvät morjestamassa kovinkin epävirallesesti suomalaisia änärijätkiä ja mainostavat samalla Bille Beinon vaatteita ja muita sponsseja. Nuo sepät kun eivät ole mitään toimittajia, niin on kai aika sama kenen kanssa ne siellä jutustelevat. Nättejä blondeja on aina hieno nähdä ja onhan noilla molemmilla ammatikiekkoilija poikakaverina.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Porukka tuntuu ottavan hieman liian vakavasti koko NHLWAMin. Ohjelmahan on kasattu Putkolan ja Mannisen hupailureissusta Amerikkaan, jossa veijarit käyvät morjestamassa kovinkin epävirallesesti suomalaisia änärijätkiä ja mainostavat samalla Bille Beinon vaatteita ja muita sponsseja. Nuo sepät kun eivät ole mitään toimittajia, niin on kai aika sama kenen kanssa ne siellä jutustelevat. Nättejä blondeja on aina hieno nähdä ja onhan noilla molemmilla ammatikiekkoilija poikakaverina.

Itseasiassa Juhani "putcola" Putkonen on kylläkin medianomiksi valmistunut Jyväskylästä :)
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Itseasiassa Juhani "putcola" Putkonen on kylläkin medianomiksi valmistunut Jyväskylästä :)

Sinä päivänä kun medianomit lasketaan ihan oikeiksi toimittajiksi, niin eläinlääkärit voidaan varmaan heittää sitten suoraan synnytyssaliin tuuraamaan. Näin niinkuin porilaisen medianomin näkökulmasta. Hymiö.
Ja joo. Kyllä moni medianomi on toimittaja, mutta ei medianomi-koulutus mitenkään erityisesti toimittajaksi preppaa kyllä. Ni.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sinä päivänä kun medianomit lasketaan ihan oikeiksi toimittajiksi, niin eläinlääkärit voidaan varmaan heittää sitten suoraan synnytyssaliin tuuraamaan. Näin niinkuin porilaisen medianomin näkökulmasta. Hymiö.
Ja joo. Kyllä moni medianomi on toimittaja, mutta ei medianomi-koulutus mitenkään erityisesti toimittajaksi preppaa kyllä. Ni.

Se että preppaako medianomin koulutus toimittajaksi vai ei, riippuu pitkälti siitä että minkä medianomi alan opiskelee ja missä. Ainakin Turun journalisteiksi valmistuneet ovat työmarkkinoilla olleet kysyttyä kamaa
kuulemma
 

Knap

Jäsen
Tätäkin voisi nostaa. Kesällä oli NHLWAM summercamp vol. 3 ja nyt pyörähti käyntiin seitsemäs kausi itse sarjaa. Kolmas summercamp oli vähän pettymys kakkosen jälkeen, joka oli loistavaa viihdettä, kolmonen oli vähän mauton, etenkin kun Jantta puuttui ja tuomarina tilalla oli kukavittu? Taas kausissa ollaan menty kokoajan eteenpäin. Ehkä toivoisin vähän pidempiä jaksoja, mutta onko niitä sitten vaikea toteuttaa, jos ei vaan saa laadukasta matskua.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Ehkä toivoisin vähän pidempiä jaksoja, mutta onko niitä sitten vaikea toteuttaa, jos ei vaan saa laadukasta matskua.

Ei. Omasta mielestä jaksot saisi olla pidempiä, ja jaksojen määrä sitten vaikka vähäisempi. Esimerkiksi tähän alkuun voisi olla julkaistuna 2-3 pidempää jaksoa, kun nyt on viisi lyhyttä. Aho-Teräväinen jakson olisi voinut niputtaa yhteen ja Nutivaaran jaksot myös.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Se kausi jossa pyörittiin Rämön kanssa Calgaryn hallin uumenissa sun muuta, on toistaiseksi ollut paras. Tämä nykyinen kausi taas on ollut pelkkiä twitter-kysymyksiä ja varsinkin Teräväisen ja Ahon ilmeistä näki toisessa jaksossa ettei voisi vähempää kiinnostaa vastailla niihin.

En tiedä onko ukoilla alkanut sitten väsy painamaan vai mitä, mutta tuskin tämä tuotanto ainakaan rahasta jää kiinni - kiitos Putkosen. Varsinkin Manniselta tulee ajoittain oikeasti hyviä kysymyksiä, mutta sekin unohtuu kun seuraava kysymys on luokkaa "hodari vai BMW".

Ja joo, tiedän että pilke silmäkulmassa tätä hommaa tehdään, mutta kun mahdollisuuksia olisi paljon parempaankin. Billebeinon rinkirunkkauskaan ei ärsytä enää niin paljoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Knap

Jäsen
Se kausi jossa pyörittiin Rämön kanssa Calgaryn hallin uumenissa sun muuta, on toistaiseksi ollut paras. Tämä nykyinen kausi taas on ollut pelkkiä twitter-kysymyksiä ja varsinkin Teräväisen ja Ahon ilmeistä näki toisessa jaksossa ettei voisi vähempää kiinnostaa vastailla niihin.

En tiedä onko ukoilla alkanut sitten väsy painamaan vai mitä, mutta tuskin tämä tuotanto ainakaan rahasta jää kiinni - kiitos Putkosen. Varsinkin Manniselta tulee ajoittain oikeasti hyviä kysymyksiä, mutta sekin unohtuu kun seuraava kysymys on luokkaa "hodari vai BMW".

Ja joo, tiedän että pilke silmäkulmassa tätä hommaa tehdään, mutta kun mahdollisuuksia olisi paljon parempaankin. Billebeinon rinkirunkkauskaan ei ärsytä enää niin paljoa.
Eikös tämä enemmän ole Juho Mannisen, kun sarjan tuottajana lukee "J-Man productions", Putkonen taas BilleBeino äijiä ja tuo sitä esille noissa. Tosin ei ne mun mielestä BilleBeinoa mitenkään ylimainosta tuossa, mitä nyt saattaa päällään olla vaatteita.

Itselle taas jäänyt kuva, että nää NHL-starbat ihan tykkää näiden vierailuista. En toki tiedä sen enempää kuin tekään. Toki Sepe oli ihan erinlainen kun edellisellä kaudella kun vastaili noihin kysymyksiin, Seppoa ei välttämättä kiinnostanut kyllä.

Nutin jaksosta jäi kyllä mieleen kysymys "minkälainen merkitys sillä on, kuka siinä vieressä pelaa". Kyllähän sitä on itekkin aina välillä miettinyt, mutta kyllä mä yllätyin, että Markus sanoi Murrayn olevan se match made in heaven. Mutta joo noita kysymyksiä lisää, eikä "Mikä on haukiputaan paras kebab", tuosta kun ei saa irti kun pari haukiputaalaista.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Vähän off-topicia mutta on jo pitkään mietityttänyt tuo Bille Beinon logo kun sattuu olemaan lähes täysin yksi yhteen GI Joe/Action Force-sarjassa nähdyn ninjalogon kanssa: arashikage ninja clan tattoo - Google-haku

