NHL-vahvistus Olli Jokinen Salamoihin

• 2 950
  • 11

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Paljonko on Salamoiden kotihallin kapasiteetti? Voi vetää hiukan väkeä halliin kun huippuvahvistus on.

Daniela

Jäsen
Ei se kai vedä kuin vaivaisen tonnin. Olin suunnitellut meneväni paikan päälle noin 30min ennen ottelun alkua, mutta pitäneekin näköjään raahautua sinne hieman aikaisemmin..

Suosikkijoukkue
Haukat
Taitaa tällä hetkellä Kirkkonummen maailman älyttömimmän jäähallin virallinen kapasiteetti olla jotain 1500. Mutta tällöin seisomakatsomo taitaa olla perin ahdettu. Ja kuinka hienoa sitä peliä onkaan sieltä katsoa, kun on ne perskeleen tolpat kannattelemassa kattoa jossain toisella rivillä. Halli lienee torstaina täyteen ammuttu ja tunnelma taatun kirkkonummelaisesti muovinen.

Yhtä kaikki, Salamat räjäytti taas potin näppärällä markkinointitempauksella. En jaksa uskoa, että Olli Jokinen on ihan vapaaehtoisesti tullut Salamoihin pelaamaan. Kyllä häntä on sinne pitänyt houkutella, luulen ma. Jos Jokinen haluaa käydä pelaamassa yhden pelin pitääkseen yllä tuntumaa, Mestis on ihan hyvä vaihtoehto.

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti Kolmas Johannes
perskeleen tolpat

http://koti.mbnet.fi/kenu/pylvaita.jpg

Ei tuo kuva koko kauheutta kerro kuitenkaan. Jos tuollaisen taakse joutuu, siis nimenomaan joutuu, istumaan, jää helposti jompi kumpi maaleista pois näkyvistä.

Aika jännä temppu tuo Jokisen hankkiminen yhden ottelun ajaksi. Erittäin hyvä tapa saada ihmiset hallille. Kun näkevät hyvää kiekkoa, tulevat seuraavankin kerran.

Itse en taida paikalle vaivautua/ehtiä (ehtimisessä taitaa olla liikaa vaivaa:).

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Yhtä kaikki, Salamat räjäytti taas potin näppärällä markkinointitempauksella. En jaksa uskoa, että Olli Jokinen on ihan vapaaehtoisesti tullut Salamoihin pelaamaan. Kyllä häntä on sinne pitänyt houkutella, luulen ma. Jos Jokinen haluaa käydä pelaamassa yhden pelin pitääkseen yllä tuntumaa, Mestis on ihan hyvä vaihtoehto.

Eiköhän kyseessä ole puhdas pr-tempaus. Jokinenhan totesi, ettei edes harkinnut Mestikseen (=KalPaan) tuloa lakon ajaksi, koska sarja on liian heikkotasoinen. Lisäksi, kun kyseessä on vain yksi peli, niin pelituntuman ylläpitäminenkään tuskin on syynä.

Varmaankin Kirkkonummella on laskeskeltu, että Jokisen pelaaminen myy hallin täyteen ja kun siitä potista vähennetään mahdolliset maksut (vakuutus ja mahdollisesti myös jonkinlainen korvaus) jää seura voitolle. Pelillistä hyötyä yhden pelin pelaamisesta ei ole pitkällä tähtäimellä joukkueelle eikä pelaajallekaan.

Hieno veto Salamoilta. Olisi se Olli voinut KalPassakin (tai edes Salamoissa Kuopion vierailulla) tämän pelin pelata...

Svendis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Salamat,Pitäjänmäen Tarmo
Kas,kas jälleen tuli rakas länsinaapurimme ja työnsi kapuloita rattaisiimme. Itse olisin mielelläni nähnyt OJ:n pelaavan torstaina. OJ:han kävi tuossa taannoin TUTO-ottelussa haistelemassa Kirkkonummen ilmapiiriä, tosin aition puolelta hyvän ruoan kera. Liekö siellä tämäkin tempaus saanut alkunsa.. Mutta joka tapauksessa, uskoisin että Salamoiden kotitaika säilyy ja pojat ottaa "helpot" 2 pistettä lukemin 2-1

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Svendis
Kas,kas jälleen tuli rakas länsinaapurimme ja työnsi kapuloita rattaisiimme. Itse olisin mielelläni nähnyt OJ:n pelaavan torstaina. OJ:han kävi tuossa taannoin TUTO-ottelussa haistelemassa Kirkkonummen ilmapiiriä, tosin aition puolelta hyvän ruoan kera. Liekö siellä tämäkin tempaus saanut alkunsa..

Kuulostaa asialta, joka olisi Selänteen kanssa sovittu oluttuopin tuntumassa.
Ja mitä tulee Södertäljen kantaan niin olisin itse toiminut samoin. Heitä ei naurattaisi, mikäli joku mestismörkö ajaisi jokisen laitaan ja nousisi pärämäisesti kuukausien huili.

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viestin lähetti mikse
Södertälje ei anna lupaa ja Jokinen ei pelaa Salamoissa.

Lähde: www.hcsalamat.com

Osataan se penailu näköjään Kirkkonummellakin. Ehkäpä jatkossa kysytään työnantajalta sopiiko heidän miestään peluuttaa ennen kuin uutisoidaan asia varmana...

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Korhonen
Osataan se penailu näköjään Kirkkonummellakin. Ehkäpä jatkossa kysytään työnantajalta sopiiko heidän miestään peluuttaa ennen kuin uutisoidaan asia varmana...

Saattaa olla laskelmoitua. Salamat sai julkisuutta ja nyt Mennander pääsee "pikkuegoisena" kaverina esiintymään marttyyrina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy