Suomalaiset tähän mennessä:
Rinne 0+1 :)
EDIT: Ja gamecenter jumitti täälläkin sen verran, että kokeilin suoraan viaplayn sivujen kautta ja jotenkin erän loppun näki.
Ei tää oo todellista, siirryin katselemaan Anaheimin matsia kun ei tosiaan suostu toi Minnesota ottelu toimimaan, nyt jäi tämäkin peli looppiin. Onneksi nukuin jopa 2 tuntia tämän takia koko yönä.
M. Koivu 0+2
S. Koivu 0+1
Selänne 0+1
Granlund 1+0
Korpikoski 1+0
Ulkomuistista nämä.
Katsohan Glassjaw vaikkapa tätä: Nutjob.eu
Ei uskoisi, että on itsekin valvonut koko yön. Olo edelleen todella pirteä, eikä tälläisen lätkäpläjäyksen jälkeen varmaan saa edes unta kunhan tässä joskus petiin asti kerkeää :)Itsehän en ole nukkunut sekuntiakaan ja hei, mua ei huimaa! Tosin katselen telkkarista pelejä, mutta silti.
Viaplayn oma lähetys toimii moitteettomasti, ja on vieläpä englanninkielisellä selostuksella. Minullakin GameCenterin kautta loopissa.
Kiitos tästä! Pitääköhän se vaan lopettaa koko Viaplay tilaus, ei ihan vakuuta tuo toiminta jos heti on näin pahoja ongelmia.
Viaplay vaikuttaa pätkimiseen niinku valkoihoiset suomen raiskaustilastoihin. Zero. Itse vaihdoin Vian striimiin kun GC alkoi pätkimään ja täydellisesti on toiminut.
No ihan sama vaikuttaako Viaplay siihen vai ei, mut en mä tällasest maksamaan ala jos tätä pätkimistä usein joutuu kattelee. Nyt veti Viaplay taas täysin jumiin, ei ala lähetys pyörii ollenkaan, jotain virhettä vaan lykkää.
Granlund häviää aloituksen ja miinusta tulee. 3-2
Granlund häviää aloituksen ja miinusta tulee. 3-2
Vähän mitä pelkäsinkin, Setokusi vetää Pulkkisia Miken syötöistä.
Eikö sen tarjoillut Cullen?