Dominator39
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
ansaitusti menivät Washingtonin poijat tästä parista jatkoon.
Ei mulla Ragseja vastaan mitään, mutta mm. Avery ja McCabe on pelaajia, joita en ymmärrä.
Jos Averyn saa vaan pelaamaan omalle joukkueelle. Detroitissa tässä epäonnistuttiin, puhumattakaan Dallasissa.
Ei siina etta talla on yhtaan mitaan valia, mutta ymmarsitko tilanteen mista tama lahti? Siis Erskinin isku Fedotenkon niskaan, takaapain?
Sarja on ohi, parempi voitti. Tsemppia Capseille.
Ja yleisö rakastaa Subbania.. :)
Rasismia havaittavissa tässä otteluparissa. Montrealissa buuataan liikakasvusta kärsivälle miehelle ja Bostonissa buuataan mustalle miehelle. Sietäisi Bostonilaisten ja Montrealilaisten hävetä.
Rasismia havaittavissa tässä otteluparissa. Montrealissa buuataan liikakasvusta kärsivälle miehelle ja Bostonissa buuataan mustalle miehelle.
josta Montrealin olisi pitänyt joutua Plekanecin vuoksi alivoimalle mutta tasan meni jäähyt.
Kävikö? En tätä huomannut edes hidastuksesta mutta siinä tapauksessa otan sanani takaisin. Mun silmään vaikutti siltä, että Plekanec pisti oman maalialueen suojelun vähän yli mätkimällä syyttä päin pläsiä muutaman kerran.Syystä että? Kaikkihan lähti siitä, kun filmaaja kävi tökkäämässä Pricen suojuksia vihellyksen jälkeen.
Mun silmään vaikutti siltä, että Plekanec pisti oman maalialueen suojelun vähän yli mätkimällä syyttä päin pläsiä muutaman kerran.