NHL Playoffs Otteluseuranta Su-Ma yö 18.-19.4.2010.

• 30 857
  • 334
Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että ne suojat ovat Tarjoustalon villasukkia. Suojia kai nekin ovat.

Jotain tuon suuntaista itsekin olen kuullut.

Joo jospa jotain asiaan liittyenkin sanoisi. Olen kauden mittaan alkanut pitää Phoenixin jengistä. Tippett on tehnyt loistoduunia, joka palkitaan kauden pääteeksi Jack Adamsilla? Muutenkin ihan asiallinen porukka. Puolustus Bryzgalovilla täydennettynä on koottu itseasiassa aika hienosti. Löytyy vähän kaikkea.

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Näinköhän Doan loukkaantui törmättyään laitaan?

Ei saa ikinä toivoa kenellekkään loukkaantumista, mutta...

Itse pidän Doania ja olen jostain syystä aina pitänyt aika vastenmielisenä pelajana. En tiedä miksi. Muuten Yotes tuntuu todella symppisjoukkueelta.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aika vaarattoman näköinen oli se tilanne, eikä Doanilla päällepäin mitään näkynyt. Paha menetys Phoenixille, jos kapteeni jätti pelin kesken.

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Taisi ottelun alku viivästyä sen takia, että Hockey Townissa oli joku yleisöstä heittänyt perinteisesti mustekalan jäälle. Kyllähän nämä yleensä sen 10 min viivästyvät, mutta nyt tuli melkein puoli tuntia myöhässä kiekko jäähän.
Jaa sielä oli taas lentänyt mustekalaa jäälle. Hieno perinne :)

Kyllähän tämä aikalailla on "meidän" peli ollut. Kojooteilla ei taida montaa kutia olla. Toivottavasti painostus tuottaisi pikkuhiljaa sen 2-1 maalinkin.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
13 viimeisintä vetoa ovat Detroitin ja nyt vielä Doan koppiin. Ei hyvältä näytä...

Voisin lyödä lähes koko omaisuuteni likoon, että Yotes vielä vie tämän pelin.. Siellä on rakennettu koko kauden sellainen tuhkimotarina, ettei kukaan pysty samaan. Late Korpikoski heittää varmaan vikassa erässä 3+1 tehot, niin käsittämätön jengi Yotes on.

Olisikohan tätä nyt kannattanutkaan sanoa... käy vielä niin...

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Eipä se auta vaikka ampuu 100 kertaa putkeen kun taululla seisoo 1-1.

Jotenkin nyt puuttuu se viimeinen tappomeininki tuosta hommasta. Haisee vähän siltä, että Phoenixin pitää laittaa yksi eteen, ennen kuin Wings innostuu kunnolla taas. Nythän sen voi ylivoimalla tehdä.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edes Jyri Rönnin ei tarvitse tätä peliä katsellessa hävetä. Seeproille heiniä, jne.

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Melko aseeton on kojootit tällä hetkellä. Jos ei kojoottejen peli parane on Detroit vahvoilla matsissa. Harmi jos Doan joutuu jättämään pelin kesken, hieno kapteeni joka suhteessa ja kojoottejen tärkein pelaaja. Herran jumala että tuo Helm on nopea luistelija kun pääsee vauhtiin.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kyllähän noista Vrbatan paikoista pitäisi tehdä.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jep Doan teki selänteet.

Vähän sähinää kaipaisin peliin, maaleja Wings.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jack in the Boxin mainokset on kyllä parhaita.

Phoenixilla on hyvä vaihde tällä hetkellä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy