Aloittaisin sillä, että totean, että minua vituttaa eniten se, että osa joukkueista vaihtaa logot ja värit täysin toisiksi. Anaheimin, LA:n, Vancouverin ja Buffalon toiminta on logojen suhteen ala-arvoista. Samoin Pittsburghin siirtyminen jossain vaiheessa virtaviivaiseen logoon oli yhtä surkuhupaisaa kuin vastaava toiminta Jokereissa. Onneksi molemmat palasivat juurilleen.
Detroitin logo minua ei sinänsä ärsytä, mutta kun se yhdistetään paitaan, tulee sellainen mustavalkofiilis. Ei ole tarkoitettu ilmeisesti ollenkaan väritelevisioihin. Vähän samalla tavalla ajattelen St. Louisin logosta. Onneksi Hartford ei ole enää mukana. Se oli huikean vastenmielinen tuossa mielessä. No hirvein logo on silti Minnesotalla. Se on kuin pala metsää, vaikkei toki esim. Carolinakaan hurraahuutoja aiheuta.
Johdannosta itse asiaan eli siihen näyttävyyteen. Toki kilvet, vaakunat ja muut perinteiset merkit ovat näyttäviä, joten Rangers, Toronto, Boston ja Oilers ovat toki ansainneet kaikki paikkansa, mutta siitäkin huolimatta pitäisin noita hahmoja näyttävimpinä. Ehkä neljä näyttävintä menee järjestyksessä Chicago, San Jose, Pittsburgh, Florida. Vastaan siis Chicago Blackhawks.