WannabeParros
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ducks, RaahenJääkiekkoKlubi
VG tohon edelliseen niin musta näytti että olis ollu Simon siellä Fowlerin kans.
Joo, voipi olla. Mulla oli vielä siinä vaiheessa sen verran hyvin tota unihiekkaa silmissä etten mä mitään huomannu. Tuossa äskeisessähän Sami pelasi kyllä, sekä Fowlerin että Theodoren kanssa ja siten Hampuusi oli vähän vähemmällä ajalla...VG tohon edelliseen niin musta näytti että olis ollu Simon siellä Fowlerin kans.
Niin, en mä sanonutkaan ettei pitäisi tutkia, vaikka ilmeisesti näin päätit. Ja kun kerran lähdit korjaamaan, olisit sitten kertonut oikean vastauksen siihen, mitä videolta tarkistettiin aluksi. Opittais ne hölmömmätkin, niin ois helpompaa.Minusta tuo "ihan niinku isoilta HD-näytöiltä ei näkis paremmin" on hieman erikoinen heitto, jos säännöissä sanotaan, että peliä viheltävien tuomarien pitää tutkia veskarin estämistä videolta, jos siitä tehdään haasto.
Mulla on telkkarilähetys päällä. Jos sulla on Viaplay niin siinä on parhaimmillaan parinkin minuutin viive. Jännä että livetulokset.com on toisinaan vielä muakin edellä :)sulla VG näkyy vähä aikasemmin tilanteet ku mulla...