AHL varmaan odottelee sitä, että saadaan katsojat katsomoon. Heillä kun tv ja radio tuotot ovat niin minimaalisia, että ei ole järkeä pyörittää liigaa ilman katsojia. Eli eiköhän siinä odotella myös ihan NHL:n alkua.Onko seuraavan kauden aikataulusta esitetty jotain arvioita? Startti joulu? tammi? helmi?
Entä AHL? Meneekö NHL:n aikataululla, vai jos mahdollista normaalilla rytmillään?
Tammikuussa 2021 on tarkoitus aloittaa seuraava kausi ja se loppuisi elokuussa. Nämä sportsnetin tietoja. Eli myös seuraavan vuoden drafti jne siirtyy ties minne, jos tuo noin tulee menemään.Mielenkiintoista nähdä miten tämä kokonaisuus onnistuu ja saadaanko kausi pelattua ihan oikeasti loppuun. Järkevä päätöshän on ehdottomasti viedä pelit Kanadaan, jossa korona tilanne on huomattavasti parempi kuin Yhdysvalloissa.
Toki onhan tässä vielä haasteitakin, jos esim. näillä joukkueiden harjoitusleireillä virus leviää, niin se tuo varmasti mutkia matkaan. Siinä voi joillakin joukkueilla jäädä leiri lyhyeen ja osalla pelaajista väliin kokonaan. Eikö nämä harjoitusleirit järjestetä kuitenkin joukkueiden omissa kaupungeissa? Kuitenkin monessa kaupungissa korona tilanne ei ole kovin hyvin hallinnassa, joten odotettavissa on haasteita.
Se minua kiinnostaa edelleen, että miten NHL reagoi jos kuplassa kesken ottelusarjan jollakin joukkueella tulee yhtäkkiä useammi tartunta? Eteneekö vastustaja automaattisesti jatkoon vai miten siinä tapauksessa edetään? Onhan tahti kuitenkin tiivis ja voisi kuvitella ettei kauhean pitkiin taukoihin ole varaa. Ja kyllä, virus voi levitä myös kuplassa, vaikka kuinka yritettäisiin tehdä kaikki mahdollinen ettei näin käy.
On tässä vielä aika paljon liikkuvia tekijöitä. Saa nähdä pitääkö aikataulu. Jossain vaiheessa seuraavakin kausi tulee vastaan ja ei senkään aloitusta voi loputtomiin siirtää, jos meinaavat 82 peliä pelata runkosarjassa ensi kaudella.
En tiedä oliko täällä vielä, mutta jossain näissä klikkihuoraus kiekkosivuilla oli jostain revitty tieto, että nyt on sovittu, että koronan riskiryhmiin kuuluvat eivät saa osallistua vaiheisiin kolme ja neljä. Koskee suomalaisista siis Kaapo Kakkoa ja myös esim. Max Domilla jäisi pelit väliin.
Montakos NHL:n playoffeihin menevää joukkuetta nyt on ilmoittanut tartunnoista? Bluesissa on kolme, sen verran muistan äkkiseltään.
Joo'o. Ei mene mitenkään mun järkeen että pelataan, kun nämä yhdistetään ennätysmäärään kuolleita ja tartuntoja. Ei niin mitenkään.Ainakin Tampa Bay Lightning, Arizona Coyotes ja sitten Auston Matthews tuli nimenä erikseen esiin Coyotesin yhteydessä.
Joo'o. Ei mene mitenkään mun järkeen että pelataan, kun nämä yhdistetään ennätysmäärään kuolleita ja tartuntoja. Ei niin mitenkään.
@ipaz Joo kyllä tuossa hiton hyvät turvatoimet on ja jos tosiaan se kupla saadaan turvallisesti suljettua ja vartioitua, niin sitten ei ongelmia juuri pitäisi olla. Oma ongelma on juurikin tämä startti + nuo todetut "tartuntajoukkueet" ja se kuplan pysyvyys. Tuollaisilla tartuntojen määrillä ei montaa hölmöilijää tarvitse, kun paska osuu sitten tuulettimeen. Se on mulla tässä se joka arveluttaa niin hitosti. Aika kertoo.
Pitääkö tätä sinun jeesustelua kestää tälläkin foorumilla. Ei ne pelaajat ole mitään lapsia. Mikäli järjestelyt ovat tasoa bundesliiga, niin mitään mahdollisuutta ei riskeille ole olemassa. Ei sitten mitään. Astu jo sinäkin reaalimaailmaan.Ei tällä ole mitään tekemistä stereotypioiden kanssa, vaan ihan sen faktan että ihminen on ihminen ja ihmismieli tekee mitä haluaa usein. Valioliigassa esim ollut hölmöilyitä ja sanon ihan suoraan että olen suuresti ihmeissäni, jos F1 kausi vedetään kokonaisuudessaan läpi ilman hölmöilyitä. NHL:n skenaario on ihannetilanteessa loistavasti suuniteltu, mutta kun se ihannetilanne ei ihan aina kohtaa reaalimaailman kanssa.
Marginaalisesti enemmän. Muutenkin irrelevanttia, koska kuplaan ei astu yhtäkään covid-positiivista pelaajaa.Useimpiin jalkapallosarjoihin verrattuna NHL:n piirissä on kuitenkin ennen sarjan käynnistystä ilmennyt enemmän tartuntoja joten siinä suhteessa lähtökohdat ovat huonommat.
Joo kyllä mä yleisesti tykkään kertoa mielipiteitäni ympäri somea. Kaikkia ei voi miellyttää, se on semmosta kato se.Pitääkö tätä sinun jeesustelua kestää tälläkin foorumilla. Ei ne pelaajat ole mitään lapsia. Mikäli järjestelyt ovat tasoa bundesliiga, niin mitään mahdollisuutta ei riskeille ole olemassa. Ei sitten mitään. Astu jo sinäkin reaalimaailmaan.
Ei kaikkia tarvitse miellyttää, mutta suurin osa sietää, kunhan pitää jonkinlaisen tolkun sanomisissaan.Joo kyllä mä yleisesti tykkään kertoa mielipiteitäni ympäri somea. Kaikkia ei voi miellyttää, se on semmosta kato se.
Asia okke. Kyllä tuossa ihan tolkkua on, en sitten tiedä missä reaalimaailmassa itse elät.Ei kaikkia tarvitse miellyttää, mutta suurin osa sietää, kunhan pitää jonkinlaisen tolkun sanomisissaan.
Since arriving to Disney's Wide World of Sports Complex on June 27 outside of Orlando, Florida, the club has had 10 players and one member of its technical staff test positive. The team has been under quarantine since then, preventing it from training.
...
The club had three positive tests before arriving to Florida. It was not clear if those players who first tested positive traveled with the team.