NHL:n otteluboikotit

  • 24 012
  • 267

Carlos

Jäsen
Käyttäjän viesteistä on annettu rikepiste.
Jep. Vaikka tämä kannanotto boikottina nyt eräiden sieluun sattuukin, niin yhtälailla asian ohittaminen olisi katsottu kannanotoksi. Ikävästi vaan siihen suuntaa, että olisi antanut NHL:sta kuvan ettei kiinnosta vittuakaan.

Minä annan nyt sen kuvan NHL:lle että se ei kiinnosta minua enää vittuakaan. Minun väkivallaton vastaprorestini on; en seuraa enää mitään NHL:aan liittyvää, millään kanavalla tai foorumilla. Keksin parempaa tekemistä. En laita enää ropoakaan mihinkään mikä liittyy ko. paskaliigaan.

Pitäkööt viherkommaritunkkinsa, ja muovipoffinsa. Munattomat ylipalkatut luuserit.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä annan nyt sen kuvan NHL:lle että se ei kiinnosta minua enää vittuakaan. Minun väkivallaton vastaprorestini on; en seuraa enää mitään NHL:aan liittyvää, millään kanavalla tai foorumilla. Keksin parempaa tekemistä. En laita enää ropoakaan mihinkään mikä liittyy ko. paskaliigaan.

Pieni päätös ihmiselle, valtava loikka koko maailmankaikkeudelle.

Ja tähän se Tommi Läntisen biisi jossa syvälle sydämeen sattuu...
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä annan nyt sen kuvan NHL:lle että se ei kiinnosta minua enää vittuakaan. Minun väkivallaton vastaprorestini on; en seuraa enää mitään NHL:aan liittyvää, millään kanavalla tai foorumilla. Keksin parempaa tekemistä. En laita enää ropoakaan mihinkään mikä liittyy ko. paskaliigaan.

Pitäkööt viherkommaritunkkinsa, ja muovipoffinsa. Munattomat ylipalkatut luuserit.

Tässä kun on jo päivän saanut asiaa makustella, niin luulisi itse kullakin jo pahimmat höyryt purkautuneen. Mutta ehkä se joillakin vaatii vielä muutaman päivän.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pieni päätös ihmiselle, valtava loikka koko maailmankaikkeudelle.

Ja tähän se Tommi Läntisen biisi jossa syvälle sydämeen sattuu...

Ja sitten meitä, ketkä mollaamme ison kaupallisen urheilusarjan asenteellista päätöstä, mollataan. Seems legit.

edit. pilkunviilausta. Lisätty sellainen.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Ja sitten meitä, ketkä mollaamme ison kaupallisen urheilusarjan asenteellista päätöstä, mollataan. Seems legit.

edit. pilkunviilausta. Lisätty sellainen.

Miksi te ette mollaa niitä kaikkia muitakin aseenteellisia päätöksiä vaan tartutte tähän yhteen? Luulisi että kaikki muutkin poliittiset asiat siellä harmittaisivat.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Joukkue joukkueen perään tuuttaa nyt lausuntoa ulos, että miten seura seisoo mielenilmausten takana ja aika toimia on nyt. Ehkä ne ei vaan tajua tätä vihervassarien salaliittoa.

Minä annan nyt sen kuvan NHL:lle että se ei kiinnosta minua enää vittuakaan. Minun väkivallaton vastaprorestini on; en seuraa enää mitään NHL:aan liittyvää, millään kanavalla tai foorumilla. Keksin parempaa tekemistä. En laita enää ropoakaan mihinkään mikä liittyy ko. paskaliigaan.

Pitäkööt viherkommaritunkkinsa, ja muovipoffinsa. Munattomat ylipalkatut luuserit.
Lupaat vaan. Viimeistään finaaleissa olet täällä muna pystyssä kommentoimassa luokattomasta tuomarityöskentelystä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joukkue joukkueen perään tuuttaa nyt lausuntoa ulos, että miten seura seisoo mielenilmausten takana ja aika toimia on nyt. Ehkä ne ei vaan tajua tätä vihervassarien salaliittoa.

Niin, tai ehkä niillä ei ole tässä vaiheessa enää muuta vaihtoehtoa.

