Ei ilmeisesti kovin erikoisesti, sillä TB on vapauttanut miehen PTO:sta.Miten Wisniewski on pelannut?
Tänäänhän olisi tarjolla Prime Time Pre-Season -herkkua, kun Panthers ja Stars pelaavat jo klo. 22.00 Suomen aikaa. Kokoonpanoista ei ole ihmeempiä tietoja tihkunut, mutta voisin kuvitella Barkovin ja ehkä myös Jokisen olevan pelissä mukana. Starsin puolelta ei mitään käryä. Ainakin Florida Panthers ilmeisesti striimaa harjoitusmatsinsa joukkueen Youtube-tilillä, joten sitä kautta kikkailemalla peliä voisi ainakin olla mahdollista seurailla.
Linkkiä tähän Show'hun?Laine - Little - Armia. Toivottavasti toimii!!
Ruutukin tehnyt maalin, Laine kilautti jo tolppaan ja Lehkoselta ihan mainiota peliä mitä tuli katsottua. Kaikkien aikojen kausi tulossa suomalaisille?
Ruutukin tehnyt maalin, Laine kilautti jo tolppaan ja Lehkoselta ihan mainiota peliä mitä tuli katsottua. Kaikkien aikojen kausi tulossa suomalaisille?
Ei hitto mitä juttuja! Mihin se perustuu että voidaan odottaa kaikkien aikojen suomalaiskautta? Siihen että Laine osui jo toisessa ottelussa melkein maalia kohti?
Jokos Matthews on päässyt askiin? Onko jollakin heittää raportteja?
Suomimediassa ei ainakaan ole tullut vastaan, se ei toki ole yllätys ettei Matthewsista kirjoiteta kun kaveri ottaa kaukalot heti haltuun. Sehän saattaisi Poolboyn ja Laimeen huonoon valoon.
Kyllä minä olen samaa mieltä Defensefirstin kanssa siitä, että on outoa odottaa kaikkien aikojen suomalaiskautta vain, koska Ruutu tekee harjoitusottelussa maalin (ei ole vielä edes sopimusta saanut, ehkei saakaan lainkaan) ja Laine laukoo tolppaan.No sieltähän tuli taas katkeran kuuloista tekstiä. Rauhassa vaan, vasta pre-season menossa.
Ralphilla huono päivä, kun vähän joka ketjussa käy kiukuttelemassa? ;) Vitsi vitsi. Maanantai, ymmärrän.Kyllä minä olen samaa mieltä Defensefirstin kanssa siitä, että on outoa odottaa kaikkien aikojen suomalaiskautta vain, koska Ruutu tekee harjoitusottelussa maalin (ei ole vielä edes sopimusta saanut, ehkei saakaan lainkaan) ja Laine laukoo tolppaan.
Mielenkiintoista. Kiukuttelen, koska kerron, että Chris Muellerilla on sopimus Coyotesin kanssa. Kiukuttelen, koska mielestäni try-out-pelaajan maali harjoitusottelussa ei tarkoita kaikkien aikojen kautta suomalaisille NHL:ssä. Noh, ilmeisesti minulla on huono päivä. Kiukuttelen vielä lisää ja totean, että taivas on sininen.Ralphilla huono päivä, kun vähän joka ketjussa käy kiukuttelemassa?
Unohdit tuosta mun viestistä jotain. Ja jos saan tarkentaa niin, kyllä se taivas on pilvinen.Mielenkiintoista. Kiukuttelen, koska kerron, että Chris Muellerilla on sopimus Coyotesin kanssa. Kiukuttelen, koska mielestäni try-out-pelaajan maali harjoitusottelussa ei tarkoita kaikkien aikojen kautta suomalaisille NHL:ssä. Noh, ilmeisesti minulla on huono päivä. Kiukuttelen vielä lisää ja totean, että taivas on sininen.
Voihan tuota jo hehkuttaa kun Ruutukin on tehnyt jo tässä vaiheessa kautta enemmän maaleja kuin viime kaudella yhteensä.Kyllä minä olen samaa mieltä Defensefirstin kanssa siitä, että on outoa odottaa kaikkien aikojen suomalaiskautta vain, koska Ruutu tekee harjoitusottelussa maalin (ei ole vielä edes sopimusta saanut, ehkei saakaan lainkaan) ja Laine laukoo tolppaan.
Voihan tuota jo hehkuttaa kun Ruutukin on tehnyt jo tässä vaiheessa kautta enemmän maaleja kuin viime kaudella yhteensä.
Ei hitto mitä juttuja! Mihin se perustuu että voidaan odottaa kaikkien aikojen suomalaiskautta? Siihen että Laine osui jo toisessa ottelussa melkein maalia kohti?
Jokos Matthews on päässyt askiin? Onko jollakin heittää raportteja?
Suomimediassa ei ainakaan ole tullut vastaan, se ei toki ole yllätys ettei Matthewsista kirjoiteta kun kaveri ottaa kaukalot heti haltuun. Sehän saattaisi Poolboyn ja Laimeen huonoon valoon.