NHL-matkat

  • 706 050
  • 2 160

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja vielä jatkoa edelliseen, jos/kun ootte käyny Rangersin kotipeleissä viime vuosina, niin paljonko ootte lipuista pulittanu ja mistä katsomolohkosta?
 

Bulihefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Porin Ässät
Tickpick appi vaikuttaa olevan melko yleisesti käytössä NHL lippujen ostossa. Onko porukalla käsitystä hakeeko ko. appi tietoa myös niistä lipuista, joita kausipaikan omistavat myyvät jos eivät itse ole menossa matsiin? Minkälainen tuntuma ylipäänsä jäänyt niille, ketkä ovat kytänneet ns. suosittuihin NHL peleihin lippuja? Esim. Rangersin "hyvät" kotipelit monesti täynnä ja jos haluaa 4 paikkaa vierekkäin, niin odottelu viimeiselle viikolle ei varmaan kannata?

Kahtena viime kertana olen itse saanut juuri kausipaikkalaisen paikan Floridassa ja Chicagossa. Itse en kytännyt sen enempää koska sain molempiin paikat hyvään hintaan jo ennen reissua (Floridassa toki aina puoli ilmaista).
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Rangersin liput saa virallisesti ostettua tickectmaster.comista. Torontoa vastaan (5.2.20) liput tulevat myyntiin 13.9. Tuolta saa ostettuu myös niitä kausarinomistajien lippuja. Tickpickit yms on itelle tuntemattomampia myyntikanavia, kun olen aina ostanut vain tickemasterista. Aikanaan runkosarjan viimeiseen matsiin senatorsia vastaan liput yläkatsomosta pitkän sivun keskeltä kustansi noin parisataa taalaa, mutta tuolloin rangers voitti runkosarjan ja nykissä oli hokibuumi päällä.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näyttää olevan hintatasot nousseet aikalailla siitä kun 2008 kävin kattoon Rangersin kotipelit. Toisaalta isoa hajontaa näyttää olevan joukkueiden lipun hintojen välillä, New York kalleimmasta päästä mikä ei tosin yllätä. Ja varmasti myös tuo runkosarjan menestys sanelee varsinkin loppukauden lipunhintoja merkittävästi.
 

NHLatselija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Golden Knights, Avs
Minkälainen tuntuma ylipäänsä jäänyt niille, ketkä ovat kytänneet ns. suosittuihin NHL peleihin lippuja? Esim. Rangersin "hyvät" kotipelit monesti täynnä ja jos haluaa 4 paikkaa vierekkäin, niin odottelu viimeiselle viikolle ei varmaan kannata?

Tässä ollaan asian ytimessä. On riski saada neljää paikkaa järkeviltä paikoilta järkevään hintaan mitä lähemmäs odottaa. Haluisin itsekkin kuulla montaako lippua (1-2?) ihmiset ostavat samana / edellisenä päivänä.

Ja vielä jatkoa edelliseen, jos/kun ootte käyny Rangersin kotipeleissä viime vuosina, niin paljonko ootte lipuista pulittanu ja mistä katsomolohkosta?

Yläkatsomoon päätyyn ~80$ kaudella 2017-2018.

Edit. Odottelu kysyy riskinsietokykyä. Olen aina ostanut liput useaa kuukautta aiemmin ja jos olen käynyt sen jälkeen katsomassa lippuja ovat ostamani olleet hyvillä paikoilla ja edullisempia kuin enää myynnissä olleet. En ole kuitenkaan ikinä katsonut lippuja muutamaa päivää ennen peliä, mutta ensi kerralla jos katsoisi niin saisi tähänkin asiaan jonkinlaista näkemystä.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kolmisen vuotta sitten kävin MSGllä kahdessa matsissa. Ekaan ostin liput varmaan kolme kuukautta ennen peliä. Alakatsomosta 15.sta penkkiriviltä kaarteesta 150€ kpl.
Toiseen peliin ostin pelipäivän aamuna. Yläparvelta 100€ kpl. Molemmista näki pelin hyvin. Alakatsomosta toki paremmin.
Barclaylla kävin katsomassa yhden Islandersin pelin. Ostin liput 4-5 tuntia ennen peliä. Yläkatsomosta 25€ kpl. Pelin näki sieltäkin hyvin. Vaikkakin helvetin korkealta ja jyrkästä katsomosta. Ticketmasterista kaikki. Ja jokaiseen peliin 2 lippua.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kolmisen vuotta sitten kävin MSGllä kahdessa matsissa. Ekaan ostin liput varmaan kolme kuukautta ennen peliä. Alakatsomosta 15.sta penkkiriviltä kaarteesta 150€ kpl.
Toiseen peliin ostin pelipäivän aamuna. Yläparvelta 100€ kpl. Molemmista näki pelin hyvin. Alakatsomosta toki paremmin.
Barclaylla kävin katsomassa yhden Islandersin pelin. Ostin liput 4-5 tuntia ennen peliä. Yläkatsomosta 25€ kpl. Pelin näki sieltäkin hyvin. Vaikkakin helvetin korkealta ja jyrkästä katsomosta. Ticketmasterista kaikki. Ja jokaiseen peliin 2 lippua.
Mun mielestä MSG:llä yläkatsomo on liian korkealla lätkän seuraamiseen. Pari vuotta sitten ostin Stubhubista 3 lippua pari kuukautta ennen peliä noin 140 euroa per lippu (toimitusmaksuineen), ja paikat oli hyvät selkeästi keskitasoa alempana, muttei liian alhaalta.

Islandersin peleihin sai ainakin silloin halpoja lippuja milloin vaan, viikkoja ennen peliä tai pelipäivänä. Hinta jotain 35 euroa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olihan se korkealla kyllä. Samoin kuin se Barclayn ylähylly. Mutta ei huvittanut maksaa tuplasti alakatsomoon, koska se oli jo koettu. Kyllä ylhäältä pelin pystyi katsomaan. Asennekysymys. Toki, jos kyseessä olisi ollut puhtaasti NHL-matka, niin varmasti olisin alhaalta ostanut paikat. Nämä kaksi tuli ikään kuin kylkiäisenä, kun sattui exän matkaohjelmassa olemaan aukkoja, jotka hyödynsin.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Vihdoin pääsee itsekin katsomaan oikeaa lätkää paikan päälle. Pari viikkoa reissussa marras-joulukuun vaihteessa Floridassa, 30v pippaloita viettäen. Preds @ Panthers la 30.11 olisi ohjelmassa, ei ollut pahan hintaiset liput kyllä. 61$/lippu+verot päälle, vierasjoukkueen vaihtoaition vierestä 13. riviltä.

Toivottavasti olis jokin muukin eksynyt Bb&t Centeriin.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Vihdoin pääsee itsekin katsomaan oikeaa lätkää paikan päälle. Pari viikkoa reissussa marras-joulukuun vaihteessa Floridassa, 30v pippaloita viettäen. Preds @ Panthers la 30.11 olisi ohjelmassa, ei ollut pahan hintaiset liput kyllä. 61$/lippu+verot päälle, vierasjoukkueen vaihtoaition vierestä 13. riviltä.

Toivottavasti olis jokin muukin eksynyt Bb&t Centeriin.
Mitäs kautta ostit liput. Oma reissu helmikuussa.
 

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere
Toivottavasti olis jokin muukin eksynyt Bb&t Centeriin.
Kannattaa olla tarkkana, nimi tulee muuttumaan, uusi nimi tulee olemaan Truist jotain (BB&T ja SunTrust pankit fuusioituivat).
Sama offtopikkina, Heat:n areenan nimi Miamissa tulee muuttumaan, ei ole enää AAA (American Airlines Arena) vaan jotain muuta kun uusi sponsori löydetään.

JOL
 

NHLatselija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Golden Knights, Avs
Tuli sähköpostiin ilmoitus että liput tulevat mobiililippuina. Sähköpostissa oli kohta "näytä liput", mutta ei ollut vielä ilmeisesti valmiina. Joku tietävä voisi kertoa onko nuo mobiililiput tulossa vasta lähempänä peliä valmiiksi?

Yleensä kun on tilattu ja maksettu jossain lukee jotain kuten ”odottaa että myyjäosapuoli lähettää liput” tai että jos peli on 15.1. Lukee että ”liput tulevat viimeistään 13.1.”.

Tickpickin kautta kun ostaa tulee jossain vaiheessa sähköpostia, että nyt liput on valmiina siirtoon. Ne otetaan vastaan omalla ticketmaster/axs/yms -tilillä ja siihen on ohjeet sähköpostissa. Eli vaikka on sähköiset liput niin eivät tule saman tien.
 

P.A. Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Islanders, Wild
Tuli sähköpostiin ilmoitus että liput tulevat mobiililippuina. Sähköpostissa oli kohta "näytä liput", mutta ei ollut vielä ilmeisesti valmiina. Joku tietävä voisi kertoa onko nuo mobiililiput tulossa vasta lähempänä peliä valmiiksi?

Kannattaa tarkkailla, että liput myös tulevat ajoissa. Itselläni kävi Yankeesin baseball-ottelun kanssa toissakesänä niin, että juuri kun olimme lähdössä majapaikasta stadionille, niin huomasin, ettei lippuja ollut tullutkaan. Äkkiä yhteys Stubhubin aspaan ja n. 15 minuutissa sain vastaavanlaiset liput.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ticketmasterista ostettu mobiililiput NYR-TOR matsiin.
Pystynkö vpn:lla tai sitten kun olen jenkkilässä ni lataamaan sen ticketmastersin jenkki appin että saan lippuni näytettyä madisonilla?

Toinen vaihtoehto lipuille oli joku will call mitä en oikein ymmärtänyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ticketmasterin appsia ei käytännössä pysty edes asentamaan meikäläiseen puhelimeen. Sieltä tulee aina .fi-versio, ellei ole rootannut luuriaan ja jotenkin feikannut osoitettaan. Selaimella vaan .com -sivu auki.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Ticketmasterista ostettu mobiililiput NYR-TOR matsiin.
Pystynkö vpn:lla tai sitten kun olen jenkkilässä ni lataamaan sen ticketmastersin jenkki appin että saan lippuni näytettyä madisonilla?

Toinen vaihtoehto lipuille oli joku will call mitä en oikein ymmärtänyt.
Will call luukku/luukut on hallilla. Mä otin will calliin liput ku kävin Losissa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Keväälle mahdollisesti tulossa reissua New Yorkiin. Tässä alustavasti selailin otteluohjelmia ja katselin, että todennäköisesti osuu päällekäin Rangersin ja Islandersin kotipelit. Kannattaako (yleisen tunnelman kannalta) valita näistä suosiolla Rangersin peli ja onko Islandersin kotipeleissä (tämä pelattaisiin Barclays Centerissä) aivan kuollut tunnelma?

MSG tulee joka tapauksessa käytyä vähintään kerran. Toisaalta olisi hienoa nähdä vähän eri halleja, mutta jos Islesin kotipeleissä tunnelma on tasolla huopatossutehdas, niin ei siinä tapauksessa.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Keväälle mahdollisesti tulossa reissua New Yorkiin. Tässä alustavasti selailin otteluohjelmia ja katselin, että todennäköisesti osuu päällekäin Rangersin ja Islandersin kotipelit. Kannattaako (yleisen tunnelman kannalta) valita näistä suosiolla Rangersin peli ja onko Islandersin kotipeleissä (tämä pelattaisiin Barclays Centerissä) aivan kuollut tunnelma?

MSG tulee joka tapauksessa käytyä vähintään kerran. Toisaalta olisi hienoa nähdä vähän eri halleja, mutta jos Islesin kotipeleissä tunnelma on tasolla huopatossutehdas, niin ei siinä tapauksessa.
Kun pari vuotta sitten kävin MSG:ssa katsomassa pelin Floridan Panttereita vastaan, niin tunnelma ei ollut yhtään sen kummempi kuin Tepsin kotipelissä. Ajoittain kuului tyypillinen amerikkalaisten ”Let’s go Rangers”, mutta muuten oli aika hiljaista. Suurin melu ja into oli ottelun alussa esitetyn kansallislaulun jälkeen ja silloin kun tauoilla esiteltiin joku sotaveteraani perheineen tai sotaveteraanin leski. Areena on toki hieno ja NHL-lätkä komiaa, joten ihan tyyyväinen olin pelin antiin. En suosittele lippua ihan ylähyllyltä, sillä se on ainakin minun mielestä liian korkealla. Olin ylähyllyllä korispelissä. Lätkäpelin lippu oli hieman puolivälin alapuolella ja siitä näki tosi hyvin. Sasha oli kovassa tikissä...

Samalla reissulla kävin Barclayssä, kun Pingviinit kävivät vierailulla. Tunnelma oli ehkä jopa parempi Islandersin pelissä, kuin MSG:llä. Vaikka kaikki haukkuvat kyseistä jäähallia, niin minusta se oli ihan ok.

Molemmissa halleissa kaikki oli kallista, joten kovin nälkäisenä tai janoisena ei kannata mennä, ellei lompakko ole paksu. Lippu Rangersin otteluun maksoi 150 ja Islandersin peliin 50 dollaria.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse ostin juuri Stubhubin kautta liput helmikuulle Rangersin peliin Sharksia vastaan. Katsomolohkosta 215 ja riviltä 2 sai kohtuu hyvällä hinta/laatu suhteella liput, jos vertasi Ticketmasterin omaan lippukauppaan. Nuo oli siis jonkun kausikorttilaisen paikat ja kustansi noin 150 euroa kipale. Kyseessä lauantain peli ja näytti olevan hintavampia muutenkin liput jos vertasi vaikka arkipäivien matseihin. Alakatsomoon olisi pitänyt pulittaa vielä isompia summia. Jos ei sitten satu kohdalle jonkun kausikorttilaisen halvemmat paikat, mutta se kysyy sitten pinnaa odotella niitä. Neljä vierekkäistä paikkaa kun oli hakusessa, niin muutenkin vaihtoehdot vähemmässä kuin esim. kahta lippua ostaessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös