Berliinin matsiin on nyt liput varattu itselle ja kaverille, meni yllättävän sujuvasti puhelimitsekin, horst langan toisessa päässä puhui hyvää englantia.
Alkaa pikkuhiljaa Tukholmakuume nousemaan. Kertokaapa muuten ennustuksianne siitä, ketkä mahdollisesti tiputtelevat hanskoja matseissa? Onko Kingsillä muita selkeän potentiaalisia kuin Westgarth?
Itse olen menossa Areenalle katsomaa Ducks vs Sabres, mutta valitettavasti Parros taitaa viettää yksinäisen illan. Mike Weberin kanssa George otti viimekaudella lähdön, mutta ei sieltä selkeää vastusta hänelle löydy.
Sääli sinänsä.
Onhan siellä Gaustad ja McCormick, tosin Gaustad ei tappelemisen vuoksi lähde matsia ottamaan ja on McCormick myös vähän erisarjan kaveri jos Parrosiin verrataan.
Kyle Clifford! Parikymppinen kaveri, mutta otti jo viime kaudella 23 myllyä.
Jahas, taisinpa saada 7.10 peliin vippikutsun. Toivottavasti peli on yhtä hyvää kuin sisäfile, jota siellä tarjoillaan. Ja kyllä, tämän viestin ainoa tarkoitus oli tehdä muut kateelliseksi.
Eikös tarkka lukema ole 18 peliä? Vai lasketko jotain preseasonin otteluita tjsp mukaan tuohon?
Täytyy sanoa että et tehnyt, koska sellainen on itselläkin taskussa (ei siis sisäfile, vaan VIP-kutsu). Hiljalleen tässä alkaa iltaa jo odottelemaan.Jahas, taisinpa saada 7.10 peliin vippikutsun. Toivottavasti peli on yhtä hyvää kuin sisäfile, jota siellä tarjoillaan. Ja kyllä, tämän viestin ainoa tarkoitus oli tehdä muut kateelliseksi.
Mulla on itse maksettu piippuhyllypaikka, mutta silti fiilis on loistava. Tai ehkä juuri siksi. Ei sillä, ettei sisäfilepaikka kelpaisi, mutta tämäkin tilaisuus kelpaa.
Wooohooooo!!!
Jumankauta jätkät! Iso show saapuu kylään! Joo-o, ei ole autenttinen ympäristö, ei tunnelmaa ynnä plaaplaaplaa, mutta mulle riittää, kun näen about kentällisen tulevia hall of famereita jäällä kirkkaimpana tähtenä Selänteen. Ja riitti fiilistä jo pari vuotta sitten Tukholmassa, vaikka mukana oli aika kliiniset joukkueet suomalaisfanille.
Uijui kun on perhosia jo vatsassa silleen suloisesti. Sitten kunnon mölyt, kun Teemu tulee kentälle ja tekee maalin!
Ei mennyt ihan putkeen tämä. Kalliimmat liput, pääty oli sittenkin väärä, Anaheim oli huono ja merchandiset olivat loppuneet jo ennen kuin pääsi hallille. No, jos ei ihan Montreal tule kylään niin ei tarvii enää ihmetellä tämän kanssa.
pääty oli sittenkin väärä, Anaheim oli huono [CLIP] No, jos ei ihan Montreal tule kylään niin ei tarvii enää ihmetellä tämän kanssa.