NHL Trade Deadline 2020 – seurantaketju

  • 81 918
  • 489

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Minun täytyy myöntää vaikka kuinka Jumboa ja Bostonia inhoan niin olisihan se hieno 'lopetus' Jumbon uralla päässä takaisin Bostoniin ja taistelemaan kupista.
 

KukkosLasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
En ymmärrä yhtään tuota Penguins-treidiä. Sinne kai se ylimääräinen cap-tila nyt meni. Olin helpottunut kun aikanaan päästiin eroon Shearystä ja nyt toivoin että Pens treidaisi samankaltaisen turhakkeen Simonin mutta nyt niitä löytyy sitten kaksi kokoonpanosta.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
ja Hfboards myös alhaalla.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
En ymmärrä yhtään tuota Penguins-treidiä. Sinne kai se ylimääräinen cap-tila nyt meni. Olin helpottunut kun aikanaan päästiin eroon Shearystä ja nyt toivoin että Pens treidaisi samankaltaisen turhakkeen Simonin mutta nyt niitä löytyy sitten kaksi kokoonpanosta.
Toivotaan että Sheary vaihtuisi vielä samantien johonkin pakkiin
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En ymmärrä yhtään tuota Penguins-treidiä. Sinne kai se ylimääräinen cap-tila nyt meni. Olin helpottunut kun aikanaan päästiin eroon Shearystä ja nyt toivoin että Pens treidaisi samankaltaisen turhakkeen Simonin mutta nyt niitä löytyy sitten kaksi kokoonpanosta.

Kahun ei ollut missään vaiheessa kovin hyvä, nyt Kahun saatiin päivitettyä Shearyyn. En itsekään ole koskaan ollut mikään kova Sheary-fani, mutta näen tämän hyvänä treidinä ehdottomasti.

Ihmettelen kyllä jos pakistoon ei kuitenkaan saada ketään.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">TRADE: We&#39;ve acquired Buffalo&#39;s sixth-round selection in the 2020 NHL Draft from the Florida Panthers in exchange for defenseman Emil Djuse.<a href="https://twitter.com/hashtag/GoStars?src=hash&amp;ref_src=twsrc^tfw">#GoStars</a><a href="Stars acquire 2020 sixth-round draft pick from Panthers for Emil Djuse">Stars acquire 2020 sixth-round draft pick from Panthers for Emil Djuse</a></p>&mdash; Dallas Stars (@DallasStars) <a href="[MEDIA=twitter]1232024909909577729[/MEDIA]

">February 24, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
hahahahah, ei kannata edes yrittää. hih
 

Silppuri

Jäsen

Liitteet

  • 58b37cac.jpg
    58b37cac.jpg
    90,3 KB · kertaa luettu: 288
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös