Mainos

NHL seura

• 2 751
  • 36

sannifan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Näin täällä

Markkinavoimat, mitä ne on? Saisinko nimet ja puhelinnumerot?

Topit satunnaisessa järjestyksessä

+ Colorado Avalanche
+ New Jersey Devils
+ Dallas Stars

- New York Rangers
- Philadelphia Flyers
- St Louis Blues

petra

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,kannatusta myös bluesille ja thrasherssille
San Jose

Niin ja tietysti Atlanta. Jo senki takia että heikompia pitää myös kannattaa ( ja pelaahan siellä eräs suomalainen maalivahti, jota kohtaan allekirjoittaneella on suuria sympatioita ;) )

Ja Ottawan tuloksia tulee myös seurattua

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Epäselvää?

<-------------------:cool:

Is there a choice?
The one and only, Detroit Red Wings!

....ja ennen vuotta 1926 Victoria Cougars->Detroit Cougars->Detroit Red Wings...:D

ps. Mitäs Nikke sanoo (ylivoima)ketjusta Shanahan-Yzerman-Hull?

tiikeri

Jäsen
Olen kannattanut Rangersseja -94 finaaleista lähtien, sitä ennen en seurannut NHL:ää kovinkaan tarkasti. Monesti olen tuskastunut ja manannut sitä ainaista rahan törsäystä, jolla ei edes päästä lähellä playoffs-paikkaa, mutta olen pysynyt uskollisena. Jonain päivänä kannu on taas Manhattanilla, toivottavasti lähivuosina.

Aziz

Jäsen
Los Angeles Kings on ollut ykkösseura alle kouluikäisestä, eli jostain 80-luvun lopun ajoista lähtien. Ja juuri tällä hetkellä on taas mukavaa olla Kings-fani, kun Jason Allison, Adam Deadmarsh ja Ziggy Palffy ovat päässeet vauhtiin. Play-Offeissa tullaan kovaa!!! :D

Pääsyy valintaan oli muistaakseni hieno Kings-logo.
Tietysti sellainen pelaaja kuin Wayne Grezky saattoi vaikuttaa asiaan.

Avs-faniksi olen luokitellut itseni pari vuotta, syynä joukkueen hienot pelaajat; Joe Sakic, Patrick Roy ja nykysin myös Rob Blake, tietenkään unohtamatta Ville Niemistä.

Yhtään negatiivisia viboja tuottavaa joukkuetta ei löydy, mutta usein huomaan toivovani että NY Rangers ja Detroit Red Wings saisivat turpaansa oikein kunnolla. Wingsien kohdalla sen verran harvinaista herkkua, että hymyilin kun katselin teksti-tv:ltä pari aamua takaperin Buffalon 5-1 voittoa.

Kaikille suomalaisille toivon tietysti menestystä, erityisesti Ville Nieminen, Olli Jokinen ja Timo Pärssinen saisivat menestyä.

Ruhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Jokerit
olen ollut vuosista 91-92 himmee NYR fani, eli siis Blueshirts tai Rangers!!!! GRRRAAAAAH ... hehe, oon ollu kahes matsis, 1995 Rangers - Toronto, 3-2 Nykiin pisteet.... ja 1997 Rangers - PHi ja tulosta en muista ku vitutti niin paljon ku ne meni 3-1 tappiolle eastern finaalis...

LETS GO RANGERS LETS GO TUM TUM TUM LETS GO RANGERS LETS GO....

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
Seura missä Dingman kurvailee
<-------

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
No Ankathan ne! Nykyään vaatii siivilirohkeutta myöntää tää, mutta en häpeä yhtään.

Symppispinnat Montonin Edille, eli Edmontonille. Sen joukkueen ansiosta seuraan NHL:ää nykyisin. Ja siellä saadaan vähillä resursseilla paljon aikaan.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Washington:)...Jagr + Peat,,,muuta ei yksinkertaisesti vaadita...maailman paras pelaaja ja suosikki tappelijani

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy