Hyvä ketju!
Muutamat ovat täällä lytänneet FSN Pittsburghin selostajat Paul Steigerwaldin ja Bob Erreyn. Itse taas tykkään paljon kuunnella näitä. Johtunee siitä, kun olen alusta asti jokaisen Penguinsin kotipelin tällä kaudella katsonut. Staggyltä tulee kyllä aina välillä huteja, mutta ei häiritsevästi. Errey on kommentaattorina ehkä vahvempi lenkki kaksikosta, pidän todella paljon.
Carolinan kotiselostajiin meni hermot niiden puusilmäisyyden takia jo heti ensimmäisissä peleissä joita Canesilta katsoin. Taisi olla joku päivänselvä tilanne, jossa Canesin maali hylättiin maalivahdin estämisen takia ja uusintoja kelailtiin minuuttitolkulla ja vastaan väännettiin. Jotenkin jäänyt todella negatiivinen kuva Carolinan ukkeleista.
Bruinsin selostaja Jack Edwards on ihan hyvä niin kauan kun peleissä ei tapahdu mitään kummallisuuksia. Muistan muutamat kerrat tältäkin kaudelta, kun on täysillä puolustellut Bruinsin miesten hirveitä tekosia. Viimeisimpänä tämä Paillen taklaus Sawadaan, jota Edwards puolusti viimeiseen asti hyvänä niittinä. Ei osunut päähän, ei ollut blindside blaa blaa. Onneksi kommentaattori osasi katsoa tilannetta puolueettomasti ja uskalsi olla täysin eri mieltä Edwardsin kanssa. Jos ei olisi ollut, olisi varmaan loppunut pelin katsominen siihen.
Bluesin kotiselostajat ovat ihan mukavaa kuunneltavaa. Vähän hassu tyylihän sillä play-by-play miehellä on selostaa, ja välillä, oikeastaan useinkin tulee ihmeellisiä "OOOH" huokaisuja molemmilta äijiltä. Heihin ei kuitenkaan millään tapaa kyllästy.
Coloradon himaselostajan ääni muuttuu ärsyttäväksi kun alkaa hehkuttaa maalia tai muuta (MAIDIMÄDDD DUSHEINNNNN). Jotenkin vähän vastenmielisen tuntuinen heppu. Ei kuitenkaan hänen vuokseen tarvitse jättää pelejä katsomatta.
Joe Beninatia, Doc Emrickiä, Jim Hughsonia tulee aika usein kuultua, eikä heistä mitään pahaa sanottavaa ole. Joskus jopa nautin Beninatin erittäin terävistä "scoooores" huudoista.
EDIT: Pakko vielä antaa maininta NY Rangersin selostajasta, ilmeisesti MSG:llä. Varmaankin tunnistatte, jos sanon että kuulostaa vanhalta käävältä ja se "It's a power play goal!" kuulostaa aina yhtä tyhmältä. Jos selostajilla pitää olla näitä omia juttuja, mitä aina toistetaan niin tuo kuulostaa minun korviini todella tyhmältä.