NHL:n valmentajakaruselli

  • 574 258
  • 2 365

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Tää on aina jännä ilmiö. En oo yhteenkään puolustelijaan törmännyt uuden informaation jälkeen.
No ei olisi tarvinnut kuin pari viestiä ylöspäin selata, Columbuksen kausiketjua voi myös käydä vilkuilemassa tai jos oikein kunnon annoksen haluaa dinosauruksia nuuhkia, niin Hfboardsille.

Lindy Ruff on valmentanut NHL:ssä vuodesta 1993 ja on ilmeisesti hienosti kasvanut ajassa ja muuttanut omia valmennus- ja ihmisjohtamismetodejaan vuosien saatossa.

Itse taas veikkaan, että nämä Mauricet sun muut nyt ovat alunperinkin hyviä tyyppejä ja osanneet käyttäytyä muita ihmisiä kunnioittavasti. Babcock nyt on tunnetusti ollut mulkku jo 90-luvulta saakka, niin en itse ymmärrä miten tämä edes liittyisi ns. nykyaikaan tai johonkin nykykulttuuriin. Mauricekin sai aikanaan vuolaat kehut Jokiselta, miten oli aidosti kiinnostunut pelaajien arjesta yms. ja silti veti kuulemma kovia treenejä.
 

ipaz

Jäsen
Itse taas veikkaan, että nämä Mauricet sun muut nyt ovat alunperinkin hyviä tyyppejä ja osanneet käyttäytyä muita ihmisiä kunnioittavasti. Babcock nyt on tunnetusti ollut mulkku jo 90-luvulta saakka, niin en itse ymmärrä miten tämä edes liittyisi ns. nykyaikaan tai johonkin nykykulttuuriin. Mauricekin sai aikanaan vuolaat kehut Jokiselta, miten oli aidosti kiinnostunut pelaajien arjesta yms. ja silti veti kuulemma kovia treenejä.
Niinhän joku täälläkin taisi muutaman päivä sitten sanoa, että jos Jon Cooper pyytäisi saada nähdä kuvia puhelimesta, niin ei oli mitään ongelmaa näyttää. Mutta kun Babcock pyytää samaa, niin täysin eri homma. Babcockin maine on (ansaitusti) huono, eikä hän tälläkään kertaa osannut tapojaan muuttaa.

Se pistää miettimään, että mikähän tuolla CBJ:ssa on tällä hetkellä mieliala, kun seuran kapteeni ja tähtipelaaja kuitenkin puhuivat valmentajan puolesta - toki omista lähtökohdistaan. Lätkäjoukkueessa on kolmattakymmentä pelaajaa ja persoonallisuutta. No mutta ehkäpä nuo ammattilaiset osaavat unohtaa eilisen ja jatkaa eteenpäin samaan hiileen puhaltaen. Vincent ainakin on juttujen mukaan arvostettu kaveri organisaatiossa.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Columbus Blue Jacketsissa varmasti hyvä seurakulttuuri, kun pelaajat eivät tunne pystyvänsä avautumaan kenellekkään organisaation sisällä, vaan piti Bissonnetten kautta hoitaa tämä.
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia. Tai sitten ylemmällä sanottiin, että älä kitise märkäkorva ja ei ollut enää muuta vaihtoehtoa.

