NHL-pelipaidat

  • 855 538
  • 1 979

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hmm, mistähän saisi helpoiten tilattua paidan omalla painatuksella? Ei siis esim. Crosby tms..

Jos jotain auttaa, niin joukkueena Penguins.
 

DELPHiON

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Barcelona, Penguins
Onko kenelläkään tietoa saisiko Suomesta ostettua Tampan nykyistä kotipaitaa? Joku painatus mielellään voisi olla siinä mutta ei välttämätön. Ei ole sattunut itellä silmään tuollaista. Mielestäni hieno paita kyseessä ja olisi kiva saada kokoelmiin. Nhl.comin sivuillakin omat koot olivat hieman lopussa.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tilaus Football Fanaticsista

Olin aikeissa tilata vaatetusta täälläkin suositellusta Football Fanaticsista. En kuitenkaan löytänyt Tullin sivuilta selkeätä tietoa, minkä verran tilauksesta voi joutua maksamaan "ylimääräistä", tullimaksut, alvit yms.

Olisiko täällä kenelläkään kokemuksia FF:sta tilaamisesta? Pitääkö paketti käydä noutamasta jostain tullin toimipisteestä (asun Tuusulassa ==> lentokentältä?) vai tuleeko ne aivan tavallisena Itellan/DHL:n/tjsp lähetyksenä?
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En kuitenkaan löytänyt Tullin sivuilta selkeätä tietoa, minkä verran tilauksesta voi joutua maksamaan "ylimääräistä", tullimaksut, alvit yms.

"tullimaksu vaatteet" googleen, toinen oikea linkki vie tähän.

Olisiko täällä kenelläkään kokemuksia FF:sta tilaamisesta? Pitääkö paketti käydä noutamasta jostain tullin toimipisteestä (asun Tuusulassa ==> lentokentältä?) vai tuleeko ne aivan tavallisena Itellan/DHL:n/tjsp lähetyksenä?

Itse olen (ja tämä ei ole kauppariippuvainen) joutunut hakemaan tilaukseni lentoaseman tullistakin, mutta toisaalta taas kuriirikin on joskus kysynyt lupaa että saavatko tehdä "tullauksen" mun puolesta. Jos luvan olen antanut, niin ko. kuriirilta sitten tullut lasku perässä.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pariin otteeseen olen FF:stä tilannut jotain 200/laaki. Ei ole tullin kanssa tarvinnut asioida. Merkkaavat paketit lahjoiksi tms.

Jos jäävät tulliin, niin voit itse tullata netissä (kuitti talteen). Tulee maksamisen jälkeen postilla tai mikä nyt toimitustapa onkin.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Olen aiemminkin tässä ketjussa huudellut, mutta ei ole kuulunut vastausta. Eli ihan New Jersey Devilsin fanituotteita etsisin mahdollisimman halvoilla postikuluilla, ei tuolta NHL:n kaupasta tilaa erkkikään! Hupparin ja/tai lippiksen haluaisin ostaa.

Osaako kukaan auttaa?
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Perkele kun ei kerkiä ottamaan asioista selvää ite niin pakko kysellä tyhmiä täällä niiltä jotka jotakin ehkä tästä tietää:
Onko tuo Nike jalkapallokengät intersport|Adidas F50 jalkapallokengät |Nike Mercurial Vapor Superfly JalkapalloKengät| Halvalla NHL pelipaidat| jalkapallo Nike - niminen sivusto ihan feikki joka myy mukamas NHL-paitojen kopioita laillisesti 52 eurolla?
Olis mukavaa ostaa edes laillinen kopio mutta mikähän tuommonen kauppapaikka mahtaa olla tietääkös kukaan? Paypallia ei tarjoa vaan vaatii suoraa kortin numeroa niin ei osaa oikein ostaa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Perkele kun ei kerkiä ottamaan asioista selvää ite niin pakko kysellä tyhmiä täällä niiltä jotka jotakin ehkä tästä tietää:
Onko tuo Nike jalkapallokengät intersport|Adidas F50 jalkapallokengät |Nike Mercurial Vapor Superfly JalkapalloKengät| Halvalla NHL pelipaidat| jalkapallo Nike - niminen sivusto ihan feikki joka myy mukamas NHL-paitojen kopioita laillisesti 52 eurolla?
Olis mukavaa ostaa edes laillinen kopio mutta mikähän tuommonen kauppapaikka mahtaa olla tietääkös kukaan? Paypallia ei tarjoa vaan vaatii suoraa kortin numeroa niin ei osaa oikein ostaa.

Mitä itse luulisit, jos sivuilta ei löydy firman tietoja, toimitusehtoja tai mitään ja "aidon" paidan hinta on tuo 52e?

Saa sitä itsekin ajatella.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Mitä itse luulisit, jos sivuilta ei löydy firman tietoja, toimitusehtoja tai mitään ja "aidon" paidan hinta on tuo 52e?

Saa sitä itsekin ajatella.
Saa, saa ajatella. Minähän vaan kysyin että o n k o kellään tietoa/kokemusta justiinsa tosta jutusta. Enpähän osta eli siinä se.
 

-JR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
B-Hawks, Baby, B-Hawks
Vieläkös tuota Tarajerseytä porukka käyttää? Onko joku uskaltautunut maksamaan suoraan luottokortilla? Käsittääkseni siellä oli joskus paypal vaihtoehtona, ei näkynyt enää.

Lisäksi, olisiko jollain tietoa mistä löytäisi Selänteen mighty ducks of anaheim kotipaidan?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko kukaan tilaillut NHL-joukkueiden harjoituspaitoja omaan treenikäyttöön suojien kanssa? Lähinnä oikean koon löytäminen askarruttaa... meneekö yks yhteen jonkun muun referenssikoon kanssa tms.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko kukaan tilaillut NHL-joukkueiden harjoituspaitoja omaan treenikäyttöön suojien kanssa? Lähinnä oikean koon löytäminen askarruttaa... meneekö yks yhteen jonkun muun referenssikoon kanssa tms.

XXL menee kamojen kanssa. Vastaa jotain kokoa 56.
Tämä siis, jos tilaa Amerikanmaalta. Tilasin Kiinasta samalla mitalla muutaman paidan ja koot vaihtelevat siellä suuresti. Kolmesta paidasta kaksi menee ihan ok, mutta kolmannen kanssa tekee tiukkaa.

Olen itse tilannut pelikäyttöön ihan normaaleja pelipaitoja, sekä NHL.com:sta yhden harjoituspaidan. Jos epäilyttää mahtuuko päälle, niin reilusti vaan isompi koko. Sitten paitaa ei tietenkään pysty ilman varusteita käyttämään, mutta pelaaminen on sitä mukavampaa. Itselläni on nyt 5 pelipaitaa treenikäytössä. Diivan maineenhan siitä saa, mutta olen sen verran kypsällä iällä aloittanut kunnolla harrastamisen, että otan kaiken ilon siitä irti.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kannattaa myös noissa puhtaasti treenauskäyttöön menevissä paidoissa tarkastaa nuo custom-paitoja tekevät puljut.

Esimerkiksi veskareille on tarjolla GOALIES-R-US - Home joka tekee siis paidat nollista ja käyttää noita "NHL-licenced"-logoja, fontteja ja numeroita
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Mites nuo pelipaitasäännöt NHL:ssä taas menevät. Muistaisin, että joskus vanhaan hyvään aikaan joukkueilla sai olla vain kolme pelipaitaa (home, away ja alternate). Vielä parempaan aikaan eli ennen 90-lukua paitoja sai olla vain kaksi. Viime kausina Winter Classic -joukkueilla on ollut enemmän paitoja, mutta normaalikierrossa on menty kolmella.

Poikkeus on LA Kings, joka on tälläkin kaudella pelannut neljällä erilaisella pelipaidalla. Eli onko tuo nykyään sitten sallittua? Jos on, niin ihme on, ettei esim. Torontolla ole neljättä pelipaitaa, kun fanit ovat vaatineet jo pidempään 80-luvun tyylistä kolmospaitaa. Ja yleensä MLSE kyllä tarttuu jokaiseen mahdollisuuteen tyhjentää fanien kukkarot.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Treenipaitojen kanssa kannattaa muistaa myös se vaihtoehto, että aitoja gameworn-harkkapaitoja saa halvalla kaikenlaisista huutokaupoista ja -puljuista. Supertähtien kohdalla nyt nekin maksavat ihmeen paljon, mutta keskinkertaisten pelaajien kohdalla ei.

Itse olen kasvattanut tällä kaudella gameworn-kokoelmaa Glen Murrayn mustalla 96-97 Pens-paidalla, Eric Fehrin 2010-11 valkoisella pleijaripaidalla, ja viimeisimpänä sijoituksena Oliver Ekman-Larssonin valkoisella rookiepaidalla parin vuoden takaa. Maistui kyseisen hemmon pitkä jatkodiili...
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Tilasin Girardin NYR-pelipaidan tuolta: nfl jerseys online ja hyvin pelasi palvelu. Tilasin ja maksoin sen Visalla 13.3 ja sitten eilen 28.3 sain sen haettua postista. Vähän reilu 2vkoa kesti toimitus. Paita on tosi siisti ja laadukkaan oloinen, otin XL/52 koon koska en tunge varusteita alle. Reebok lukee ja aidot NHL-merkit ynms löytyy. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös