Mainos

NHL Trade Deadline-seurantaketju

• 120 984
  • 372

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Taitaa enemmänkin olla kyse siitä että Binghamton tarvitsee veskarin ja Lehner saa siellä paremmin startteja kuin Ottawassa. Toki rahalla on myös väliä, mutta eiköhän Andersson siellä loppukaudesta suurimman osan startteja saa, mikäli nyt tämän päivän yli joukkueessa jatkaa.

Niin no tiedä mikä tuossa on takana Ottawan kannalta. Brust on ollut erittäin hyvä farmissa ja sitten sinne on laittaa toinen Leclaire/Lehner-kaksikosta ja toinen pysyy ylhäällä kakkosveskarina. En tiedä mihin tuo McBacup mahtuu.

Anderson on tosin aloittanut siellä liian hyvin, että voi olla että lepuuttavat loppukauden ja peluuttavat McBackupia. Lose for Larsson...

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
No vaikka mängimiehelle ei twitteraikakausi ole tuttua, niin silti voi avata vaikka striimit tai nettiradion ja kuunellla ja katsella mitä tapahtuu. Ok, lisään joukkueet, jos kerran se sitä vaatii, että arvon mängimies saa tyydytettyä itsensä uneen myös tänä yönä.

Ei tosiaan olisi haittaa jos vaan millään pystyt laittamaan joukkueetkin mukaan ainakin tällaisiin nimettömämpiin.

Itsellä ei nimittäin tääl duunissa twitter toimi ja streamistäkin menee välillä ohi nimet kun joutuu tekemään muuta.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
No vaikka mängimiehelle ei twitteraikakausi ole tuttua, niin silti voi avata vaikka striimit tai nettiradion ja kuunellla ja katsella mitä tapahtuu. Ok, lisään joukkueet, jos kerran se sitä vaatii, että arvon mängimies saa tyydytettyä itsensä uneen myös tänä yönä.

Ohhoh. Melkoisen ylimielistä soopaa. Kyllä kelpaa minullekin kaikki inside-tieto sieltä "twitteraikakaudelta" (LOL) ja linkit ja lähteet, eikä pelkät random alasarjanimet, joita ei voi tietää kuin HC-seuraajat. Paistaa todellakin läpi toi "olin eka" -pippelinvenyttely postailuista nyt pahasti.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kerroppa vielä mitä proxysoftaa käytät, jooko?

En kai mitään.. ihan hyvin pyörii. :)

Ohhoh. Melkoisen ylimielistä soopaa. Kyllä kelpaa minullekin kaikki inside-tieto sieltä "twitteraikakaudelta" (LOL) ja linkit ja lähteet, eikä pelkät random alasarjanimet, joita ei voi tietää kuin HC-seuraajat. Paistaa todellakin läpi toi "olin eka" -pippelinvenyttely postailuista nyt pahasti.

Kiitos =)

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins

Ota huomioon, että jotkut seuraavat tätä sirkusta kännyllä, eikä esim mun luurilla striimejä tai nettiradioita juuri seurata.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tuolta ainakin minulla kuuluu TSN:n studiosta ääni, toimivaa kuvaa en ole löytänyt. Tuo anatsun linkki ei minulla ainakaan toimi kuin hetken, jonka jälkeen katkeaa ja herjaa, että maastani on jo tarpeeksi katsojia.

Jees, itsekin vähän hätäisesti postailin. Äänihän tuoltakin kuuluu, muistelin että sekään ei onnannut TSN:n sivuilta...

Joo sama herja tulee myös minulle, varmaan tässä vaihessa turha yrittää enää tuohon JustinTV:n striimiin. TSN:n porukkaa kyllä mieluiten seuraan, nyt vain ei ole kuvaa mistään tarjolla.

Puukallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Calgary Flames
Niin no tiedä mikä tuossa on takana Ottawan kannalta. Brust on ollut erittäin hyvä farmissa ja sitten sinne on laittaa toinen Leclaire/Lehner-kaksikosta ja toinen pysyy ylhäällä kakkosveskarina. En tiedä mihin tuo McBacup mahtuu.

Anderson on tosin aloittanut siellä liian hyvin, että voi olla että lepuuttavat loppukauden ja peluuttavat McBackupia. Lose for Larsson...

Leclairen terveydentilasta ei vaan ole takeita. Mies on telakalla lähes DiPietromaisesti nykyään. Mitä draftpickkiin tulee niin harva joukkue voi tahallaan lähteä häviämään loppukautta, vaikka kuinka fanit sitä haluaisivatkin. Anderssonia on hyvä testata tulevaisuuttakin varten sillä Lehner tuskin on vielä suunnitelmissa ensi vuonna.

Ja Ottawan recordilla #2 voisi olla jopa suotavampi varausvuoro :)

Tuntuu vain siltä, että sinä olet aina se, joka olet minulle niitä sinne tunkemassa.

Ikävää jos tuntuu siltä. Yritän vain viedä keskustelua kehittävämpään suuntaan ja minusta nuo joukkueet ovat ihan oleelliset treidipostausten yhteydessä.

PS. Kiitos striimistä!

...joka tökkii ihan vitusti.

Klubbheads

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars.

Ei kannata vetää herneitä nenään, ihan asiallinen pyyntö mängimieheltä. Monikaan ei edes aijo seurata twittereitä tai striimejä siihen tahtiin kun sinä Anatsu, vaan lukeevat jatkoajan tän sivun päivityksiä ja esim.katsovat telkkarista salattuja eläimiä samalla. Minä itse seuraan nimenomaan sinun Anatsu twitteri-härdelliä ja toi siirto meni ohi kun niitä twiittauksia tulee paljon ja moni ihan turhakin seassa ja Jake Hauswirth ei sano itselleni yhtään mitään, ikinä kuullutkaan. Niin ja lisäksi itselläni Sportsnetin-striimi päällä eikä sieltäkään avautunut kuka tää jannu oikein oli. Että selitykselläsi ei paljoa merkitystä ollut minulle, eikä varmaan monelle muulle.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ota huomioon, että jotkut seuraavat tätä sirkusta kännyllä, eikä esim mun luurilla striimejä tai nettiradioita juuri seurata.

Se on otettu huomioon ja avausviestissä. Päivitän siihen kaikki treidit, niin ei tarvitse koko ketjua lukea. Itsekin pari kertaa kännykällä olleena katsoin tuon parhaimmaksi vaihtoehdoksi.

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Onko Caps-faneilla tarkempaa tietoa tuosta Greenin tilanteesta? Tuo Widemanin hankinta viittaisi siihen, että Mike voi olla kauankin sivussa? Kukas Capsista on lähdössä jos Makfi sentterin hommaa, nyt Capitalsin capissa on tilaa -57k. Ihmettelen jos joku Seminin tuolla palkalla poimii.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kyllähän tuo sen ~30 sekunttia ennenkuin muistuttaa miten hyvä olisi ostaa premium jäsenyys. JustinTv:n pieniä iloja...

Mistä sä puhut? Ei multa ainakaan ole kysynyt mitään premiumia. Hyvin toimii, eikä pätki.

Aika turhanpäiväistä jauhamista studiossa.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kutsuiko Burke juuri Gustavssonia "The Monsteriksi"? :)

Vai kuulinko omiani? Tuolla sportsnetin lähetyksessä kun Burkea haastateltiin juuri.

d2uce

Jäsen
Kutsuiko Burke juuri Gustavssonia "The Monsteriksi"? :)

Vai kuulinko omiani? Tuolla sportsnetin lähetyksessä kun Burkea haastateltiin juuri.

Varmaan kuulit ihan oikein. Ainakin aiemmin tänään kun tuota Sportsnetin lähetystä katselin, niin tuon Reimerin loukkaantumisen yhteydessä puhui Monsterin nostamisesta ylös.

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vähän jälkijunassa, mutta täytyy vähän päivitellä tuota Wideman-kauppaa.

Juuri kun pääsin kehumasta Floridaa hyvästä kaupasta, niin menevät tekemään jotain tällaista. Ei helvetti tota Floridan touhua. Joo joo, salary dump jne. Paska treidi Floridalle. Myykää vaan kaikki NHL-tason pelurinne vaihdossa paskoihin prospecteihin ja keskikierrosten varausvuoroihin.

Samaa mieltä, ihan hasarditoimintaa. Toki tuossa rahaa säästyy, mutta kyllä Widemanistä täytyisi saada parempi vastine. Eihän tämä ole edes rental-kauppa, jos ei tuon parempaa ole tarjolla niin olisivat katsoneet draftissa tai loppukesästä tai ensi siirtorajalla.

Tosin en mä kutsuisi Hauswirthia paskaksi prospectiksi. Meinaan sikäli, että ei kai tuota nyt voi hyvällä omallatunnolla prospectiksi kutsua, eli käyttäisin termiä paska nuorehko alasarjapelaaja. Yhtään pienempi niin ei olisi varmaan ollut minkään NHL-organisaation listoilla ikinä. Ehkä Tallon kuuli huonosti ja luuli saavansa Neuvirthin? ;)

Aika hyvä esimerkki siitä miten pyöritetään päättymätöntä rebuildingia. Varataan Horton 3rd overall ja Campbell, josta kasvatetaan ihan laadukas puolustava hyökkääjä, kolmannella kierroksella. Sitten

Horton + Campbell -> Bjugstad, Zucker, Hauswirth, kaksi kolmoskierroksen varausta

En halua ajatella miten kornilta tuo näyttäisi ellei nyt kohtuulupauksia olisi tarttunut noilla viime vuoden vuoroilla. Mutta jos nyt tuosta porukasta löytyisikin kova pelaaja, niin ei ainakaan toistaiseksi ole näkynyt mitään merkkiä että ympyrä loppuisi. Eiköhän heidät treidata alihintaan, kuten sanoit, paskoihin prospecteihin ja keskikierrosten varausvuoroihin. Ikinä ei kasata sitä voittavaa pakettia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy