NHL-pelaaja IFK:n riveihin alkukaudeksi?

  • 3 231
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
NHL-puolella huhutaan että Janne Niinimaa tekisi muutaman ottelun cameo-esiintymisen punanutuissa ennen NHL:n runkosarjan loppumista. Starsin fanit ovat ajamassa häntä täysin deekikselle ja pihalle Texasista tervan ja höyhenien kera, joten Janne on suuntaamassa muiden heavy-äijien pariin SM-liigaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos tämä lähti liikkeelle allekirjoittaneen kysymyksestä NHL-puolella, niin tämä ketju vaan lukkoon ja nopeasti. Ei ole Niinimaa, ei ole huhua, kyseessä on UNELMA joka ei liity mihinkään eikä kenellekään : )
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Bloogi kirjoitti:
Painajainen ennemmin.

Samaa mieltä, mutta älä vääristele mun viestiä. Tosta sun lainauksesta tulee sellainen kuva, että minulle unelma olisi nähdä Niinimaa HIFK:ssa. Edelleen = kysymykseni tulkittiin NHL-osiossa väärin, minulla ei ole tiedossa mitään huhua. Kysyin vain yleisellä tasolla vakuutusmaksujen suuruutta, jos joku on jonnekin menossa niin älkää minua ja kysymystäni liittäkö siihen ceissiin.

Tällä ketjulla ei ole mitään järkevää tarjottavanaan joten toivoisin pikaista lukkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös