NHL Trade Deadline 2019 – seurantaketju

  • 126 893
  • 514
Oikein! Kohta ne ovat parhaita kavereita. Ainahan se menee tällä tavalla. Vihataan kun ollaan eri joukkueissa ja ollaan parhaita kavereita kun ollaan samassa joukkueessa. Jossain Spittin Chicletsin jaksossa joku ex-tappelija tuosta samasta asiasta höpötteli.

Samaa naureskelin jo alkuillasta, että tulisivat hyvin varmaan pataan Elbow-Bradin kanssa. Mutta en usko, että tuossa on mitään henkilökohtaista kuitenkaan, peli on peliä ja samassa tiimissä tollaset unohtuu. MaJo on imo ihan optimaalinen lisäys Bruins-hyökkäykseen, hintaa vielä odotellessa.

Joo samaa mieltä periaatteessa, mutta siinä kyseisessä MaJon lausunnossa oli silloin jotain erityisen katkeraa ja aitoa. Kaikkea muuta kuin sellainen normaali hiema liian äkkiä päättyneen pelin jälkeen annettu hätäinen kommentti.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Varmasti Mikke haluaa olla paikalla kun mukula syntyy ja olisi varmasti kiva olla ekat päivät mestoilla. Mutta samanlaisia tarinoita löytyy satoja ammattilaisurheilussa. Mä epäilen että Mikke on silti ihan onnessaan kun saa pelata hokia ja saa palkaksi miljoonia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niitä muutamia, jotka jäävät Wildin faneiksi. Kun kausiketju hiljenee ja tuttujen kavereiden kohdalle ilmestyy suosikkijoukkueen kohdalle teksti "Nashville Predators, aina ja ikuisesti".
Onko jollain lukenut "Minnesota Wild, aina ja ikuisesti" ?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tanner Pearson ilmeisesti meni Vancouveriin tuossa Gudbranson-treidissä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Niitä muutamia, jotka jäävät Wildin faneiksi. Kun kausiketju hiljenee ja tuttujen kavereiden kohdalle ilmestyy suosikkijoukkueen kohdalle teksti "Nashville Predators, aina ja ikuisesti".

Hiljaista siellä on aina ollut. Toki nyt saattaa olla kova kilpailu Arizonan ym. ketjujen kanssa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kuinkahan moni palstan Canucks-faneista nyt sitten kannustaakin Penguinsia "aina ja ikuisesti", kun Gudbranson siirtyi Pittsburghiin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä myönnän että NHLssä kannatus muuttuu mulla. Olen huono ihminen.

Pens, caps, wings ja Columbus tosin aina olleet sellaisia joita en osaa kannattaa. Kuten myös Flyers.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös