Barkovin paita tuli eilen postista. Florida Panthers #16.
Kalliiksi tuli, mutta on se sen arvoista.
Piste.kuvatiedosto tai ei tapahtunut
Barkovin paita tuli eilen postista. Florida Panthers #16.
Olen uusi tällä foorumilla ja olen aikeissa ostaa fanipaitaa. Laiskuuttani en viitsinyt enempiä selailla ketjun aiempia sivuja, joista varmaan vastaus olisikin kysymykseeni löytynyt. Ja sitten itse asiaan Matt Duchenen pelipaitaa olin aikeissa ostaa, mutta en kokoa tiedä (L vai XL). Jotenkin muistelisin, että näissä olisi hieman suuremmat koot kuin normaalisti. Pahoittelut ja kiitokset jo etukäteen.
Onko siinä Panthersin XX-eli 20-vuotisjuhlapatchi?Barkovin paita tuli eilen postista. Florida Panthers #16.
Ajattelin että juurikin tuosta suluissa olevasta tekstistä saisi jotain pääteltyäÄlä ainakaan kerro, minkä kokoinen itse olet.
Eli XL, mutta onko nuo paidat normaalikokoa isompia eli silloin se L. Ja luulin että täällä saisi asiantuntevampia vastauksia
Onko Football Fanatics - Sports Apparel, NFL Gear, Fan Shop, Jerseys, College, Sports Merchandise, NCAA, Store paras nettisivu NHL-fanikamojen tilaukseen?
Ja maksaako toimitus 25 dollaria riippumatta siitä kuinka paljon ostaa?
Vai sisältyykö toimitukseen myös tullimaksuja?
Kesän Bostonin / New Englandin reissulta tarttui mukaan edullisesti The little ball of haten pelipaita. Koko L oli oikein passeli tällasella pitkälle ja hoikalle kaverille.
Ennestään kaapista löytyy vain Avalanchen vanha vieraspaita ilman nimeä tahi numeroa.
katso liitettä 3746
On vain yksi Litte Ball Of Hate ja se ei ole Brad Marchand.
Vähän kun kutsuisi jotain melarttia Kultaiseksi Noutajaksi. Ei mitään kunnioitusta aitoa ja alkuperäistä kohtaan.
On vain yksi Litte Ball Of Hate ja se ei ole Brad Marchand.
Vähän kun kutsuisi jotain melarttia Kultaiseksi Noutajaksi. Ei mitään kunnioitusta aitoa ja alkuperäistä kohtaan.
jaa ok sori. poltan paidan, leikkaan iteltäni pään irti ja syötän kanoille.
Hienon paidan olet hommannut. Tuo lempinimi vaan särähti silmään.
Onko Football Fanatics - Sports Apparel, NFL Gear, Fan Shop, Jerseys, College, Sports Merchandise, NCAA, Store paras nettisivu NHL-fanikamojen tilaukseen?
Ja maksaako toimitus 25 dollaria riippumatta siitä kuinka paljon ostaa?
Vai sisältyykö toimitukseen myös tullimaksuja?
Olen itse tilannut pari paitaa ko. naiselta (silloin totteli nimimerkkiä tiinar). Myy sekä feikkipaitoja että aitoja RBK Premier-paitoja. Kyllä sieltä sen tuotteen saa, mikä kuvassa on, eli tuossa tapauksessa saisit kyllä tuon RBK Premier-paidan mikä on kuvassa. Olen myös nähnyt naisella myynnissä Steve Yzermanin Center Ice-paidan, jolla oli hintaa 450 euroa.
Olen itse tilannut pari paitaa ko. naiselta (silloin totteli nimimerkkiä tiinar). Myy sekä feikkipaitoja että aitoja RBK Premier-paitoja. Kyllä sieltä sen tuotteen saa, mikä kuvassa on, eli tuossa tapauksessa saisit kyllä tuon RBK Premier-paidan mikä on kuvassa. Olen myös nähnyt naisella myynnissä Steve Yzermanin Center Ice-paidan, jolla oli hintaa 450 euroa.
Isot pojat ovat kertoneet, että ko. myyjä ei omista myymiään paitojaan (joitakin poikkeuksia voi olla) vaan ostaa ne kiinasta tai mistä milloinkin vasta silloin kun joku hölmö on mennyt tuotteet häneltä kalliimmalla ostamaan. Sen takia tuotteissa on toimusaikana "n. 1 vko" ja tarjolla on kaikki mahdolliset koot ja vaihtoehtoina "koti, vieras, 3rd ja vintage, kaikki nykyiset pelaajat ja vanhatkin tottakai". Vai uskooko joku että Ikaallisista löytyy 10 000 paidan varasto, jossa on kaikkien nykyisten ja entisen pelaajien paidat ja kaikkia kokoja?Olen itse tilannut pari paitaa ko. naiselta (silloin totteli nimimerkkiä tiinar). Myy sekä feikkipaitoja että aitoja RBK Premier-paitoja. Kyllä sieltä sen tuotteen saa, mikä kuvassa on, eli tuossa tapauksessa saisit kyllä tuon RBK Premier-paidan mikä on kuvassa.