NHL-matkat

  • 706 058
  • 2 160

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Itelläkin matka Floridaan tiedossa marraskuussa. Matkan aikana tulee varmasti väijyttyä kolme matsii änärii:
14.11 Florida - Winnipeg
16.11 Florida - Rangers
30.11 Tampa - Carolina
Lisäksi Tampassa ois mahdollista nähä Anaheim, Buffalo ja St.Louis, mutta joukkueina nuo ei oo niin kiinnostavia. Sunrisessä ois vieraillu myös sopivasti Flyers ja Ducks, mutta päätettiin lähtee karibialle risteileen mielummin siihen aikaan.

Miamis tulee käytyy myös NFL matsis 17.11. Orlandos ois NBA matsi 29.11 hallitsevaa mestaria vastaan, mutta kun majaillaan Tampassa niin saa nähdä tuleeko mentyä. Heatin matsei ei sattunut meidän ohjelmaan sopivasti ja MLB otteluohjelmasta ei oo vielä tietoa tuolle ajalle.

Ihan mukava mennä jälleen käymään Floridas ja varsinki ku sattu Laineen ja Ahon jengit matkan ajalle tai siis oikeestaan matkan aikahan valittiin noiden pelien vuoksi. Alunperin piti olla 2 viikkoo, mut oli pakko pidentää kolmeen :)
Aamulla ois sit aika lähtee kohti Miamia. Vihdoin laukut pakattu ja johan tuo kohta ois ekan matsin aikaki. Liputki löytyy jo fla-wpg, dolphins-bills, magic-raptors ja tbl-car matseihin. Fla-nyr peliin ainakin ostetaan vielä liput ja saa nähä mihin noihi tampan peleihin tulee vielä mentyy.
 

Floyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ehkä pukkaa reissua USAan. Onko nyt se ja sama, ostaako liput (rangers ja devils hallit) Ticketmaster.com vai Stubhubista? Onko jompikumpi parempi jollain tavalla. Halvalla tietty pitäisi päästä, mutta ennen kaikkea helpolla ja varmasti.
 

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Ehkä pukkaa reissua USAan. Onko nyt se ja sama, ostaako liput (rangers ja devils hallit) Ticketmaster.com vai Stubhubista? Onko jompikumpi parempi jollain tavalla. Halvalla tietty pitäisi päästä, mutta ennen kaikkea helpolla ja varmasti.

Ainakin itsellä kokemukset Tickemaster.com -palvelusta on hyvät. Stubhubista ei kokemuksia, joten sen osalta olen hiljaa. AXS taas antaa odottaa edelleen sillä faktisella lipullaan eli jää nähtäväksi miten sen kanssa on. Tosin kaikkein suurimmat pointsit annan Canadiensin omalla applikaatiolle, mut sellaisia ei taida olla kaikilla jengeillä.
 

NHLatselija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Golden Knights, Avs
Ehkä pukkaa reissua USAan. Onko nyt se ja sama, ostaako liput (rangers ja devils hallit) Ticketmaster.com vai Stubhubista? Onko jompikumpi parempi jollain tavalla. Halvalla tietty pitäisi päästä, mutta ennen kaikkea helpolla ja varmasti.

Molemmista hankittu ja toimineet moitteetta. Nyt kokeilin uutena myös täälläkin mainittua TickPickiä (sain liput halvimmalla). TickPickissä ilmoitettu hinta on se maksettava hinta, ei tule enää mitään toimistomaksuja kuten Ticketmaster ja Stubhub. Eli itse tullut hankittua hinta edellä liput niinkään alustasta välittämättä. Kaikki ovat toimineet tähän saakka.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ehkä pukkaa reissua USAan. Onko nyt se ja sama, ostaako liput (rangers ja devils hallit) Ticketmaster.com vai Stubhubista? Onko jompikumpi parempi jollain tavalla. Halvalla tietty pitäisi päästä, mutta ennen kaikkea helpolla ja varmasti.
Eilen juuri ostin liput ja ensimmäistä kertaa rapakon taakse menossa, joten kokemusta ei ollut noista sivuista eli päätin katsoa useat sivut läpi ja omasta mielestä ehdottomasti kaikista selkein oli ticketmaster. Hinnat heitteli joka paikassa jonkin verran, mutta voin ainakin suositella ticketmasteria yhtenä vaihtoehtona.
 

Ilotollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bunch of Jerks (Carolina Hurricanes)
Itse olen usein Chicagossa. Jokusen kerran ajanut United Centerin ohi ja ihmettelin mitä lippumiehiä kaduilla oli ohjaamassa liikennettä, sitten tajusin että illalla joku peli siellä. Kannattaako peliin mennä? Hillitön ryysis ja menee koko päivä, liput kalliita. Joskus istuin Buffalo Wild Wingsissä ja näyttivät Hawksien peliä, karvat kyllä nousi pystyyn kun kotijoukkue teki maaleja ja ihmiset tuuletti ja varmaan hallilla tunnelma vielä paljon tiiviimpi, mutta ulkopuolisena siellä kuitenkin olisin.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ehkä pukkaa reissua USAan. Onko nyt se ja sama, ostaako liput (rangers ja devils hallit) Ticketmaster.com vai Stubhubista? Onko jompikumpi parempi jollain tavalla. Halvalla tietty pitäisi päästä, mutta ennen kaikkea helpolla ja varmasti.

Ite huomasin lippuja katellessa, että Stubhubissa ja Ticketmasterissa saatto olla saman rivin paikkoja eri hinnoilla. Eli tarkotan siis kausipaikkalaisten lippuja, jossa joku myy vaikka tietystä katsomolohkosta tietyltä riviltä hinnalla X ja sitte ku kattelin toisesta paikasta niin täysin samalla rivillä eri paikat jotka oli halvempia. Riippuu siis kausarin omistajasta mihin paikkaan se lippunsa myyntiin laittaa. Eli vertaile hintoja eri paikoissa ennen ku ostat. Tickpick tosiaan myy sitten ilman minkäänlaisia välityskuluja ja se android sovellus on ainaki kätevä, ku se listaa parhaat paikat hintajärjestykseen. Ite siis olin ostamassa Rangersin kotipeliin lippuja kuukausi takaperin ja päädyin ostamaan Stubhubista. Liput sain myyjältä suoraan sähköisesti Google Pay sovellukseen.
 

Samsteddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & suomalaiset änärissä
Huhheijjaa. Seuraa NHL-matka varattu. Viime vuonna tuli käytyä parin viikon matka Floridassa mihin mahtui mm. Tampan tyylipuhdas voitto Starsista, Barkovin uskomaton läpiajomaali sekä pistesaldo muutamaan otteluun ja Markkasen viime sekunnin pari pongoo millä Bulls voitti Orlando Magicsin.

Nyt on liput napattu New Yorkiin ja suuntana olisivat matsit:
Rangers vs. Flyers @Philadelphia
Bruins vs. Islanders @New York
Flyers vs. Rangers @New York
Olen kerran aiemmin käynyt Nykissä, mutta vinkkejä kaipaisin Philadelphian keskustasta hallille siirtymiseen ja Manhattanilta Nassaumille kikkailuun. Jos jollain on kokemusta näistä halleista, niin kuulisin mielelläni!
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Kävin muutama viikko sitten Los Angelesissa katsomasssa kavereiden kanssa Kings-Knights -ottelun. Ostimme jonkun kausikorttilaisen tms. liput TicketMasterista (hintavertailun perusteella oli halvin) päivää ennen peliä. Liput olivat omaan aitioon, hinta varsin miellyttävä 67 usd / kappale ja liput tulivat suoraan Flash Seats -sovellukseen. Kyseistä sovellusta ei ollut Suomen Google Playssa tarjolla, joten vaati pientä kikkailua (APK:n lataus muualta) että sen sai.
 

P.A. Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Islanders, Wild
Huhheijjaa. Seuraa NHL-matka varattu. Viime vuonna tuli käytyä parin viikon matka Floridassa mihin mahtui mm. Tampan tyylipuhdas voitto Starsista, Barkovin uskomaton läpiajomaali sekä pistesaldo muutamaan otteluun ja Markkasen viime sekunnin pari pongoo millä Bulls voitti Orlando Magicsin.

Nyt on liput napattu New Yorkiin ja suuntana olisivat matsit:
Rangers vs. Flyers @Philadelphia
Bruins vs. Islanders @New York
Flyers vs. Rangers @New York
Olen kerran aiemmin käynyt Nykissä, mutta vinkkejä kaipaisin Philadelphian keskustasta hallille siirtymiseen ja Manhattanilta Nassaumille kikkailuun. Jos jollain on kokemusta näistä halleista, niin kuulisin mielelläni!
Philadelphiassa metro kulkee näppärästi keskustasta hallille (ainakin toukokuussa 2018 kulki, kun Sixersin peliä käytiin katsomassa).
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Philadelphiassa metro kulkee näppärästi keskustasta hallille (ainakin toukokuussa 2018 kulki, kun Sixersin peliä käytiin katsomassa).
Juuri näin.

Islandersin matsiin täytyy ottaa juna (Long Island Rail Road eli LIRR) lähimmälle asemalle ja siitä jatkaa taksilla. Kerran käynyt ja vähän hankalaa oli, mutta matsiin päästiin ja myös takaisin manhattanille. Mistään asemien nimistä ei ole enää mitään hajua, mutta eiköhän google auta.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Bruins vs. Islanders @New York
ja Manhattanilta Nassaumille kikkailuun. Jos jollain on kokemusta näistä halleista, niin kuulisin mielelläni!