Sinällään en kyllä epäile Biznastyn lähdettä tai asian ilmituontia. Sen verran hänelläkin kiinni elanto mediahommissa, että jos aivan hatusta heittelisi perättömiä juttuja joka suuntaan niin itsehän siinä ottaisi lopulta pataan ja ulos mm. TNT-hommista. Asian ympärillä voi läppää heittää ja naureskella, mutta info ja viesti sinne on varmasti tullut. Eli tuskin ihan tuulesta keksi asian, että roastataanpas Babs ulos.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Kyllähän tässä Babcockin tapauksessa ongelmien juurisyy on miehen ilmeisen ääriautoritäärinen valmennustyyli ja kykenemättömyys siitä joustamaan. Tuollainen tyyli sopii joillekin valmennettaville (ilmeisesti Jenner ja Gaudreau ainakin kuuluvat tähän porukkaan), mutta on vastaavasti toisille punainen vaate. Suoraan työhön liittyvissä asioissa tuo on vielä ihan hyväksyttävää - joskin vähän heikosti ajan henkeen sopivaa - mutta puhelimessa olevat kuvat eivät kyllä millään tavalla liity jääkiekkoilijan työstä suoriutumiseen, eikä niiden katselun vaatiminen ilman valmennettavan suostumusta ole OK. Tapauksen yksityiskohtia en toki tiedä, mutta varmaan siellä on nuorille pelaajille sanottu, että "jos pelata haluat niin minun pitää tuntea sinut ihmisenä paremmin, joten näytäpäs vähän puhelinta ja siellä olevia kuvia". En minä ainakaan tuollaista käytöstä esihenkilöltäni suvaitsisi, vaikken ole iältäni lähellekään z-sukupolvea ja edellä mainitut Jenner & Gaudreau ovat hekin minuun verrattuna nuoria.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Niinhän joku täälläkin taisi muutaman päivä sitten sanoa, että jos Jon Cooper pyytäisi saada nähdä kuvia puhelimesta, niin ei oli mitään ongelmaa näyttää.
Mun on vaan vaikea nähdä vastaavassa tilanteessa Cooperia. Lakimiehenä varmaan ymmärtää myös asemansa paremmin valmentajana, kyllä itse ainakin työntekijänä suhtaudun vähän epäluuloisesti ja skeptisesti esimiehen uteluihin yksityiselämästä.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Tapauksen yksityiskohtia en toki tiedä, mutta varmaan siellä on nuorille pelaajille sanottu, että "jos pelata haluat niin minun pitää tuntea sinut ihmisenä paremmin, joten näytäpäs vähän puhelinta ja siellä olevia kuvia".
Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."
Babcockin monottaminen ennen kuin kausi on edes alkanut on äärimmäisen noloa CBJ:N johtoryhmälle, joten on ehkä ihan kohtuullista olettaa, ettei sitä ihan minkään pikkupikku jutun takia ole heivattu ulos.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."
Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?

Sportsnetin uutisen perusteella useasta lähteestä on kuultu seuraavaa:

According to multiple sources, one of the most serious concerns was a meeting that occurred away from team facilities that included “several minutes” of looking through a phone. That was beyond the scope of what was initially understood to have occurred.

Turha tässä on mielestäni z-sukupolvea syyttää. En itse tuota sukupolvea edusta, mutta ei tuollainen olisi minulle eikä varmaan kovin monelle muullekaan ok millään tavalla. Jos tutustuisin koutsiin ja keskustelun lomassa tulisi pyyntö, että olisi kiva nähdä kuva perheestäni, niin voisin sellaisen kaivaa ja näyttää itse puhelimesta kiinni pitäen. Olisin todella pöyristynyt, jos esimies kokisikin aiheelliseksi ottaa puhelimeni itselleen ja alkaa toden teolla selailemaan kuvia. Ei työelämässä noin toimita. Ei se ole sattumaa, että miestä pidetään yleisesti mulkkuna kaikkialla missä on liikkunut. Aina on pitänyt aloittaa ne valtapelit ja alistamiset. Franzen täällä onkin useasti mainittu. Arvostetuille veteraaneillekin piti näyttää paikkansa. Mike Modanon ottelumäärä jäi lukemaan 1499. Jason Spezza penkitettiin, kun olisi palannut Ottawaan Toronton paidassa. Perhe ja suku katsomossa. Chris Chelios yritettiin penkittää Chicagossa ulkoilmaottelussa, kotikaupungissaan. Lopulta Holland pakotti laittamaan Chelioksen kokoonpanoon, joten tämä pelasi ottelun avausvaihdon, ja istui penkillä lopun pelin.

