Kyllä se Hall on kuka ensimmäisenä hanskat tiputtaa. Jos taklaaminen on väkisin tappeluun jahtaamista, hohhoijaa.Hohhoijjaa. Dorsett jahtaa Hallin väkisin tappeluun ja Hall loukkaantuu. Hall pisti ennen sitä aika mitättömän taklauksen Blue Jacketsin pelaajaan, oliko nyt itse Dorsett, en tiedä. Ei jaksaisi katsella tällaisia.
Kyllä se Hall on kuka ensimmäisenä hanskat tiputtaa. Jos taklaaminen on väkisin tappeluun jahtaamista, hohhoijaa.
Hohhoijjaa. Dorsett jahtaa Hallin väkisin tappeluun ja Hall loukkaantuu. Hall pisti ennen sitä aika mitättömän taklauksen Blue Jacketsin pelaajaan, oliko nyt itse Dorsett, en tiedä. Ei jaksaisi katsella tällaisia.
Mä nyt en oo uudestaan tota videota katsellut, mutta jos en ihan väärin alunperin nähnyt niin Hall pelaa kiekkoa useaan otteeseen ja Dorsett jahtailee puolisen minuuttia Hallia ja Dorsettin myöhäisen taklauksen jälkeen tippuu hanskat.
e: no okei, katsoin uudestaan ja ei siinä nyt puolta minuuttia jahtailtu, mutta kyllä se oli Dorsett joka haastoi.
Täyttä paskaa, eihän tuo ollut edes tappelu. Kieltämättä suojaus oli hyvä idea Hall:ilta kun ei mikään nyrkkisankari ole. Mutta eihän moiseen hippaseen olisi kannatanut edes lähteä, olisi valinnut vaikka jonkun pienemmän kaverin, joka ei myöskään osaa tapella. Malliesimerkkinä voisi olla eräs Crosby, joka saattaa löydä ennenkuin tappelu alkaakaan.
Lucic (Bos) vs. Brewer (Tbl) (youtube.com).
No mitähän vittua. Ei voi ottaa noin koville, että nuori tähtipelaaja loukkaantuu tappelussa.
Toki jos sun omassa maailmassa jokainen taklaus on yhtä kuin tappelun haastaminen
onnea valitsemallesi tielle.
Dorsetille täydet pisteet, kyllä tauluun pitää vetää jos joku kerrankin haluaa, loukkaantuminen oli ihan Hall:in oma vika.
Toki loukkaantuminen on oma vika siinä mielessä, että lähti myllyttämään, mutta onko tämä Dorsett taustaltaan joku vapaaottelija? Sen verran tahalliselta minusta näyttää tuo nilkkalukko.
Jordin Tootoo ja Ryan Wilson revittelivät viime yön kohtaamisessa melkoisen show'n. Pätkä YouTubesta.
Isoja iskuja jaettiin kyllä kummankin osapuolen toimesta. Tootoo ainakin rummutti hirmuisen sarjan heti alkuun ja väsähti loppua kohden, jolloin Wilson pääsi jakamaan omat iskunsa. Viihdyttävä matsi kaikenkaikkiaan.