Taitaa Pettersonilla olla yksi huonoimpia sopimuksia. Haluuako tuon oikeasti joku ?
Kahteen viime kauteen yhteensä 191 pistettä ja kolmeen kauteen 260 pistettä. Kai tuon joku saattaisi haluta tälläkin sopimuksella.
Taitaa Pettersonilla olla yksi huonoimpia sopimuksia. Haluuako tuon oikeasti joku ?
Millä helvetillä voi Coylesta saada tuollaisen hinnan?
Boston sai Coylesta Mittelstadtin, Zellersin ja 2. kiepin varausvuoron.
En itsekään tältä kaudelta, mutta viime pleijareissa oli erittäin huono. 7 vuotta ja 11.6 miljoonaa kausi ihan järkyttävä summa.Carolina on tilanteessa, jossa varmaan kannattaisi haluta. En oo peliäkään tältä kaudelta Pettersonilta katsonut, mutta uskon että se ppg äijä siellä on vielä olemassa.
Itse kyllä sanoisin, että aika hyvä vastine, kun kannujahtikin olisi tällä kaudella fantasiaa.
Jo tämän kauden perusteella hänen arvonsa pitäisi kuitenkin olla suurempi kuin Coylen.Ottamatta kantaa kaupan arvoon sinänsä, mutta on tuo Mittelstadt ollut aika lapanen tällä kaudella Avsissa.
Mihin tämä arvio perustuu?Mielenkiintoinen väite. Miksi fantasiaa? Oma arvioni on, että tämän parempaa mahdollisuutta kannuun Carolinalla ei ole ollut vuosikausiin.
Toki jos palaa sinne aiemmalle tasolleen. Itse luulen, että realisimi on lähempänä tollasta 50 pisteen miestä.Kahteen viime kauteen yhteensä 191 pistettä ja kolmeen kauteen 260 pistettä. Kai tuon joku saattaisi haluta tälläkin sopimuksella.
Ei pleijareirihin menevällä joukkueella voi olla liikaa NHL-mitat täyttäviä pakkeja. ;)Jetsin puolustus Schennin hankinnan jälkeen:
Morrissey-Pionk
Samberg-Demelo
Stanley-Schenn
Fleury-Miller
Heinola
Ylitarjontaa määrällisesti eikä tietääkseni kukaan ole loukkaantuneenakaan?
Antakaa Heinolalle jo se tarpeellinen maisemanvaihto!
Avs tehnyt kyllä hyviä liikkeitä Rantasesta vapautuneella capilla. Laajuutta nyt ihan eri tavalla.Colorado laittoi kyllä puutteita kuntoon. Keskikaistaan Kinnusen taakse luotettavuutta ja ehkä se Lindgrenikin tuo sitä samaa Makarin taakse.
Ristolaisesta tullee eniten (aktiivisista pelaajista) otteluita pelannut pelaaja ilman pudotuspelejä, jos ja kun Skinner pelaa Edmontonissa yhden pudotuspeliottelun. Liekkö siis tähän viitataan?Tätä mäkin aloin pohtimaan, onko tässä jotain syvällistä taustalla.
Mihin tämä arvio perustuu?
Pisimpään tradecenterin spekulaatioissa ilman treidiä.Niin siis mikä ennätys?
Ajattelin kyllä tuota "eniten runkosarjapelejä ilman pleijareita", jonka Skinner menettänee tänä keväänä.Pisimpään tradecenterin spekulaatioissa ilman treidiä.
Toki jos palaa sinne aiemmalle tasolleen. Itse luulen, että realisimi on lähempänä tollasta 50 pisteen miestä.
ihan mutulla nää on mitä nyt kaveria viime pleijareissa tuli paljon nähtyä.Ai vaikka on koko uransa ollut reilusti tuota parempi?
Cody Glass Penseistä Devilsiin.