Jos ihminen on näin mulkku, niin jotain hänessä on vialla? Ei nuo penkitykset ole sattumaa, kun niitä kertyy samalle miehelle useita. Ja muuten pelaajia kuitenkin peluutettiin, sattumalta ei vain noissa heille merkityksellisissä tilanteissa.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?

Sportsnetin uutisen perusteella useasta lähteestä on kuultu seuraavaa:
Ihan ensiksi, että minulla ei ole mitään motiivia puolustella Babcockia ja sinänsä ihan sama, valmentaako tämä kyseenalainen persoona enää peliäkään missään. Mutta ihmetyttää vaan tämä lynkkaus huhujen perusteella, kun sieltä on kuitenkin joukkueen sisältä Jenner ja Gaudreau antanut ihan erilaista totuutta. Huhuista tulee taas palstatotuuksia ja ne viralliset statementit unohdetaan.
 
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia.

Itse märkäkorvana jokseenkin samassa mutta ei vastaavassa tilanteessa sanoin esimiehelle oletko nyt ihan varma mitä teet koska seuraavaksi kysyn johdolta onko tämä yhtiön linja. Siihen loppui se eikä perästä kuulunut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ihan ensiksi, että minulla ei ole mitään motiivia puolustella Babcockia ja sinänsä ihan sama, valmentaako tämä kyseenalainen persoona enää peliäkään missään. Mutta ihmetyttää vaan tämä lynkkaus huhujen perusteella, kun sieltä on kuitenkin joukkueen sisältä Jenner ja Gaudreau antanut ihan erilaista totuutta. Huhuista tulee taas palstatotuuksia ja ne viralliset statementit unohdetaan.

Ongelma vain on siinä että Badcock lähti/pistettiin ulos ja tuota tuskin olisi tapahtunut jos kyse olisi ollut vain perättömistä huhuista, sen verran kiusallinen tilanne on koko Blues Jacketsin organisaatiolle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ihminen on näin mulkku, niin jotain hänessä on vialla? Ei nuo penkitykset ole sattumaa, kun niitä kertyy samalle miehelle useita. Ja muuten pelaajia kuitenkin peluutettiin, sattumalta ei vain noissa heille merkityksellisissä tilanteissa.
Jep, ei selity Babcockin tietyistä suista esiin tullut maine ja toiminta pelkällä jämäkällä old school -jyrän tyylillä, niitä on lajissa muitakin.

Jos ihmisellä on yhtään sellaista normaalia inhimillisyyttä, johtamiskykyä ihmisten kanssa ja oikeastaan edes terveet käyttäytymisen normit varsinkin kun johdetaan noin monimuotoisia porukoita mitä jääkiekkojoukkueeseenkin ihmisiä mahtuu, tällaisia voisi kuvitella just vaikka Paul Mauricella olevan vähän eri malliin, niin siinä ei ajauduta ihan samalla tavalla törmäyskurssille eri sukupolvien kesken sillä varjolla että nykynuoret jne. Toki turhaakin herkkyyttä varmasti nykyään on mutta jos huhuttu pitää paikkansa, sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa kun ei tuollaiset hommat kuulu valmentamiseen ja ryhmätoimintaan, jos jotain kuvagallerioita joutuu jakaa vastentahtoisesti.

Voin vaan kuvitella, miten eri on jollain nuorella tulla vaikka nyt Paul Mauricen porukkaan sisään kuin huhutuilla keinoilla johtavan Babcockin porukkaan. En tunne kumpaakaan niin en osaa tarkemmin toki sanoa.

Aikamoinen soppa taas.
 
Viimeksi muokattu:

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?

Sportsnetin uutisen perusteella useasta lähteestä on kuultu seuraavaa:



Turha tässä on mielestäni z-sukupolvea syyttää. En itse tuota sukupolvea edusta, mutta ei tuollainen olisi minulle eikä varmaan kovin monelle muullekaan ok millään tavalla. Jos tutustuisin koutsiin ja keskustelun lomassa tulisi pyyntö, että olisi kiva nähdä kuva perheestäni, niin voisin sellaisen kaivaa ja näyttää itse puhelimesta kiinni pitäen. Olisin todella pöyristynyt, jos esimies kokisikin aiheelliseksi ottaa puhelimeni itselleen ja alkaa toden teolla selailemaan kuvia. Ei työelämässä noin toimita. Ei se ole sattumaa, että miestä pidetään yleisesti mulkkuna kaikkialla missä on liikkunut. Aina on pitänyt aloittaa ne valtapelit ja alistamiset. Franzen täällä onkin useasti mainittu. Arvostetuille veteraaneillekin piti näyttää paikkansa. Mike Modanon ottelumäärä jäi lukemaan 1499. Jason Spezza penkitettiin, kun olisi palannut Ottawaan Toronton paidassa. Perhe ja suku katsomossa. Chris Chelios yritettiin penkittää Chicagossa ulkoilmaottelussa, kotikaupungissaan. Lopulta Holland pakotti laittamaan Chelioksen kokoonpanoon, joten tämä pelasi ottelun avausvaihdon, ja istui penkillä lopun pelin.

Jos ihminen on näin mulkku, niin jotain hänessä on vialla? Ei nuo penkitykset ole sattumaa, kun niitä kertyy samalle miehelle useita. Ja muuten pelaajia kuitenkin peluutettiin, sattumalta ei vain noissa heille merkityksellisissä tilanteissa.

Toivottavasti Babcock on nyt tällä tasolla kiekon parissa ja muissakin esimiestehtävissä nähty. Jotain vikaa tuossa miehessä on.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia. Tai sitten ylemmällä sanottiin, että älä kitise märkäkorva ja ei ollut enää muuta vaihtoehtoa.

Niin no, aika monessa isommassa firmassa on tätä nykyä whistleblower -kanavat, kun tämä perinteinen reitti ei toimi.
 
Mielestäni tässä Babcockin tapauksessa heijastuu koko kulttuurin muutos NHL:ssä. Sieltä Tortorellan ajalta saakka Columbuksessa oli selkeästi aika yhtenäinen ja vahva vanhan liiton kulttuuri jota johtoryhmä, valmennus ja johtavat pelaajat vaalivat ja sitä kautta siellä saatiin ihan ok-tulostakin aikaan. Jo Dubois-keissi osoitti että uusilla pelaajilla ja nuoremmalla polvella oli vaikeuksia sopeutua tähän kulttuuriin. Larsenin vuodet joukkue näytti tosi kurittomalle ja varmasti Babcockin palkkaus oli halu muuttaa asioita takaisin vanhaa arvomaailmaa ja kulttuuria kohtaan.

Luulen että Columbus seurana on aikalailla kuvaus koko liigasta tällä hetkellä. Ns. vanha kaarti yrittää pitää kiinni ajasta jossa joukkue ja sen menestyminen hinnalla millä hyvänsä menee kaiken muun edelle. Pelaaja on osa ryhmää ja välillä yksilön etu ja hyvinvointi jää sen ryhmän edun ja menestystarpeen alle. Uskon että aidosti siellä johtoportaassa sekä vanhemmassa pelaajistossa ajatellaan että joukkue olisi tarvinnut Babcockin tyylisen valmentajan joka palauttaa tietyt arvot takaisin joukkueen toimintaan. Se kuitenkin nähtiin että seuraava sukupolvi ei ole enää siihen valmis ja homma räjähti käsiin ennen kuin se edes pääsi käyntiin.

