NHL:n fanituotteita – Suomesta?

  • 66 355
  • 96

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kävin perjantaina Koskikeskuksessa ja tuli selailtua noita paitoja, enkä muista kyllä nähneeni Rangersilta muita kuin Strålmanin paitoja jäljellä. Niitä taisi olla useampikin kappale jäljellä.

Hanzal, Vrbata, Pitkänen ja Strålman olivat ainakin jäljellä. Strålman tosin oli Columbuksen paitana. Ylhäällä telineissä roikkui kaksi sinistä Rangersia, mutta molemmat olivat blancoja. Juuri vartti sitten tuli käytyä toteamassa tilanne.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kiitos tiedoista edellisille. Ei siis matkaa Koskikeskukseen. Jännät paidat ovat kyllä, onko ollut joku eurooppalainen lähetys joka maahan... Jotenkin vaikea myös uskoa että ne Zuccarellot menisivät ennen Pitkästä. Etsintä jatkukoon.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Heinolan Robin Hoodissa tuli vastaan NHL-jengien pitkiä kalsareita hintaan 16,95. Vaihtoehtoja ei tosin ollut kuin Florida (mustat) ja Calgary (harmaat), toki itselle tarttui Panthersin tykit matkaan.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Heinolan Robin Hoodissa tuli vastaan NHL-jengien pitkiä kalsareita hintaan 16,95. Vaihtoehtoja ei tosin ollut kuin Florida (mustat) ja Calgary (harmaat), toki itselle tarttui Panthersin tykit matkaan.

eikö sopivia löytyny... sorry, pakko oli heittää tää kulunut läppä
 

passenger

Jäsen
Kiekkobussissa Tampereella näytti olevan nyt kaikenlaista fanipaitaa ja muutakin fanikamaa myynnissä, kun tänään poikkesin.

Löytyi myös hieno ja harvinainen Saksan maajoukkueen pelipaita "Sturm" numerolla 88. Oli jostain syystä palautettu väärän numeron vuoksi...
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hiitelästä tuli ostettua muutama viikko sitten Flyersin fanikiekko ja ei kestänyt kuin 3h suht intensiivistä vetelyä ja halkes.

Eli siis kantsii vaan pitää ne siellä hyllyssä jos meinaatte noita fanikiekkoja ostella.:)

Oli muutenkin joku slovakiassa tehty, made in czech -kiekoissa tuun pysyy.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hiitelästä tuli ostettua muutama viikko sitten Flyersin fanikiekko ja ei kestänyt kuin 3h suht intensiivistä vetelyä ja halkes.

Eli siis kantsii vaan pitää ne siellä hyllyssä jos meinaatte noita fanikiekkoja ostella.:)

Oli muutenkin joku slovakiassa tehty, made in czech -kiekoissa tuun pysyy.
No eihän tommoset ole tarkoitettu mihinkään vetelyyn, vaan koristeeksi.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Euroopan NHL-kaupassa on ilmaiset rahdit ja -20% hinnoista pois huomiseen asti.
Esimerkiksi Reebokin blanco Avalanchen kotipaita lähti siis hintaan 70.40€.
Tuo ei ollut enää paha, joten paita lähti tilaukseen. Sininen paita olisi ollut enempi mieleen, mutta kun halvalla sai...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Euroopan NHL-kaupassa on ilmaiset rahdit ja -20% hinnoista pois huomiseen asti.
Esimerkiksi Reebokin blanco Avalanchen kotipaita lähti siis hintaan 70.40€.
Tuo ei ollut enää paha, joten paita lähti tilaukseen. Sininen paita olisi ollut enempi mieleen, mutta kun halvalla sai...

Miten minä sain hinnaksi 88,00€? Paita 110€ + 20% = 88,00€
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Euroopan NHL-kaupassa on ilmaiset rahdit ja -20% hinnoista pois huomiseen asti.
Esimerkiksi Reebokin blanco Avalanchen kotipaita lähti siis hintaan 70.40€.
Tuo ei ollut enää paha, joten paita lähti tilaukseen. Sininen paita olisi ollut enempi mieleen, mutta kun halvalla sai...

Varmistetaan nyt vielä, mutta eikös nämä pitäisi tulla "tullivapaasti" koska käsittääkseni tuolta lähtevät tavarat tulevat briteistä?
 

Flinck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Varmistetaan nyt vielä, mutta eikös nämä pitäisi tulla "tullivapaasti" koska käsittääkseni tuolta lähtevät tavarat tulevat briteistä?

Tulevat kyllä. Just laitoin itsellenikin tilauksen vetämään. Englannissa sijaitsee ja EU:n sisältähän saa tulleitta kun alvit yms maksetaan siihen maahan mistä tuote ostetaan.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Miten minä sain hinnaksi 88,00€? Paita 110€ + 20% = 88,00€

En tiedä miten, ihmettelin itsekin. Siinä oli vanha hinta 110€ yliviivattu, uusi hinta 88€. Sitten kun tein tilauksen, niin tuosta lähti vielä 20% ilmeisesti?
Lasku joka tapauksessa sen 70,40€. En valita.
 
Oulun Kärkkäisellä NHL -fanipaidat (ReeBokin) 39e/kpl.. Hyvälaatuisia ovat!
Lisäksi näytti olevan treenipaitoja ilman logoja(joukkueiden väreissä) 20e/kpl..

EDIT: Fanipaitoja löyty ainakin Winnipegiltä, Montrealilta ja Torontolta.
Treenipaitoja oli useammaltakin.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Nostetaas tätä, kun olisi vähän pakko päivittää omaa fanituotekokoelmaa vanhojen lippisten ja paitojen kuluessa kovan käytön seurauksena. Eli onko kenelläkään mitään käryä, että olisiko esimerkiksi jossain päin Tamperetta edes jonkinlaista valikoimaa NHL-tuotteista? Entä nettikaupat? Suomalaisia nettikauppoja ei pahemmin löydy googletuksella, mutta olisiko esimerkiksi jossain päin Eurooppaa putiikkia, josta postitukset eivät maksaisi ihan yhtä paljoa kuin mm. NHL Shopista tai Fanaticsista tilattaessa? Fanaticsilla ihan ok -20% ei-alennetuista tuotteista tällä hetkellä tarjouksena, mutta vähän kyrsii nuo isot shipping-kulut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomalaisia nettikauppoja ei pahemmin löydy googletuksella, mutta olisiko esimerkiksi jossain päin Eurooppaa putiikkia, josta postitukset eivät maksaisi ihan yhtä paljoa kuin mm. NHL Shopista tai Fanaticsista tilattaessa?

Viimeksi kun tilasin tuolta NHL Shopista, niin sain ilmaisen toimituksen, kun tilasin oliko se nyt 70 vai 75 eurolla. Nyt näkyi olevan, että ilmainen toimitus yli 85 e tilauksille. En tiedä mitä olet tilaamassa, mutta äkkiäkös toi 85 euroa on täynnä. Jos nyt lippiksiä ja t-paitoja olet vailla, niin parilla lippiksellä + parilla t-paidalla luulisi jo menevän yli 85 euron. Jos hankinnan kohteena on pelipaita, niin taitaa jo yhdellä kappaleella päästä tohon 85 euroon.

Kirjoitin ton itsestäänselvyyden ihan siksi, että jos et ole International Shopin ilmaisen toimituksen houkutinta jostain syystä huomannut.

*e* Niin ja kun Euroopassa sijaitsevaa nettikauppaa hait, niin muistaakseni noi International Shopin kamat lähetetään Englannista, ei siis tarvitse veroista ja tulleista huolehtia.
 
Viimeksi muokattu:

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
No perhana. Fanaticsilla löin jo into piukassa ostoskoriin tavaraa, kun tarjouksessa luki "free shipping +50$ orders". Checkoutissa sitten luonnollisesti selvisi, että oli vain amerikkalaisille tuo. Mutta jos kerran NHL.comissa se oikeasti pitää paikkansa, niin eiköhän sieltä sitten tule tilailtua. Kiitos huomautuksesta!

E: Nojaa, onpas vitun paska valikoima. Farssi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta jos kerran NHL.comissa se oikeasti pitää paikkansa, niin eiköhän sieltä sitten tule tilailtua.

Joo, ei mulla ainakaan ole pahaa sanottavaa tosta International Shopin toiminnasta. Kahdesti olen tilannut ja molemmilla kerroilla homma on toiminut hienosti, maksoin tilauksen yhteydessä ja viisi päivää myöhemmin hain paketin postista. Yksi t-paita oli materiaalinsa puolesta pettymys, mutta se nyt ei varsinaisesti ole kaupan vika.

Official International NHL Shop | Official Replica NHL Jerseys | Official NHL Fashion | Official NHL Headwear | Official NHL Accessories | Official NHL Souvenirs | Reebok | Mitchell & Ness | 47 BRAND | New Era
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Nostetaas tätä, kun olisi vähän pakko päivittää omaa fanituotekokoelmaa vanhojen lippisten ja paitojen kuluessa kovan käytön seurauksena. Eli onko kenelläkään mitään käryä, että olisiko esimerkiksi jossain päin Tamperetta edes jonkinlaista valikoimaa NHL-tuotteista? Entä nettikaupat? Suomalaisia nettikauppoja ei pahemmin löydy googletuksella, mutta olisiko esimerkiksi jossain päin Eurooppaa putiikkia, josta postitukset eivät maksaisi ihan yhtä paljoa kuin mm. NHL Shopista tai Fanaticsista tilattaessa? Fanaticsilla ihan ok -20% ei-alennetuista tuotteista tällä hetkellä tarjouksena, mutta vähän kyrsii nuo isot shipping-kulut.

Tämmöinen kauppa kun Kiekkobussi, josta paitoja olen hommanut ja pipoja. Ne on varmaan muuttanut Sammonkadulta siihen tuomiokirkonkadulle
Stokkan taakse.
Mukavaa/sekavaa porukkaa ja siitä hyvä et pääsee testaan paidan koon, ettei tarvi tilata ja ihmetellä. Niillä on nettisivut, jossa on osa tavaraa mutta paikanpäältä voi löytyä helmiä. Jotain game worn paitojakin oon sieltä löytänyt.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
E: Nojaa, onpas vitun paska valikoima. Farssi.

Näköjään suosikkijoukkueesi osalta valikoima on tosiaan hyvin suppea. Mä olen molemmilla kerroilla tilannut vain suosikkijoukkueeni Los Angeles Kingsin tuotteita ja ainakin niissä tuolla riittää sivukaupalla valikoimaa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tämmöinen kauppa kun Kiekkobussi, josta paitoja olen hommanut ja pipoja. Ne on varmaan muuttanut Sammonkadulta siihen tuomiokirkonkadulle
Stokkan taakse.
Mukavaa/sekavaa porukkaa ja siitä hyvä et pääsee testaan paidan koon, ettei tarvi tilata ja ihmetellä. Niillä on nettisivut, jossa on osa tavaraa mutta paikanpäältä voi löytyä helmiä. Jotain game worn paitojakin oon sieltä löytänyt.

Joskus tuosta olen kuullut (taisi tv:ssäkin jossain dokumentissa tms. olla). Voisihan sitä metsästää tässä lähiaikoina, kiitos tipsistä!

Näköjään suosikkijoukkueesi osalta valikoima on tosiaan hyvin suppea. Mä olen molemmilla kerroilla tilannut vain suosikkijoukkueeni Los Angeles Kingsin tuotteita ja ainakin niissä tuolla riittää sivukaupalla valikoimaa.

Jep, 6 kpl tuotteita, joista puolet joitain helvetin avaimenperiä. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös