NHL-tuomarit

  • 1 221
  • 4

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Kuka tuntee NHL-tuomarit? Onko USA-matsissa paikallinen Haajanen, vai miten se on niin sokea? Itse kannattaisin isoon kaukaloon ison kaukalon tuomareita, vaikka jäällä olisi pelkkiä NHL-pelaajia.


Edit: Tasapuolisen tarkkahan tuo näyttää olevankin. Ekan erän virheet on nyt unohdettu.
 
Viimeksi muokattu:

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mies sattui olemaan yksi NHL:än kokeneimmista tuomareista. Ainakin änäripeleissä viheltely on ollut kohdallaa, näin tv:n välityksellä nähtynä.
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Mielestäni tuomarilinja oli juuri sitä mitä pitääkin. Hyvä Bill ja kumppanit, jatkakaa vain samaa rataa. Taklata saa, mutta kiekottoman pelaajan estämisestä ja huitomisista kaveria boxiin, that's how I like it. Tuollaista linjaa tarvitaankin maailman parhaassa kiekkoturnauksessa.

Se että Mertaranta meuskaa ja haukkuu ei aina(lue useinkaan) tarkoita sitä, että tuomari on pas*a ja puolueellinen.

Pitää vielä lisätä, että on muuten suunnaton harmi ettei Ray Scapinello ole mukana olympialaisissa. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa miksi miestä ei sinne valittu? On nimittäin sen verran legendaarinen äijä...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olen täysin samaa mieltä Akin kans tuosta Mertaranta hommasta. Hänen mielestään tuomarit ovat aina huonoja. Mä en koskaan ole kuullut et hän olis sanonut että tuomarilinja oli etes ihan ok...Mut mielestäni tuomarit puhalsivat ihan hyvin tuon ekan pelin. Miestä sai ottaa mut turhat estämiset pois.
Mertaranta puhuu välillä niin paljon P**kaa et alta pois..hyvä selostaja hän on silti. Paras mitä suomesta löytyy mutta välillä vähän kyl menee yli ja tuomarilinja on aina huono...

heh...pentti Lindegren se aina muistuttuu NHL peleissä siitä Scapinellosta et se on NHL "luru Hoviseppä" vähän mua ottaa aina päähän se letkautus. Mut Scapinello on kyllä loistava tuomari. Mahtava selätys Fleurysta tuossa taannoisessa Rangers vs Islanders matsissa :D
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
heh...pentti Lindegren se aina muistuttuu NHL peleissä siitä Scapinellosta et se on NHL "luru Hoviseppä"

Jep. Ja kaikkien linjatuomareiden äiti.

Mahtava selätys Fleurysta tuossa taannoisessa Rangers vs Islanders matsissa

Jep tämäkin. Mies on pieni mutta on muistikuvieni mukaan vääntänyt isompiakin pelaajia selälleen.

On muuten ihme ettei Scapinelloa nähdä SLC:ssä. Emme tietysti tiedä miten valinnat on tehty, voihan vaikka olla että herra olisi kisoista kieltäytynyt. Niin ja Fraser (se mies jolla on AINA tukka ojennuksessa) puuttuu myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös