Itse olen useammankin paidan tilannut Aliexpressistä ja tässä vähän omia kokemuksiani palvelusta.
Ekalla kerralla tilasin Ron Hextallin Flyers paidan ja Cam Neelyn Bruins paidan. Parin viikon päästä postiluukusta kolahti kuitenkin Claude Girouxin winter classic paita. Laitoin palautetta menemään myyjälle ja aloitin aliexpress sivun kautta sen virallisen valitusprosessin. Myyjähän hätääntyi täysin ja vakuutteli että Girouxin piti mennä toiselle tilaajalle ja omat paitani olisivat edelleen postissa tulossa. Noh lopultahan sieltä Neely ja Hextall saapuivatkin ja sain pitää Girouxin paidan ilmaisena. Paitojen laatu 10+. Fight strapit, oikeat patchit ja kaikki. Samalla tuli huomattua kuinka tuo reklamaatioprosessi Aliexpressissä menee. Pieniltä puodeilta loppuu bisnes jos saavat monoa aliexpress saitilta, joten heillä virheisiin ei ole varaa.
Tilasin myöhemmin Coyotesin retropaidan. Kaverini oli aiemmin pyytänyt yhteen paitaan omaa customointia (Darren Puppa Sabres paitaan), joten pyysin itsekin pientä customointia tuohon Doan paitaan. Pari kuvaa liitteeksi tilauskenttään ja homma toimi hyvin. Paita on muuten aivan viimeisen päälle, mutta paidan kaulus on jotain vanhaa kalsarikangasta eli siihen olin pettynyt, mutta tämä on riski kun tilataan parinkymmenen dollarin paitoja.
Suosittelen siis tilaamaan jos on valmis ottamaan pienen (parinkymmenen dollarin) riskin: Laatu voi siis olla kaikkea maan ja taivaan väliltä. Reklamaatio prosessi toimii. Ja kannattaa kysyä omia customointeja, jos valmiiksi ei mieleistä paitaa löydy.