Vähän niinkuin Jokerien on pakko olla samaa mieltä KHL:n kanssa sen linjauksista.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minä annan nyt sen kuvan NHL:lle että se ei kiinnosta minua enää vittuakaan. Minun väkivallaton vastaprorestini on; en seuraa enää mitään NHL:aan liittyvää, millään kanavalla tai foorumilla. Keksin parempaa tekemistä. En laita enää ropoakaan mihinkään mikä liittyy ko. paskaliigaan.

Pitäkööt viherkommaritunkkinsa, ja muovipoffinsa. Munattomat ylipalkatut luuserit.

Muistelisin sinulla olevan ainakin omien sanojesi mukaan ihan lahjakasta jälkikasvua kiekon osalta. Voi vituttaa tämä päätös myöhemmin, jos siellä poika pelailee NHL:ssä. Toki kun tarpeeksi tuputat niin jättää tekemättä sopimuksen.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ois ne voinu olla hiljaa.

No niin olisi toki voinut olla Evander Kane, NHL ja kaikki muutkin. Eivät olleet.

edit. Onko Chicago Blackhawks julkaissut mitään tähän liittyvää (itse en nyt jaksa kaivaa)? Tykkäsin Hawksin meiningistä logoasiassa; ei lähdetty kumartelemaan äänekästä enemmistöä, vaan pidettiin järki päässä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja sitten meitä, ketkä mollaamme ison kaupallisen urheilusarjan asenteellista päätöstä, mollataan.

Useimmissa tapauksissa se on toki tarpeetonta koska te teette sen ihan itse. Tuo siteeraamani viesti oli vain niin överi, etten voinut vastustaa kiusausta.

Mutta jatkakaa nyt ihmeessä. Älkää antako minun häiritä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Useimmissa tapauksissa se on toki tarpeetonta koska te teette sen ihan itse. Tuo siteeraamani viesti oli vain niin överi, etten voinut vastustaa kiusausta.

Mutta jatkakaa nyt ihmeessä. Älkää antako minun häiritä.

Eli sun ainoa anti keskustelulle oli vittuilu yhden nimimerkin periaatteelliselle päätökselle?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No niin olisi toki voinut olla Evander Kane, NHL ja kaikki muutkin. Eivät olleet.

edit. Onko Chicago Blackhawks julkaissut mitään tähän liittyvää (itse en nyt jaksa kaivaa)? Tykkäsin Hawksin meiningistä logoasiassa; ei lähdetty kumartelemaan äänekästä enemmistöä, vaan pidettiin järki päässä.
Oletko ollenkaan perehtynyt Blackhawks -nimen taustaan ja logoasiaan? Miksi ei ollut tarpeen lähteä "kumartelemaan".

Sen verran kuitenkin, että joukkue on kieltänyt kannattajiaan saapumasta hallille tai yhteisiin pelien seurantatapahtumiin sulkapäähineet päässä. Toivottavasti et pahoita tästä mieltäsi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sen verran kuitenkin, että joukkue on kieltänyt kannattajiaan saapumasta hallille tai yhteisiin pelien seurantatapahtumiin sulkapäähineet päässä. Toivottavasti et pahoita tästä mieltäsi.

Muuten pahoittaisinkin, mutta olen vahvasti nykyistä mielensäpahoittamiskulttuuria vastaan.

Sekään mulle ei ihan ole auennut, että miksi ne sulkapäähineet on kielletty... Käsitykseni mukaan yksittäinen kannattaja sulkapäähine päässään kunnioittaa joukkuettaan, joka kunnioittaa legendaarista intiaanipäällikkö Blackhawkia.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Muuten pahoittaisinkin, mutta olen vahvasti nykyistä mielensäpahoittamiskulttuuria vastaan.

Sekään mulle ei ihan ole auennut, että miksi ne sulkapäähineet on kielletty... Käsitykseni mukaan yksittäinen kannattaja sulkapäähine päässään kunnioittaa joukkuettaan, joka kunnioittaa legendaarista intiaanipäällikkö Blackhawkia.
Se on nykyään kulttuurin omimista. Erittäin kummallista tälläisenä monikulttuurin aikakautena ja etenkin tuolla monikultturismin kehdossa jenkkilässä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eli sun ainoa anti keskustelulle oli vittuilu yhden nimimerkin periaatteelliselle päätökselle?

Ei niinkään päätökselle kuin tavalle ilmaista se kuten jo kerroinkin.

Varsinaisen antini keskusteluun toin ilmi jo aiemmin. Minusta on aivan oikein ja kohtuullista että myös etuoikeutetut nhl-miljonäärit antavat moraalisen tukensa tärkeälle asialle. Syitä sille miksi tämä hiertää joitakin niin paljon en tohdi lähteä tässä arvailemaan.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Brad Marchand for the stick-to-sports crowd that wants to watch hockey:

"Too bad. We have bigger things we care about, want to do, and want to improve on."





Marchand on "not bringing politics" into sports:

"That's one thing people continually mix up. ... That's not what this is about. We're not being political.

"It's about people being equal and being treated the same."



 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei niinkään päätökselle kuin tavalle ilmaista se kuten jo kerroinkin.

OK, pahoittelut, en vain osannut lukea rivien välistä. Siltikin, jos mun ja vaikkapa Carlosin pitää kunnioittaa NHL-pelaajien päätöstä, niin kai sä voisit kunnioittaa Carlosin päätöstä olemalla vittuilematta joko sisällöstä tai tavasta tuoda se ilmi?

Varsinaisen antini keskusteluun toin ilmi jo aiemmin. Minusta on aivan oikein ja kohtuullista että myös etuoikeutetut nhl-miljonäärit antavat moraalisen tukensa tärkeälle asialle. Syitä sille miksi tämä hiertää joitakin niin paljon en tohdi lähteä tässä arvailemaan.

Niin, asia on tärkeä joidenkin mielestä. Lieneeköhän 100% NHL-pelaajista sitä mieltä..? Ja koomisintahan tässä on, että eniten profiloituneet äijät tälle kampanjalle NHL:n osalta ovat P.K Subban ja Evander Kane. Kumpikaan heistä ei tokikaan enää kuplassa ole. Sieltä on varmaan varsin mukavaa naputella statementteja omalta kotikoneelta eetteriin, samalla kun muut uhraavat omaa elämäänsä joka päivä kuplassa oleilemalla...
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Niin, asia on tärkeä joidenkin mielestä. Lieneeköhän 100% NHL-pelaajista sitä mieltä..? Ja koomisintahan tässä on, että eniten profiloituneet äijät tälle kampanjalle NHL:n osalta ovat P.K Subban ja Evander Kane. Kumpikaan heistä ei tokikaan enää kuplassa ole. Sieltä on varmaan varsin mukavaa naputella statementteja omalta kotikoneelta eetteriin, samalla kun muut uhraavat omaa elämäänsä joka päivä kuplassa oleilemalla...

Kai tämä nyt demokratian mukaan menee sielläkin, eli suurin osa on sitä mieltä. Aika vaikeaa olisi porukan tehdä minkäänlaisia päätöksiä linjanvedoista jos niihin tarvittaisiin pelaajien yksimielisyys.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kiekkoa jäähän ja kaikki lökäpöksytakkutukat takaisin parkumaan sinne samaan kannabiskomeroonsa, josta tulivatkin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kai tämä nyt demokratian mukaan menee sielläkin, eli suurin osa on sitä mieltä. Aika vaikeaa olisi porukan tehdä minkäänlaisia päätöksiä linjanvedoista jos niihin tarvittaisiin pelaajien yksimielisyys.

No tätä komppaan tavallaan. Tokihan, pelaajat olisivat voineet kukin tahollaan jättää ottelun pelaamatta mielipiteenä asian puolesta. Silloin varmaan olisi jotain sanktiota tullut niille, jotka näin tekevät.

Nythän toisaalta se nelosketjun natethompson joutui taipumaan mahdollisesti itselleen epämiellyttävään ratkaisuun ja olemaan osana mielipidettä, jota ei halua kannattaa...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaikkia päätöksiä ei tarvitse kunnioittaa. Kunnioitus ansaitaan. Eikä kaikkia päätöksiään ole tarvis kertoa muille. Esim. jos on menossa paskalle, sen voi ihan hyvin pitää omana tietonaan. Marchandilta viisaita sanoja. Siinä jotain, mitä kunnioittaa: fiksuus. Kaikkia vihapallon tekemiä juttuja en tietenkään kunnioita, turha tulla minkään nuoleskelugaten kanssa retostelemaan. Lätkä on vain peli, tasa-arvoinen kohtelu ihonväristä riippumatta on eri tason juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös