No ei olisi tarvinnut kuin pari viestiä ylöspäin selata, Columbuksen kausiketjua voi myös käydä vilkuilemassa tai jos oikein kunnon annoksen haluaa dinosauruksia nuuhkia, niin Hfboardsille.Tää on aina jännä ilmiö. En oo yhteenkään puolustelijaan törmännyt uuden informaation jälkeen.
Lindy Ruff on valmentanut NHL:ssä vuodesta 1993 ja on ilmeisesti hienosti kasvanut ajassa ja muuttanut omia valmennus- ja ihmisjohtamismetodejaan vuosien saatossa.
Niinhän joku täälläkin taisi muutaman päivä sitten sanoa, että jos Jon Cooper pyytäisi saada nähdä kuvia puhelimesta, niin ei oli mitään ongelmaa näyttää. Mutta kun Babcock pyytää samaa, niin täysin eri homma. Babcockin maine on (ansaitusti) huono, eikä hän tälläkään kertaa osannut tapojaan muuttaa.Itse taas veikkaan, että nämä Mauricet sun muut nyt ovat alunperinkin hyviä tyyppejä ja osanneet käyttäytyä muita ihmisiä kunnioittavasti. Babcock nyt on tunnetusti ollut mulkku jo 90-luvulta saakka, niin en itse ymmärrä miten tämä edes liittyisi ns. nykyaikaan tai johonkin nykykulttuuriin. Mauricekin sai aikanaan vuolaat kehut Jokiselta, miten oli aidosti kiinnostunut pelaajien arjesta yms. ja silti veti kuulemma kovia treenejä.
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia. Tai sitten ylemmällä sanottiin, että älä kitise märkäkorva ja ei ollut enää muuta vaihtoehtoa.Columbus Blue Jacketsissa varmasti hyvä seurakulttuuri, kun pelaajat eivät tunne pystyvänsä avautumaan kenellekkään organisaation sisällä, vaan piti Bissonnetten kautta hoitaa tämä.
Mun on vaan vaikea nähdä vastaavassa tilanteessa Cooperia. Lakimiehenä varmaan ymmärtää myös asemansa paremmin valmentajana, kyllä itse ainakin työntekijänä suhtaudun vähän epäluuloisesti ja skeptisesti esimiehen uteluihin yksityiselämästä.Niinhän joku täälläkin taisi muutaman päivä sitten sanoa, että jos Jon Cooper pyytäisi saada nähdä kuvia puhelimesta, niin ei oli mitään ongelmaa näyttää.
Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."Tapauksen yksityiskohtia en toki tiedä, mutta varmaan siellä on nuorille pelaajille sanottu, että "jos pelata haluat niin minun pitää tuntea sinut ihmisenä paremmin, joten näytäpäs vähän puhelinta ja siellä olevia kuvia".
Babcockin monottaminen ennen kuin kausi on edes alkanut on äärimmäisen noloa CBJ:N johtoryhmälle, joten on ehkä ihan kohtuullista olettaa, ettei sitä ihan minkään pikkupikku jutun takia ole heivattu ulos.Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."
Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?Tämä nyt on ihan tyhmää spekulointia, kun emme tosiaan yksityiskohtia tiedä. Ihan yhtä todennäköisesti noin ei ole tapahtunut, vaan siellä on varmaan sanottu "Haluisitko näyttää jotain tärkeitä kuvia elämästäsi, niin oppisin tuntemaan sinua paremmin? Voit toki kieltäytyä myös."
According to multiple sources, one of the most serious concerns was a meeting that occurred away from team facilities that included “several minutes” of looking through a phone. That was beyond the scope of what was initially understood to have occurred.
Ihan ensiksi, että minulla ei ole mitään motiivia puolustella Babcockia ja sinänsä ihan sama, valmentaako tämä kyseenalainen persoona enää peliäkään missään. Mutta ihmetyttää vaan tämä lynkkaus huhujen perusteella, kun sieltä on kuitenkin joukkueen sisältä Jenner ja Gaudreau antanut ihan erilaista totuutta. Huhuista tulee taas palstatotuuksia ja ne viralliset statementit unohdetaan.Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?
Sportsnetin uutisen perusteella useasta lähteestä on kuultu seuraavaa:
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia.
Ihan ensiksi, että minulla ei ole mitään motiivia puolustella Babcockia ja sinänsä ihan sama, valmentaako tämä kyseenalainen persoona enää peliäkään missään. Mutta ihmetyttää vaan tämä lynkkaus huhujen perusteella, kun sieltä on kuitenkin joukkueen sisältä Jenner ja Gaudreau antanut ihan erilaista totuutta. Huhuista tulee taas palstatotuuksia ja ne viralliset statementit unohdetaan.
Jep, ei selity Babcockin tietyistä suista esiin tullut maine ja toiminta pelkällä jämäkällä old school -jyrän tyylillä, niitä on lajissa muitakin.Jos ihminen on näin mulkku, niin jotain hänessä on vialla? Ei nuo penkitykset ole sattumaa, kun niitä kertyy samalle miehelle useita. Ja muuten pelaajia kuitenkin peluutettiin, sattumalta ei vain noissa heille merkityksellisissä tilanteissa.
Minkä perusteella siellä on "varmaan sanottu" noin?
Sportsnetin uutisen perusteella useasta lähteestä on kuultu seuraavaa:
Mike Babcock resigns as Blue Jackets head coach following photo controversy
Mike Babcock will resign as head coach of the Columbus Blue Jackets on Sunday.www.sportsnet.ca
Turha tässä on mielestäni z-sukupolvea syyttää. En itse tuota sukupolvea edusta, mutta ei tuollainen olisi minulle eikä varmaan kovin monelle muullekaan ok millään tavalla. Jos tutustuisin koutsiin ja keskustelun lomassa tulisi pyyntö, että olisi kiva nähdä kuva perheestäni, niin voisin sellaisen kaivaa ja näyttää itse puhelimesta kiinni pitäen. Olisin todella pöyristynyt, jos esimies kokisikin aiheelliseksi ottaa puhelimeni itselleen ja alkaa toden teolla selailemaan kuvia. Ei työelämässä noin toimita. Ei se ole sattumaa, että miestä pidetään yleisesti mulkkuna kaikkialla missä on liikkunut. Aina on pitänyt aloittaa ne valtapelit ja alistamiset. Franzen täällä onkin useasti mainittu. Arvostetuille veteraaneillekin piti näyttää paikkansa. Mike Modanon ottelumäärä jäi lukemaan 1499. Jason Spezza penkitettiin, kun olisi palannut Ottawaan Toronton paidassa. Perhe ja suku katsomossa. Chris Chelios yritettiin penkittää Chicagossa ulkoilmaottelussa, kotikaupungissaan. Lopulta Holland pakotti laittamaan Chelioksen kokoonpanoon, joten tämä pelasi ottelun avausvaihdon, ja istui penkillä lopun pelin.
Jos ihminen on näin mulkku, niin jotain hänessä on vialla? Ei nuo penkitykset ole sattumaa, kun niitä kertyy samalle miehelle useita. Ja muuten pelaajia kuitenkin peluutettiin, sattumalta ei vain noissa heille merkityksellisissä tilanteissa.
Veikkaan, että on myös osaltaan nuorisokulttuuria tämä, eli anonyymina mielummin muita (itselleen helppoja) reittejä pitkin asia ilmi kuin menisi suoraan ylemmälle taholle kertomaan, että näin ei voi toimia. Tai sitten ylemmällä sanottiin, että älä kitise märkäkorva ja ei ollut enää muuta vaihtoehtoa.
Mun mielestä tuo Commodoren nosto esim. siitä, että Babcock ilmeisesti aloittanut tuon jo prospect campilla, ja pohdinta, että jos mukana on sattunut olemaan kansankielellä sanottuna joku nuori "kaappihomo", joka ei ole tuonut asiaa julki sen enempää perheelleen kuin muille pelaajille, on varsin mielenkiintoinen ja relevantti. Tuollaisessa tapauksessa olisi kyseessä äärimmäisen raaka henkisen väkivallan muoto, vaikkei liki pelaajan isoisän ikäinen Babcock sillä olisi mitään pahaa tarkoittanutkaan. Sama sinällään koskee sitä, jos puhelimessa on vaikka jotain yksityistä makuuhuonemateriaalia tai vaikkapa aineistoa ns. vieraista naisista tms.Hyviä pointteja. Varmasti Commie tietää jotain.
Babcock vei Jarmonkin puhelimen ja tsekkasi sieltä kuvia(?). Jarmon mielestä tämä oli kuitenkin ok. Aikamoinen power move Babcockilta tehdä sama temppu pomolleen kuten teki alaisilleen.
Kekäläisen ja Babcockin suhdekin on tuossa vähän erilainen. Eli ilmeisesti työhaastattelussa Babcock ja Kekäläinen juttelevat vähän niitä ja näitä ja sitten tulee perhe-elämä esiin. Babcock kysyy että onko Jarmolla kuvia, Jarmo toteaa että toki ja sitten ensin katsotaan kuvia ensin toisen ja sitten toisen puhelimesta. Ikäänkuin se olisi normaali asia, mitä se varmaan perheellisille on jollain tasolla.Olisiko siis yksinkertaisuudessaan niin, ettei Babcock (ja Kekäläinen ja muu vanha kaarti) tajua että kännykät ovat nykyajan "päiväkirjoja". Heillä itsellään ne kuvagalleriat ovat perhe- lemmikki- ja maisemakuvia varten, mutta nuorisolla siellä on aivan kaikki, siis aivan kaikki - ja mitään ei poisteta. Ainakin mitä olen itse lähipiirin nuorisoa seurannut, niin valittavat usein puhelimen ja pilvipalvelun muistin olevan taas täynnä ja että pitäisi alkaa poistamaan tärkeitä kuvia. Joita sitten on joku 100+ gigaa.
Ja tämän lisäksi se että Babcock on valta-asemaa väärinkäyttävä narsisti.
Redditissä oli poimittu keskustelusta oleellisimmat asiat (itse löysin tämän HFBoardsilta).