NHL:n paras maalivahti tällä hetkellä?

  • 2 097
  • 4

NHL:n paras maalivahti tällä hetkellä?


  • Äänestäjiä
    59
  • Poll closed .

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tästä on pikkuisen ollut siellä täällä vääntöä, joten avataan nyt vielä äänestys erikseen. Osittain varmasti mielipidekysymys, mutta mielenkiintoista on nähdä, miltä tulokset näyttävät, kun ollaan saatu useampi ääni.

Itse en vielä osannut päättää, kenelle ääneni annan, koska mielestäni kukaan ei ainakaan selvällä erolla ole toista parempi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äänestys kusee jo siinä määrin että Cam Ward ei ole tällä hetkellä edes Carolinan paras maalivahti. Joka on yhtään seurannut Canesin edesottamuksia tietää että "Pete Dawg" on kehittynyt huikeasti lyhyessä ajassa ja ottanut ainakin tällä haavaa ykköstorjujan vastuun Hurricanesin maalinsuulla.

Vastasin äänestykseen Josh Harding.
 

Ralph

Jäsen
Jonathan Quick on maailman paras maalivahti, mutta olen protestimielialalla liikkeellä. Miksi äänestyksessä on mukana Sergei Bobrovsky, mutta Semyon Varlamov ei? Eli Venäjän kakkosmokke on, ykkösmolkke ei. Joten ihan tästä syystä "Joku muu, kuka?", vaikka siis Quick olisi oikea vastaus. Quickia seuraavaa tiiviisti Carey Price.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Juuri nyt eli tämän kauden osalta Rask (vähän pitää vetää kotiinpäin), Bishop, Harding ja Price hyvinä kakkosina.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Äänestysvaihtoehdoissa pyrin arvostamaan aikaisempia meriittejä ehkä liian paljon. En esim. tohtinut jättää Bobrovskya ulos nykytilanteesta huolimatta, voittihan hän kuitenkin Vezinan viime kaudella.

Vastaavasti ulkopuolelle jäi sitten näitä hienoja otteita esittäneitä Joneseja, Raantoja, Scrivenseja jne., koska mielestäni nuo pelimäärät eivät vielä riitä tällaiseen kilpailuun, vaikka voittaisikin kaikki matsit pienellä GAA:lla.

Joka tapauksessa olen kuitenkin sitä mieltä, ettei tuosta äänestyksestä ainakaan jäänyt ulkopuolelle sitä tämän hetken parasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös