Hörppy myös jokaisesta ylilausutusta pelaajan nimestä, tai viittauksesta itse tavattuun NHL-henkilöön?
Sama kai se on valvoa siis koko tuleva yö. Hyvä NHL-rytmi siis.
Hörppy myös jokaisesta ylilausutusta pelaajan nimestä, tai viittauksesta itse tavattuun NHL-henkilöön?
Pitäis varmaan kaks lähetystä olla: Idälle ja Lännelle molemmille 2 tunnin lähetykset. Menee aika juoksemiseksi lähetyksen loppua kohti vaikka asiaa olisi.
Aika viiltävät analyysit juu, aikamoiset perus lässyttelyt eikä juurikaan mitään annettavaa.
Yksi idän mielenkiintoisimmista joukkueista vedettiin sitten yhdellä lauseella pakettiin loppuun. No, ei noi olisi tiennyt edes puoliakaan Phillyn nuorista.
Mun matikalla tuossa lähetyksessä riittää reilu kolme minuuttia per joukkue. Kun asiantuntijoita on kolme, olisi varmaan hyvä, että olisi kaksi kahden tunnin lähetystä.
Muistaakseni joukkueisiin päästiin käsiksi noin puolen tunnin jälkeen.120 minuuttia kun jakaa 30 joukkueelle, niin neljä minuuttia on keskimäärin aikaa jokaista joukkuetta käydä läpi. Ja vartti loppuun lisää, niin sehän tekee jo ruhtinaalliset 4,5 minuuttia per joukkue. Siitä voi sitten päätellä, että kuinka paljon arvoa tällaisella iltamalla oikein on. Toki jos ei jaksa netistä lueskella kattavampia analyysejä, niin kuuleehaan tuossa ainakin monen monta Mäkisen veikkausta, jotka tulevat hänen suustaan pikemminkin faktoina.
120 minuuttia kun jakaa 30 joukkueelle, niin neljä minuuttia on keskimäärin aikaa jokaista joukkuetta käydä läpi. Ja vartti loppuun lisää, niin sehän tekee jo ruhtinaalliset 4,5 minuuttia per joukkue. Siitä voi sitten päätellä, että kuinka paljon arvoa tällaisella iltamalla oikein on. Toki jos ei jaksa netistä lueskella kattavampia analyysejä, niin kuuleehaan tuossa ainakin monen monta Mäkisen veikkausta, jotka tulevat hänen suustaan pikemminkin faktoina.
YLElle joku vetoomus että tekisivät noita useamminkin. Vaikka areenaan esimerkiksi, jos vain tekijät haluavat itse tulla. Samaa mieltä siitä että ihan liian vähän aikaa näillä on käytössään.
Viaplaylla on tuo NHL:n eastern conference preview show + tänä iltana tulee samalta firmalta NHL Tonight - Predictions. Aika pintapuolisia nuo yleensä ovat mutta ihan kiva katella ruokaa laittaessa.Oletteko löytäneet netistä mitään mielenkiintoisia videomuotoisia ennakkoja? Esimerkiksi TSN:ltä jos on, kiinnostaisi nähdä.
Videomuotoisen ennakon lisäksi itseä kiinnostaisi joku NHL-illan kaltainen englanninkielinen podcast jota kuunnella.
TSN:ltä löytyy kanadalaisjoukkueista vajaan 10 minuutin pätkät, mutta ei taida olla muista joukkueista. Oli tässä ketjussa alla oleva postaus jo aiemmin, joten en tiedä olitko nuo jo katsonut?Oletteko löytäneet netistä mitään mielenkiintoisia videomuotoisia ennakkoja? Esimerkiksi TSN:ltä jos on, kiinnostaisi nähdä.
Nostetaanpas tämäkin ketju pinnalle, kun näitä alkaa taas kauden lähestyessä tulemaan. McKenzie sai viimeisenkin lyhyistä (vajaa 10 min per joukkue) Training Camp Preview -videoistaan julkaistua. Noissa siis arvioidaan vain kanadalaisjoukkueiden lähtökohdat kauteen.