Käsittääkseni kuitenkin miljoonabisnestä tehdään niin ihme ettei tästä ole ollut isommin keskustelua tai sitten olen itse vain missannut sellaisen. Luulisi että lelufirma Hasbroa voisi moinen kiinnostaa kun kyseessä on kuitenkin käytännössä suora kopio. Suomessahan Action Force oli melko suosittu tuossa 80-90-luvun taitteessa että varmasti sieltä tarttunut Leinon mukaan. Tai kuka sen palkkilogon ikinä onkaan "keksinyt".
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nutin jaksosta jäi kyllä mieleen kysymys "minkälainen merkitys sillä on, kuka siinä vieressä pelaa". Kyllähän sitä on itekkin aina välillä miettinyt, mutta kyllä mä yllätyin, että Markus sanoi Murrayn olevan se match made in heaven. Mutta joo noita kysymyksiä lisää, eikä "Mikä on haukiputaan paras kebab", tuosta kun ei saa irti kun pari haukiputaalaista.
Mä olen aina mieltänyt WAMin viehätyksen tulevan siitä, että noihin pelaajiin tutustutaan persoonina sen jääkiekkoilun takana. Kaikista pelaajista löytyy kymmenittäin haastatteluja joissa puhutaan jääkiekosta, mutta vähemmälle jää ihan ymmärrettävästi tämä puoli, missä nähdään millainen tyyppi siellä on, kun ei tarvitse edustaa työnantajaa tai puhua pelkästään omasta duunista.

Mun mielestä on nastaa nähdä vaikka Olli Jokinen esittelemässä kämppäänsä ja kertomassa muistoja tavaroiden takana, tai Pekka Rinnettä pelaamassa typeriä pelejä. Se mikä mua ei kiinnosta on Teräväinen ja Aho hotellin sängyllä kertomassa mikä fortnite-tanssi on lemppari tai paljonko fyrkkaa on lompakossa. Mä en saanut niistä jaksoista irti yhtään mitään ja kumpikin jannu vaikutti suorastaan tylsältä persoonalta, vaikka en todellakaan usko asian olevan oikeasti niin.

Nutivaaran jakso oli piristävä poikkeus, sillä itse haastateltava oli aito oma itsensä ja se nöyrä pohjoisen pojan persoona on aika hauska kontrasti siihen mitä mies elääkseen tekee. Hänen kanssaan päästiin paremmin kiinni siihen puoleen, jota minä haluan näistä pelaajista nähdä.

Putcolan tuomaa lisäarvoa ohjelmalle olen myös vähän pohtinut. Mitä ilmeisimmin J-Man on se, joka tuon leikkaa ja editoi ja on myös se, jolla pysyy jutut paremmin asiallisina ja aiheessa. Putcola lukee kysymyksiä twitteristä ilman kovin suurta valmistautumista ja muistaa aina väliin heitellä että Aho on maailman paras. Kai asia on otettava niin, että parina nuo hommia painaa ja varmaan toisiaan täydentävät. Ihan kaikki viisi vuotta vanhat läpät mua ei kuitenkaan meinaa enää naurattaa.
 

Knap

Jäsen
Putcolan tuomaa lisäarvoa ohjelmalle olen myös vähän pohtinut. Mitä ilmeisimmin J-Man on se, joka tuon leikkaa ja editoi ja on myös se, jolla pysyy jutut paremmin asiallisina ja aiheessa. Putcola lukee kysymyksiä twitteristä ilman kovin suurta valmistautumista ja muistaa aina väliin heitellä että Aho on maailman paras. Kai asia on otettava niin, että parina nuo hommia painaa ja varmaan toisiaan täydentävät. Ihan kaikki viisi vuotta vanhat läpät mua ei kuitenkaan meinaa enää naurattaa.
Manninenhan pelailee lätkää edelleen, nykyään kakkosdivarissa Viikingeissä. Mä näkisin ton konseptin paljon tylsempänä jos siellä olisi joku Ari Vallin ja Petteri Nokelainen tekemässä samaa ohjelmaa. Putcola tuo mun mielestä ihan kivaa väriä, kun jätkä ei lätkästä katsojan roolia enempää tiedä, niin ei kysy sitten niin lätkään liittyviä asioita. J-Man taas pelaajana osaa kysyä lajiin liittyviä asioita, mutta kun itsekin divarijyrä niin isommat sarjat kuitenkin vieras maailma. Optimaalinen pari mun mielestä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nutivaaran jakso oli piristävä poikkeus, sillä itse haastateltava oli aito oma itsensä ja se nöyrä pohjoisen pojan persoona on aika hauska kontrasti siihen mitä mies elääkseen tekee. Hänen kanssaan päästiin paremmin kiinni siihen puoleen, jota minä haluan näistä pelaajista nähdä.
Nutivaarassa hauskinta oli juurikin se, ettei mies tuntunut vielä itsekään ymmärtävän olevansa jääkiekkoammattilainen ja tienaavan miljoonia. Todella nöyrän oloinen tyyppi muutenkin ja kyllähän hänen historiansakin kertoo, ettei siellä olla mitään ilmaiseksi saatu. Huikea persoona kaikin puolin.

Yleisesti ottaen muutenkin kaikista sarjassa esiintyneistä suomalaiskiekkoilijoista on jäänyt mieleen nöyryys, todella jalat maassa -tyyppejä kaikki. En ole ihan varma päästäänkö kuulemaan Kimeä tämän kauden jaksoissa, mutta häntä ja hänen tarinoitaan kuuntelisi mielellään vaikka koko loppuelämän. Ja sitä naurua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Yleisesti ottaen muutenkin kaikista sarjassa esiintyneistä suomalaiskiekkoilijoista on jäänyt mieleen nöyryys, todella jalat maassa -tyyppejä kaikki. En ole ihan varma päästäänkö kuulemaan Kimeä tämän kauden jaksoissa, mutta häntä ja hänen tarinoitaan kuuntelisi mielellään vaikka koko loppuelämän. Ja sitä naurua.
Kimmoa onneksi pääsee kuuntelemaan noissa Kimattia -podcasteissa, taitaa olla itelläkin 3 jaksoa jäänyt nyt välistä.

Mutta joo, siinä on vasta huikea persoona. Ja nauru.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vähän off-topicia mutta on jo pitkään mietityttänyt tuo Bille Beinon logo kun sattuu olemaan lähes täysin yksi yhteen GI Joe/Action Force-sarjassa nähdyn ninjalogon kanssa: arashikage ninja clan tattoo - Google-haku

Käsittääkseni kuitenkin miljoonabisnestä tehdään niin ihme ettei tästä ole ollut isommin keskustelua tai sitten olen itse vain missannut sellaisen. Luulisi että lelufirma Hasbroa voisi moinen kiinnostaa kun kyseessä on kuitenkin käytännössä suora kopio. Suomessahan Action Force oli melko suosittu tuossa 80-90-luvun taitteessa että varmasti sieltä tarttunut Leinon mukaan. Tai kuka sen palkkilogon ikinä onkaan "keksinyt".

Aasialaisesta symboliikasta molemmat, mutta eivät kyllä ole samanlaiset. Tuo sinun linkittämäsi on "palkkeina" (ylhäältä alas) katkaisu-täysi-katkaistu-täysi-katkaistu-täysi, eli niinkun tiiliseinässä joka toisen rivin katkein on samassa kohdassa, ja muodoltaan se on selkeästi korkeampi kuin leveä. Bille Beinon logo on "palkkeina" täysi-katkaisu-täysi-täysi-katkaistu-täysi ja muodoltaan selkeästi lähempänä yhtä suurta korkeutta ja leveyttä (en ala mittaamaan).

Ei taida yhtäläisyydet riittää jos tuota ensin mainittua on edes muotosuojattu ja/tai suojaus voimassa. Kyseessä on kuitenkin kaikkitietävän internetin mukaan ensin mainitun kohdalla suoraan Bagua - Wikipedia symboliikan mukaisesti trigrammina "vesi" ja "tuli". Bille Beinon kohdalla se olisi 2 x "tuli". Aina voi toki yrittää yleisesti tunnettujen symbolien laajaa kaupallista omimista, mutta ei ainakaan euroopan markkinoilla menisi varmaankaan läpi moinen vaade.
 
Viimeksi muokattu:

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Aasialaisesta symboliikasta molemmat, mutta eivät kyllä ole samanlaiset. Tuo sinun linkittämäsi on "palkkeina" (ylhäältä alas) katkaisu-täysi-katkaistu-täysi-katkaistu-täysi, eli niinkun tiiliseinässä joka toisen rivin katkein on samassa kohdassa, ja muodoltaan se on selkeästi korkeampi kuin leveä. Bille Beinon logo on "palkkeina" täysi-katkaisu-täysi-täysi-katkaistu-täysi ja muodoltaan selkeästi lähempänä yhtä suurta korkeutta ja leveyttä (en ala mittaamaan).

Nojaa, kyllä nämä mun mielestä aika samanlaisia ovat:
https://res.cloudinary.com/teepubli.../v1512429690/production/designs/2140088_1.jpg
https://pbs.twimg.com/profile_images/426753004524412928/WNdWMKAK_400x400.jpeg

Tuosta selityksestä tulee mieleen Prinssille morsian-komedian kohtaus jossa McDonaldsia plagioiva pikaruokaketju selittää samanlaisuutta sillä että Mäkkärillä on kultakaaret, heillä vain kultaiset kaaret.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei taida yhtäläisyydet riittää jos tuota ensin mainittua on edes muotosuojattu ja/tai suojaus voimassa. Kyseessä on kuitenkin kaikkitietävän internetin mukaan ensin mainitun kohdalla suoraan Bagua - Wikipedia symboliikan mukaisesti trigrammina "vesi" ja "tuli". Bille Beinon kohdalla se olisi 2 x "tuli". Aina voi toki yrittää yleisesti tunnettujen symbolien laajaa kaupallista omimista, mutta ei ainakaan euroopan markkinoilla menisi varmaankaan läpi moinen vaade.
Olen tästä samaa mieltä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Nojaa, kyllä nämä mun mielestä aika samanlaisia ovat:
https://res.cloudinary.com/teepubli.../v1512429690/production/designs/2140088_1.jpg
https://pbs.twimg.com/profile_images/426753004524412928/WNdWMKAK_400x400.jpeg

Tuosta selityksestä tulee mieleen Prinssille morsian-komedian kohtaus jossa McDonaldsia plagioiva pikaruokaketju selittää samanlaisuutta sillä että Mäkkärillä on kultakaaret, heillä vain kultaiset kaaret.

Google -haulla huomattavasti useampi versio tuosta logosta (ja tatuoinnista) näyttää tältä https://static.comicvine.com/uploads/scale_small/0/2532/1200593-tumblr_ks4whgumin1qa9armo1_500.jpg mikä on huomattavasti korkeampi kuin leveä.

Viivojen muodolla, kokosuhteilla ym. on erittäin suuri merkitys kun merkin vakiintunutta asemaa ja suojan laajuutta arvioidaan varsinkin yksinkertaisten muotojen ollessa kyseessä. Bille Beino ei myöskään kilpaile leluyhtiön kanssa samalla pääasiallisella markkinalla. Jos myisi ninja actionfiguureja tuolla logolla niin varmaan tulisi helpommin sanomista.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Se kausi jossa pyörittiin Rämön kanssa Calgaryn hallin uumenissa sun muuta, on toistaiseksi ollut paras. Tämä nykyinen kausi taas on ollut pelkkiä twitter-kysymyksiä ja varsinkin Teräväisen ja Ahon ilmeistä näki toisessa jaksossa ettei voisi vähempää kiinnostaa vastailla niihin.

En tiedä onko ukoilla alkanut sitten väsy painamaan vai mitä, mutta tuskin tämä tuotanto ainakaan rahasta jää kiinni - kiitos Putkosen. Varsinkin Manniselta tulee ajoittain oikeasti hyviä kysymyksiä, mutta sekin unohtuu kun seuraava kysymys on luokkaa "hodari vai BMW".

Ja joo, tiedän että pilke silmäkulmassa tätä hommaa tehdään, mutta kun mahdollisuuksia olisi paljon parempaankin. Billebeinon rinkirunkkauskaan ei ärsytä enää niin paljoa.

Huomasin kyllä saman, että jossain kohtaa poikia ei kyllä enää pahemmin juuri napannut vastailla. Teuvon reaktio Fortnite -aiheeseen oli kyllä mieletön, osu ja uppos. Mutta onhan nämä ihan hyvää viihdettä ei siinä, varsinkin kun käyvät semmoisissa paikoissa missä kovin moni muu ei käy.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eikö näitä poikia päästetä enään joukkueiden pukukoppeihin, kun ei yhtään ole tällä kaudella sieltä vielä kuvaa?
Juurihan nuo haastettelivat Teräväistä ekan pelin jälkeen kopissa. "Aho menee varmaan vielä puntilla perään". Ehkä niistä ei ole vain sopivaa materiaalia.

Itse kaipaan eniten niitä pelien taustajuttuja. Eli siis pressoboxin eväät/tarjonta ja olot. Kiinnostavia juttuja että millaista touhu on nuissakin rapakon takana.


Mitä sitten tuohon kaksikkoon. Putcola tuo semmoista hyvää perusfanin juttua touhuu. Hölmöilee ja sekoilee aina omiaan ja päästää välillä sammakoita suustaan. Ja sitten Jman taas osaa hakea kontrastia pelaajan/fanin silmin. Tuo siis esille asioita jotka kiinnostavat varmasti ennen pelanneita ja huonolla tasollakin pelanneita. Eli minkälaista se touhu on the showssa ja miltä suomalaisena meno siellä näyttää ja tuntuu.

Jaksot saisivat olla kyllä 15-20min ennemminkin kuin lähempänä 10min.
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt jotenkin vain lähde käyntiin tämä uusi season sitten millään...Onko tähän mennessä tullut ulos jo neljä jaksoa, ja yhdessäkään ei ole tarjottu oikein mitään uutta. Lämäriskabat kuuluvat summercampeille. Esittelisivät sitten vaikka kaupunkeja pelaajien kanssa enemmän, NHL-matkoja ajatellen olisi kiva tietää jotain tipsejä paikkakunnista joihin ei noin muuten varmaan koskaan tulisi eksyttyä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei lähde ei. Tietysti Mannisen ja Putkosen kannalta hienoa, että pääsivät ihan oikealle NHL-kentälle vetelemään rankkareita sun muuta, mutta eipä tuosta peruskatsoja oikein saa mitään irti. Acon-haasteet skippaan suosiolla.

Toistaiseksi ainoa tietopaketti Columbuksesta on se, että siellä pääsee ajamaan akkukäyttöisillä scooteilla ja että lokakuussa siellä on edelleen kuuma. Aika paljon tietoa tullut, kun kuitenkin neljä jaksoa jo siellä pyöritty.
 

Knap

Jäsen
Ei lähde ei. Tietysti Mannisen ja Putkosen kannalta hienoa, että pääsivät ihan oikealle NHL-kentälle vetelemään rankkareita sun muuta, mutta eipä tuosta peruskatsoja oikein saa mitään irti. Acon-haasteet skippaan suosiolla.

Toistaiseksi ainoa tietopaketti Columbuksesta on se, että siellä pääsee ajamaan akkukäyttöisillä scooteilla ja että lokakuussa siellä on edelleen kuuma. Aika paljon tietoa tullut, kun kuitenkin neljä jaksoa jo siellä pyöritty.
Aika paljon turhaa paskaa ollut joo. Voisiko olla, että tällä kaudella on reilusti enemmän jaksoja vaan, kun ensikin jakso menee vielä Columbuksessa Twitter Q&A parissa? Vai kiertääkö ne vaan vähemmän paikkoja sitten? Toivottavasti ei. Enemmän toivoisi keskustelua noiden pelaajien kanssa ja fiiliksiä sieltä pukukopista pelien jälkeen, mutta ei oo nyt siltä näyttänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös