Dominator39
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Lidas tekee sarjan toisen YV maalinsa ja olipas tärkeä maali erän loppuun. 1-1
Oli kyllä jo taas varsinaista komediaa tuo suoritus. No, eiköhän Lavi laita neljänteenkin peliin Boucherin aloittamaan.
Sekava se hidastus Lidaksen maalista, ihan ku se olis osunut tolppaan, mut kai se maaliin meni ku kukaan ei purnannut?? :D
Mistä se Draper sai sen jäähynsä? Minä en nähnyt tilanteessa mitään väärää, mitä se teki?
Aijaa, mä en nähnyt sellasta hidastusta ollenkaan.. Katotko ESPN360? Vai oonko mää näin sokee, ku en nähnyt tuota Draperin jäähyn syytäkään.. :D
Viittasin nyt lähinnä siihen universaaliin Detroit-fanien itkemiseen aina kun tuomari tekee tai ei tee jotain =)
No itse asiassa jos tehdään exkursio hfboardsille, niin kyllä jäädään =DNo ette te hai-fanitkaan paljoa pahemmaksi jää ;)
Aijaa, mä en nähnyt sellasta hidastusta ollenkaan.. Katotko ESPN360? Vai oonko mää näin sokee, ku en nähnyt tuota Draperin jäähyn syytäkään.. :D
Viittasin nyt lähinnä siihen universaaliin Detroit-fanien itkemiseen aina kun tuomari tekee tai ei tee jotain =)
Tää ei ollut mun mielestä Versuksen lähetys. Tässä ei oo edes mainoksia/erätauko höpinöitä.. Tosi karsittu ja kälynen setti.. Näköjään TSN lähetys..