Omat viimeisimmät seikkailuni julkisilla Manhattanilta Nassauhun ovat ajalta ennen halliremppaa, joten toivottavasti palstalta löytyy tuoreempiakin kokemuksia, mikäli jotain oleellista on muuttunut/unohtunut.

Penn Stationilta lähtö Long Island Rail Roadilla. Konnarilta ainakin saa matkalla varmistettua onko Jamaican asemalla vaihto, mutta kai tuon nykyään muutenkin saa tietoonsa. Viereiseltä radalta kuitenkin jatkoi, joten ei sen isompaa vaihtohässäkkää.

Monissa ohjeissa mainitaan pääteasemaksi Hempstead, joka maantieteellisesti lähin, mutta alueena kai edelleen hämyisin ja taksien saatavuus heikompi kuin isommilla asemilla, kun massat kuitenkin jatkavat kotiinsa omalla autolla.

Mineolan asemaa olen itse aikoinaan suosinut, sillä se on ainakin ollut vilkkain asema alueella, josta on parhaiten vuoroja molempiin suuntiin ja myös takseja aina saatavilla ja joku 10-15min hallille. Aseman lähellä oli jokunen baarikin.

Alle tunnissa ovelta ovelle Manhattanilta pitäisi onnistua

Taksikuskilta voi sitten varmistaa miten pelin jälkeen paluu asemalle on helpoin järkätä.

Aiemmin vastapäätä olevassa Marriott-hotellissa oli Champions-niminen sporttibaari, jossa oli hyvä aloitella muiden matsiin menijöiden kanssa, mutta tuo baari on sittemmin rempattu/nimi vaihdettu, enkä ole sen jälkeen siellä enää pyörähtänytkään. On tosin edelleen ainoa ihan vieressä oleva anniskelupaikka, ellei sitten hallin parkkiksella ole "tailgate-juhlat" meneillään, joita kyllä lomapyhien tai viikonloppujen kohdalle osuvissa peleissä useimmin on talvisessakin kelissä. Siellä voi myös saada syödäkseen ja juodakseen, jos vaan hieman suutaan saa avattua, eikä vierasjoukkueen paidassa kulje. Hallissa syömistä ei edes rempan jälkeen taideta edelleenkään suositella kenenkään toimesta ja tuvan ollessa täysi voi erätauko mennä vessajonossa.

Uber/Lyft-aikakausi on voinut paluulle juna-asemalle tuoda lisää vaihtoehtoja, mutta aiemmin pelin jälkeen takseja oli yllin kyllin Marriotin edessä odottamassa pelin loppua.
 
Viimeksi muokattu:

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Itse otin junan kanssa Manhattanilta, sieltä ruotsalaisten seurassa taksilla hallille. (Pysäkki oli joku muu kuin monessa paikassa suositeltu Hempstead). Takaisin tullessa vastaava setti. Elämäni ensimmäisen nhl ottelun siellä näin 2015

Muuten olen nähnyt ottelut Msg:llä, Barclays Centerillä, BB&T Centerillä, Buffalossa, Torontossa, Bostonissa, New Jerseyssa ja Helsingissä.

Yleisesti ottaen hallit ovat suhteellisen helpoissa paikoissa. Tuo Panthersin halli on kyllä kaukana Miamista ja ilman autoa vähän tuskaa mennä. Tosin liput ovat aivan älyttömän halpoja ja jos taksilla tarvitsee tulla takaisin Miamiin niin ei se niin pahan hintaista ole siihen nähden.

Liput olen ostanut pääsääntöisesti Stubhubista.
 

Floyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Molemmista hankittu ja toimineet moitteetta. Nyt kokeilin uutena myös täälläkin mainittua TickPickiä (sain liput halvimmalla). TickPickissä ilmoitettu hinta on se maksettava hinta, ei tule enää mitään toimistomaksuja kuten Ticketmaster ja Stubhub. Eli itse tullut hankittua hinta edellä liput niinkään alustasta välittämättä. Kaikki ovat toimineet tähän saakka.
Tulipahan sitten hommattua liput kahteen peliin (NYR ja NJ). Molemmat TickPickistä. Tosin toinen siirtyi jotenkin Ticketmasterin puolelle. No sain nekin nyt näkyviin. Ilmeisesti kannattaa ottaa noista lipuista screenshotit ja näyttää niitä sitten sisään mennessä.

Manhattanilta pitäisi päästä Devils-areenaan. Ilmeisesti päässee yhdellä junalla/metrolla.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Tulipahan sitten hommattua liput kahteen peliin (NYR ja NJ). Molemmat TickPickistä. Tosin toinen siirtyi jotenkin Ticketmasterin puolelle. No sain nekin nyt näkyviin. Ilmeisesti kannattaa ottaa noista lipuista screenshotit ja näyttää niitä sitten sisään mennessä.

Manhattanilta pitäisi päästä Devils-areenaan. Ilmeisesti päässee yhdellä junalla/metrolla.

Olikohan se PATH? tai joku vastaava juna? Lähtee uudelta world trade centeriltä eikä maksa paljoa. Pääset käytännössä hallille asti.
 

Posio

Jäsen
Manhattanilta Nassaumille kikkailuun. Jos jollain on kokemusta näistä halleista, niin kuulisin mielelläni!

Itse tuli viime huhtikuussa käytyä Coliseumilla, ja olihan se vähän kikkailua, kun ei viitsinyt ihan hirveästi laittaa rahaa takseihin. Menomatkalla otettiin LIRR Hempsteadiin (muistaakseni piti vaihtaa junaa jossain Jamaicalla), mistä sitten oli ihan näppärä bussiyhteys hallin viereen. Hempsteadista alkoi jo löytyä samanhenkistä seuraakin, kun oli vierasjoukkueen paidat päällä.

Paluumatkalla sitten otettiin vaan Uber Mineolan asemalle ja siitä pääsikin tosi näppärästi ilman vaihtoja takaisin Manhattanille.

Melkein suosittelen itse Mineolan kautta taksin avulla menemistä molempiin suuntiin. Oli tuo menomatka kikkaillen ehkä hieman halvempi, mutta kestikin sitten tuplasti.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Nyt ilmaantui yllättävä sivusto kun Suomi24 -sivujen kautta löytyi linkki www.worldticketsales.com. Löytyy halvalla KAIKKIIN peleihin lippuja.

En ole itse kuullut tästä palveluntarjoajasta ollenkaan ja nopea googlaus paljastaa ettei kovin moni muukaan. Olisin itse aika varovainen tämän kanssa. Ellei joukkueen virallinen lipunmyyntisivusto (tai virallinen 2nd hand sivusto) tarjoa miellyttäviä vaihtoehtoja, niin on parempi pysyä isojen ja tunnettujen vaihtoehtomarkkinoiden seurassa. Itse olen myynyt useita lippuja toisen käden markkinoilla, eikä ainakaan toistaiseksi ole tullut parempaa vastaan kuin ne isot viralliset. HFBoardseja kannattaa toki seurata, kuin myös Redditiä koska siellä porukka tarjoaa lippujaan ilman toisen käden markkinoiden kuluja.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
En ole itse kuullut tästä palveluntarjoajasta ollenkaan ja nopea googlaus paljastaa ettei kovin moni muukaan. Olisin itse aika varovainen tämän kanssa.
Onhan tuo saattanut olla 2007 ihan legit sivustokin. Toki nykyään ticketmasterit, stubhubit yms on niitä sivuja mistä liput kannattaa ostaa.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mihin aikaan ensi kauden otteluohjelma julkaistiin, oliko se joskus juhannuksen aikoihin? Syksyllä / ens talvella tarkoitus mennä rapakon taakse.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Helmikuussa olisi tarkoitus lähteä piipahtamaan Nykissä ja Bostonissa. Liput löytyy otteluihin Boston - Calgary, Boston - Dallas sekä Rangers - Philly. Myös Knicks - Bulls peli käydään katsomassa.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Täällä yks urpo käsi pystyssä tietoa pyytäen eli helmikuussa Floridaan ja tarkoitus olis mennä Flyers- Panthers peliin. Pitääkö lippuja varten ladata joku app puhelimeen vai miten homma toimii. 2014 kävin Losissa ja silloin hain liput willcall luukulta. 2016 Phillyssa ja bostonissa sain tulostettua liput stubhubista. Jos joku jaksais jeesata niin olisin enemmän kuin tyytyväinen
 

Teräspekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota wild
Täällä yks urpo käsi pystyssä tietoa pyytäen eli helmikuussa Floridaan ja tarkoitus olis mennä Flyers- Panthers peliin. Pitääkö lippuja varten ladata joku app puhelimeen vai miten homma toimii. 2014 kävin Losissa ja silloin hain liput willcall luukulta. 2016 Phillyssa ja bostonissa sain tulostettua liput stubhubista. Jos joku jaksais jeesata niin olisin enemmän kuin tyytyväinen

Mobiililipuista kun otat sellaisen näyttökuvan mistä on QR-koodi luettavissa niin sillä pääsee sisään. Ei siis tarvitse edes nettiä sisään mennessä
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös