Uuh, melko katkeraa tekstiä. Kusiko aamumuroihis?
Ei ymmärrä ainakaan vielä, alkaa olla kolme joukkueellista senttereitä nyt Montrealissa. Jotain muuta vielä tekeillä?Mitchell teki kauden viidestä maalistaan kolme viime viikolla, kyllähän tämän liikkeen ymmärtää. #neuvirth #johnson #sabres
Buffalon puolesta ymmärtää, muuta en mieti.Ei ymmärrä ainakaan vielä, alkaa olla kolme joukkueellista senttereitä nyt Montrealissa. Jotain muuta vielä tekeillä?
Itse olen tyytyväinen siihen että Jokisen Flames vuodet loppui. Hyi OJ ja Hagman Flamesissa Hyrgh ja svid!!Ei, olen erittäin tyytyväinen Jokisen Flames-vuosiin. Nykyään vaan on ihan toinen tilanne.
Tämä on kyllä niin totta. TSN on huikea.
Mitä ne laamat edes teki siellä, en seurannut vielä silloin? Biisit on juu hyviä.studiossa Laamaa ja hienoa musaa
Älkää nyt vittu viittikö oikeesti?!Despres - Lovejoy
lol
Jotain kuittailua CNN:n suuntaan siitä että käyttivät viisi(?) tuntia siihen että seurasivat laamoja pakosalla.Mitä ne laamat edes teki siellä, en seurannut vielä silloin? Biisit on juu hyviä.
2017 2nd.Stewart on Wildilta hyvä haku, selvisikö vastine jo?
2nd 2017Stewart on Wildilta hyvä haku, selvisikö vastine jo?
2017 2ndStewart on Wildilta hyvä haku, selvisikö vastine jo?
Despres - Lovejoy
lol
Oli amerikan mediassa hiljanene uutispäivä jokunen aika sitten, joten kun Laamat karkasi paikallisesta eläintarhasta, niin sitä uutista seurattiin tunti tolkulla. TSN Duthie vitsin heitti, että vaikka hiljainen Deadline on niin ei mitään Laama seurantaa sentäs. Siitä tuo vitsi perustaa itsensä.Mitä ne laamat edes teki siellä, en seurannut vielä silloin? Biisit on juu hyviä.
Kyllähän tässä tosiaan Mike Sillinger saa jo ruveta pelkäämään ennätyksensä puolesta. Ollille hieno homma. Vuodesta toiseen taaplannut huonoissa joukkueissa, sitten pääsi loistokautta vetävään jengiin, mutta joutui sieltä pois. Nyt sitten St. Louis kutsuu!Päällikölle täysi kymppi. Enää ei taida edes 12 joukkuetta olla tyhjänpäiväsistä haihattelua?