NHL otteluseuranta ti-ke yö 8.-9.10.2013

  • 23 379
  • 168

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Näin erätauolla vaihtoivat taas Schneiderin takaisin... heh. Jonkinmoinen herätys, olen näet aikas uskollisesti luottanut tuohon NHL:n omaan tuotokseen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Matt Nietolle ensimmäinen NHL-osuma, Sharks johtaa 3-1. Kudit toisessa erässä 10-2.

Ja heti perään Hertl the Turtle 4-1.

Lundqvist vaihtoon.

Ja lisää, Couture 5-1.
 

Le Dang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vedot 27-9 San Josessa. Sharksilla menee lujaa, mutta kyllä tää tasoero jo yllättää.

Ja samalla tilanteeksi 5-1, Bironille eka veto sisään.

EDIT: 1min 23s sisään 3 maalia. Ei paha.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Eiköhän Calderkin ole nyt jaettu, Hertl 6-1.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kudit kahden erän jälkeen San Josessa aika kuvaavat 38-15. Tuossa olisi siis mahikset miehekkääseen 60 laukauksen iltaan, mutta veikkaanpa kolmannen erän olevan halutonta pyöriskelyä ottelun jo ratkettua.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Canucksilla toistaiseksi vasta neljä blokattua laukausta koko ottelussa. Melkein on Tortollarella saanut iskostettua filosofiansa Vancouveriin...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hertl ja hatut jäälle.

Joissain organisaatioissa näiden kavereiden annettaisiin kypsyä viisi vuotta AHL:ssä.
 

Le Dang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Puhuko joku Hertlstä ja Calder-kisasta? Mä luulin, että se keskittyy tohon Rocket Richard -skabaan.

Hattutempulla tilanteeksi 7-2.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Puhuko joku Hertlstä ja Calder-kisasta? Mä luulin, että se keskittyy tohon Rocket Richard -skabaan.

Hattutempulla tilanteeksi 7-2.
Calder on ainutlaatuisempi, sen voi voittaa vain kerran! =)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei saatana mikä maali =D
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Okei, nyt olen jo itsekin vaikuttunut!

On itsekin joutunut vaihtamaan ottelun seuraamisen suhteen. Itse nostin Hertlin jo Calder-voittajaksi ennen kauden alkua (kissa, oma häntä jne.) erään verkkolehden julkaisussa. Tuosta Bironista ei ole kyllä mihinkään. Ihan antautunut, 9-2.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Koskahan viimeksi sharksit ovat tehneet 9 maalia? Kieltämättä matsi olisi varmaan ollut ihan mukavaa katsottavaa, jos viaplayn paska olisi pelannut.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Koskahan viimeksi sharksit ovat tehneet 9 maalia? Kieltämättä matsi olisi varmaan ollut ihan mukavaa katsottavaa, jos viaplayn paska olisi pelannut.
Itse varetin jonkun rapastreamin, laatu ei päätä huimannut mutta saipa sentään seurattua.

Ja veikkaisin, että edellinen 9 maalin ilta oli Detroitia ja Dominik Hasekia vastaan joskus öö 2007?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Koskahan viimeksi sharksit ovat tehneet 9 maalia? Kieltämättä matsi olisi varmaan ollut ihan mukavaa katsottavaa, jos viaplayn paska olisi pelannut.

18.1.2010 näyttäisivät möyhentäneet Flamesin 9-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös