Dodiih. Nyt tuli sitten tehtyä elämäni ensimmäiset DHGate kaupat, ainakin vielä...
Myyjällä oli erinäisiä vaihtoehtoja kuljetukselle. Aikaisemmin kertomani jalkapallopaidan tilauksesta oppineena, valitsin sieltä samantien DHL:n 52€ maksavan kuljetuksen, ilmaisen sijaan. Tuli samantien toimituksen arvio 2-8päivää (todella alakanttiin, tiedän)
Nooh tilaus confattiin nopeasti ja laitettiinkin tulemaan. Huomasin vain, että lähetysmuotona on EPacket (juurikin se ilmainen vaihtoehto, missä kestää kokemusteni mukaan ikä&terveys saapua). No tästä viestiä myyjälle että etkös huomannut tuota valittua DHL:ää mistä pulitin 2x paidan hinnan verran hintaa, ja vastaus oli samantien:
"Because of the epidemic, DHL can't send jerseys now"
Ok. Pidät tuollaista vaihtoehtoa kuitenkin kun myyt tuotteita, ja asetat sen vain samantien ilmaiskuljetuksella tulemaan. Siitä kun ostaja huomauttaa, vastaus on tämä :D. No nyt on myyjälle kuin DHGatelle laitettu viestiä, että mites tuon 52€ kanssa nyt sitten käy. Myyjältä ei ole tullut tuon ainoan vastauksen jälkeen vielä mitään pariin tuntiin.
Kenelläkään käynyt samaista tapausta koskaan?
Edit. myyjän vastaus:
"After you receive the jersey and apply for a partial refund, I will refund the freight to you"