NHL:n ketjukokoonpanot

  • 4 575
  • 8

Adoley

Jäsen
Suosikkijoukkue
ei ole
Mistähän näkisi nhl-joukkueiden ketjukokoonpanot eri otteluista? Esim sm-liigan sivuilta näkee ottelukohtaiset ketjukokoonpanot melko kivasti. Olen kyllä käynyt nhl:n sivuilla, sieltä saa kyllä listan ottelussa pelanneista pelaajista, mutta ei sitä missä ketjussa. Tai no shift-chartista voi katsoa graafisesti peliaikapalkkeja, mutta se on kyllä liian aikaa vievää tutkiskelua. Tai mistä ne canalin väki saa ne ketjutiedot ennen ottelua siihen ruutun näkyviin?
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Tätä on tullut itsekkin mietittyä. Ainakin siinä tummennetulla on aloitusketju, mutta ihmettelen, että miksi helvetissä ei olla muita ketjuja viitsitty laittaa.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Ennen ottelua niitä ei oikeastaan mistään näe, jos ei itse päävalmentajalle pirauta. Kaipa valkut sitten antavat kokoonpanot toimitsijoille juuri ennen ottelun alkua, ja näin ne on mahdollista laittaa televisioihin/hallin valotaululle. Ottelun jälkeen, ainakin Canucksin tapauksessa, kokoonpanot on nähtävissä joukkueen virallisilta sivuilta.

Olisi tämänkin kysymyksen voinut laittaa Yleisesti NHL'stä ketjuun, siellä kun on tästä kysytty aiemminkin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ainakin pleijareissa nuo Canalin "tietämät" kokoonpanot ovat yleensä täysin persiillään, kun tunnetustihan Pohjois-amerikkailaisessa kulttuurissa ei juuri mitään ennen ottelua kerrota.

Kyllä se shift chart on mielestäni ihan riittävän selkeä lukea. Joskus aloittava ketju saattaa olla poikkeava, mitä itse ottelussa on sitten käytetty, mutta jos samat ketjut vetävät neljä ensimmäistä vaihtoa jokaisen erän alusta samoissa koostumuksissa, niin homma on silloin aika selvä.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Itse olen miettinyt myös tätä kyseistä hommaa. Kokoonpanot ilmoitetaan mielestäni tuntia ennen matsia mutta siltietenkin playoffeissa monet valmentajat antavat virheelliset ketjukoostumukset vastustajan valmennusta kusettaakseen...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jatkoajassa tästä on tehty hirvittävä ongelma.

Pohjoisamerikkalaiset pelaajat ihmettelevät, kun täällä annetaan tiedot kokoonpanoista jo ennen ottelua. NHL:ssa on tärkeää päästä iskemään puskista ja ilmoitetut ketjut ovat yleensä miten sattuu.
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Runkosarjan aikana nuo on ihan arvattavissakin, varsinkin paikallismediat jotka käy katsomassa aamuharjoitukset tietävät tasan tarkkaan kuka pelasi kenenkin ketjussa ja ketkä oli harjoittelemassa ylivoimaa.

Osittain noissa playoff-koostumuksissa tuota epätietoa herättää kun joukkueet ovat todella hiljaa kaikista mahdollisista vammoista ja harjoitukset on suljettu yleisöltä.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Grainger kirjoitti:
Jatkoajassa tästä on tehty hirvittävä ongelma.

Pohjoisamerikkalaiset pelaajat ihmettelevät, kun täällä annetaan tiedot kokoonpanoista jo ennen ottelua. NHL:ssa on tärkeää päästä iskemään puskista ja ilmoitetut ketjut ovat yleensä miten sattuu.

Muuta ongelmaa ei itselle ole kuin se, että tietäisi tehdä vaihtoja liigapörssiin. Eipä tuolla nyt pelien seuraamisen kannalta hirveästi väliä ole. Hyvä, että juuri ennen ottelun alkua saa tietää kentälliset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös