Jeps, tuli sitten laitettua tilausta toonjerseylle ja paitana #8 Capsin winter classic, joka olisi aikeissa ripustaa seinälle. Sinänsä ei siis ole edes väliä, kuinka paljon lähtee väriä pesussa pois jne. koska ei tule näkemään kummoistakaan käyttöä :D. Korkeintaan liigamatsiin voisi pukea päälle. Hintaa oli yhteensä ~35 euroa toimituskuluineen.
Eli nyt odotellaan ja katsellaan, mitä sieltä sitten tulee. Päivitän tilanteen sitten tänne :D
Ja tänään tuo paita sitten saapui paikalliseen postiin, josta kävin sen hakemassa. Ensifiilis on ihan positiivinen: paidassa ei ole ainakaan mitään vääränlaista, vaan kaikki vastaa aitoa paitaa. Lankoja ei roiku mistään ja saumat ovat muutenkin hyviä, mutta kyseessä on kuitenkin ihan se rbk:n replica fanipaita, eikä authentic mallisto. Fight strap toki löytyy EDGE authenticin tapaan ja leikkauksetkin ovat samanlaiset, mutta saumat ei veny mistään kohtaa, materiaali on ohuempi ja itse fight strap on joku oskettava viritys, jonka repäsen kyllä pois heti kun kerkeän. Replicaksi kuitenkin ihan kelpoa tavaraa, samanlaista kuin roikkuu Intersporteissa hintaan 120e. On siis tosiaankin sen 35e arvoinen, mutta paljoa enempää en tästä viitisis maksaa. Ainut miinus minkä löysin on hieman likainen paidan sisäpuoli, joka näkyy koska paita on valkoinen... Mutta summasummarum voisin suositella kyseistä puljua.
e. Löytyihän sieltä sittenkin pari virhettä, ei tosin ehkä niin merkillisiä. Ensinnäkin kauluksessa ei lue sitä january päläpälä-tekstiä, sekä itse winter classicin logo eroaa hiukan "originalista", tosin näitä minunkin versioita löytynee googlesta. Originalissa lukee Bridgestone, ja koko logon alapuolella Pittsburgh 2011, mutta minulla tuon Bridgestonen paikalla on tuo Pittsburgh 2011- teksti, eikä Bridgestonea ollenkaan. Mutta paskaako väliä, ei kiinnosta tuollaiset pienet :D