NHL on selkeästi menossa NBA:n suuntaan ja vanhasta Kanadan havumetsien lätkästä ei ole jäljellä enää kuin muutama yksittäinen toimija siellä sun täällä. Pelistä tulee tähtipelaajavetoista toimintaa jossa markkinat ohjaavat organisaatioiden toimintaa paljon enemmän kuin pelkkä urheilutoiminta. Uskon että GM:n pesteissä tullaan näkemään paljon enemmän entisiä pelaaja-agentteja jotka ymmärtävät pelaajien arvon lajin kehityksessä ja miten NHL pystyy pysymään relevanttina uuden sukupolven saapuessa katsomoihin. Jo viime vuoden finaalit oli selkeä kuvaus tästä jaosta mikä liigassa on menossa. Cassidyn Vegas oli kurinalainen ryhmä josta vielä paistoi ns. vanhan liiton kulttuuri, jossa yksilöt palveli ryhmän etua kun taas Florida oli Matthew Tkachukin johtama ryhmä josta oli aika vaikea välillä löytää selkeää rakennetta niin pelaamisesta kuin muustakaan arvomaailmasta joukkueen ympärillä.
 

Animal

Jäsen
Hyviä pointteja. Varmasti Commie tietää jotain.
Mun mielestä tuo Commodoren nosto esim. siitä, että Babcock ilmeisesti aloittanut tuon jo prospect campilla, ja pohdinta, että jos mukana on sattunut olemaan kansankielellä sanottuna joku nuori "kaappihomo", joka ei ole tuonut asiaa julki sen enempää perheelleen kuin muille pelaajille, on varsin mielenkiintoinen ja relevantti. Tuollaisessa tapauksessa olisi kyseessä äärimmäisen raaka henkisen väkivallan muoto, vaikkei liki pelaajan isoisän ikäinen Babcock sillä olisi mitään pahaa tarkoittanutkaan. Sama sinällään koskee sitä, jos puhelimessa on vaikka jotain yksityistä makuuhuonemateriaalia tai vaikkapa aineistoa ns. vieraista naisista tms.

Ja tosiaan, tuli myös itselle tuosta mieleen, että Commodore on kuullut jotain enemmän mitä kertoo.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Babcock vei Jarmonkin puhelimen ja tsekkasi sieltä kuvia(?). Jarmon mielestä tämä oli kuitenkin ok. Aikamoinen power move Babcockilta tehdä sama temppu pomolleen kuten teki alaisilleen.

 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Babcock vei Jarmonkin puhelimen ja tsekkasi sieltä kuvia(?). Jarmon mielestä tämä oli kuitenkin ok. Aikamoinen power move Babcockilta tehdä sama temppu pomolleen kuten teki alaisilleen.


Mitä enemmän tästä jutusta tulee tietoa, niin persut varmaan mielellään palkkais Babcockin Suomen kouluihin töihin, sellainen into miehellä on takavarikoida puhelimia.
 

Mattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Onhan tuo puhelimen tarkastus kuin lukisi toisen päiväkirjaa, joillekin se on ihan ok, toisille se saattaa olla hyvinkin ahdistava ja henkilökohtainen asia(luurissa on tod. henkilökohtaisia asioita).
Voisi myös kuvitella, että Babs on kahdenkeskisessä tilanteessa hyvinkin autoritäärinen hahmo, eivätkä kaikki osaa/pysty/uskalla asettaa hänelle rajoja. Mielestäni tämä ei ole sukupolvi kysymys, vaan narsistisen yksilön toimintamalli.
 

ipaz

Jäsen
Olisiko siis yksinkertaisuudessaan niin, ettei Babcock (ja Kekäläinen ja muu vanha kaarti) tajua että kännykät ovat nykyajan "päiväkirjoja". Heillä itsellään ne kuvagalleriat ovat perhe- lemmikki- ja maisemakuvia varten, mutta nuorisolla siellä on aivan kaikki, siis aivan kaikki - ja mitään ei poisteta. Ainakin mitä olen itse lähipiirin nuorisoa seurannut, niin valittavat usein puhelimen ja pilvipalvelun muistin olevan taas täynnä ja että pitäisi alkaa poistamaan tärkeitä kuvia. Joita sitten on joku 100+ gigaa.

Ja tämän lisäksi se että Babcock on valta-asemaa väärinkäyttävä narsisti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olisiko siis yksinkertaisuudessaan niin, ettei Babcock (ja Kekäläinen ja muu vanha kaarti) tajua että kännykät ovat nykyajan "päiväkirjoja". Heillä itsellään ne kuvagalleriat ovat perhe- lemmikki- ja maisemakuvia varten, mutta nuorisolla siellä on aivan kaikki, siis aivan kaikki - ja mitään ei poisteta. Ainakin mitä olen itse lähipiirin nuorisoa seurannut, niin valittavat usein puhelimen ja pilvipalvelun muistin olevan taas täynnä ja että pitäisi alkaa poistamaan tärkeitä kuvia. Joita sitten on joku 100+ gigaa.

Ja tämän lisäksi se että Babcock on valta-asemaa väärinkäyttävä narsisti.
Kekäläisen ja Babcockin suhdekin on tuossa vähän erilainen. Eli ilmeisesti työhaastattelussa Babcock ja Kekäläinen juttelevat vähän niitä ja näitä ja sitten tulee perhe-elämä esiin. Babcock kysyy että onko Jarmolla kuvia, Jarmo toteaa että toki ja sitten ensin katsotaan kuvia ensin toisen ja sitten toisen puhelimesta. Ikäänkuin se olisi normaali asia, mitä se varmaan perheellisille on jollain tasolla.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Uusimmassa Spittin' Chicletsissä on avattu tarkemmin tapahtumien kulkua. Redditissä oli poimittu keskustelusta oleellisimmat asiat (itse löysin tämän HFBoardsilta). Sen verran paljon matskua, etten jaksa alkaa kääntämään sitä. Kuuntelin itsekin tuon haastiksen podcastista osittain.

Podcast dropped today and it’s worth a listen. Some interesting bullet points:
  • They recorded the initial podcast (that reported about Babcock) on sunday. Biz asked around for a couple more sources monday before he felt comfortable releasing it tuesday.
  • Both Whitney and Biz had “several” current and former players verify what was being reported was true. There was no ambiguity — this happened.
  • Reading the tea leaves, some of the firsthand sources they had were from rookies / young players. Both guys kept saying “telling an 18 year old to hand you their phone is a horrible abuse of your power dynamic”. Shitty stuff.
  • Biz was surprisingly on a Blue Jackets defensive position this podcast. He made 2 pleas: first he asked the media to stop asking these players questions. “It happened in the off-season, it was addressed in the off-season, you can’t bother these players all year about it. They did nothing wrong.” Second, he took offense to Whitney saying Jarmo should get canned. Said he didn’t like Jarmo’s statement, but that Jarmo has a big heart and took a big leap giving a guy a second chance and shouldn’t lose his job for this.
  • Most surprisingly, apparently several of these incidents happened at Babcock’s house. In at least one of the incidents reported to Whitney, a young player was invited for lunch, told to take out his phone, had Babcock flip through his photos and then told him to leave… without lunch. He sounds like a sociopath.
  • An interesting point that Whitney made, aside from the obvious (pics of partying, pics of girlfriends, etc).. what if a player was in the closet? Your photos on your phone are private and should remain that way.
  • Some other stories about babcock were shared. One older player who hasn’t quite cracked the NHL yet said that he was sitting on the bench in an empty arena taping his stick before the final preseason game in Anaheim. Babcock came and sat next to him, said something along the lines of “this is pretty amazing isn’t it?.” When the player he agreed, Babcock continued; “soak it in, it’s the last time you’ll ever be on an NHL bench.” Serial killer behavior.
  • Mike Commodore was not the initial source.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös