NHL-matkat

  • 709 463
  • 2 164

eepee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ex-Kärpät(ei kaikki) ja NHL:n suomalaiset
Onkos Stubhub ehdottoman luotettava paikkaa ostaa liput? Itse olen menossa 5.11 Montrealiin katsomaan matsia ja olen miettinyt mistä liput kannataa ostaa.
Suositella en uskalla, ennen kuin on omakohtaista kokemusta siitä, miten lippujen kohdalla lopulta kävi.
Aika moni käyttäjä täällä on kuitenkin sivustoa suositellut.

Ostin kahteen lokakuun peliin liput. Molempien status on waiting for upload ja päivämäärä molemmissa on matsia edeltävä päivä. Eli tarkoittaako tuo sitä, että lippuja ei saa tulostettua ennen tuota, vai että viimeistään tuolloin? Kysyy tyhmä.
Lippuja ei saa tulostettua ennen tuota päivämäärää(näin ainakin itse ymmärsin).
 

eepee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ex-Kärpät(ei kaikki) ja NHL:n suomalaiset
Stubhubiin liittyen. Itse lähden Floridaan joulukuussa ja tarkoitus olisi käydä katsomassa 27.12 Blue Jackets at Panthers sekä 30.12 Canadiens at Panthers.
Stubhub.comissa kuitenkin väitetään 27.12 Blue Jackets at Panthers sekä 29.12 Blue Jackets at Panthers. Tuon on oltava virhe. Pystyn kuitenkin ostamaan liput molempiin peleihin; onkohan virhe Stubhubin järjestelmässä?

Uskallanko ostaa liput molempiin; luultavastihan tuo on puhdas typo järjestelmässä ja kuuluisi olla "30.12 Canadiens at Panthers"
Olisi silti koomista ostaa "väärät" liput otteluun, jota ei edes ole?
En kyllä vielä ostaisi, kun sivustolla selkeästi virheellistä tietoa. Siellä on myös heti perään tammikuun alussa Panthersilla peräkkäisinä päivinä kotipelit Rangersia vastaan, mutta NHL.comin sivuston mukaan tuo toinen peräkkäisen illan kotipeli on Minnesotaa vastaan.

Edit. Ja tuolla aiemmin taisi olla mainintaa, ettei Panthersin peleihin kannata missään tapauksessa ostaa lippuja ennakkoon, vaan vasta hallilta, se kun ei ole koskaan täynnä.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Onkos Stubhub ehdottoman luotettava paikkaa ostaa liput? Itse olen menossa 5.11 Montrealiin katsomaan matsia ja olen miettinyt mistä liput kannataa ostaa.

Itselläni ei ollut mitään ongelmia stubhubista ostettujen lippujen kanssa. Varmaksi en väitä mutta mulla lipuissa luki että ovat tulostettavissa muutaman päivän sisällä ja lopulta ne oli tulostettavissa parin minuutin päästä jo.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
En kyllä vielä ostaisi, kun sivustolla selkeästi virheellistä tietoa. Siellä on myös heti perään tammikuun alussa Panthersilla peräkkäisinä päivinä kotipelit Rangersia vastaan, mutta NHL.comin sivuston mukaan tuo toinen peräkkäisen illan kotipeli on Minnesotaa vastaan.

Edit. Ja tuolla aiemmin taisi olla mainintaa, ettei Panthersin peleihin kannata missään tapauksessa ostaa lippuja ennakkoon, vaan vasta hallilta, se kun ei ole koskaan täynnä.

Tuo on kyllä ihan totta. Tosin jokunen vuosi sitten juuri Kanadan isot joukkueet veti hallia täyteen kun suuret turistimassat menevät katsomaan kyseisiä pelejä (siksi Panthers pelaakin loma-ajankohtana niin paljon otteluita "isoja" joukkueita kuten Canadiens/Rangers vastaan). Luotan kyllä ettei halli ole täynnä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Olen ostanut StubHubista lippuja ehkä noin viiteentoista peliin. Ongelmia ei ole ollut kertaakaan.

Täältä vahva sama. Stubhub toiminut aina. Kerran ollut ongelmaa allekirjoittaneen toimesta; ennen sähköisiä lippuja jouduin hakemaan liput South Bronxista (et halua mennä South Bronxiin) kun en ollut kämpällä ottamassa vastaan lippuja kuriirilta.
Tällöinkin homma hoitui lopulta.
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Täältä vahva sama. Stubhub toiminut aina. Kerran ollut ongelmaa allekirjoittaneen toimesta; ennen sähköisiä lippuja jouduin hakemaan liput South Bronxista (et halua mennä South Bronxiin) kun en ollut kämpällä ottamassa vastaan lippuja kuriirilta.
Tällöinkin homma hoitui lopulta.

Kiitoksia! Ei ole itselle ensimmäinen NHL matsi mutta edellisestä on se 12 vuotta aikaa ja silloin oli vielä isipappa hoitamassa lipputouhuja.

E: Onko järkevää vielä venttailla ja katsoa tuleeko halvempia/parempia lippuja myyntiin? Koska matsi johon olen menossa on tosiaan vasta marraskuussa.
 

AlppiKalkkuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Ostin kahteen lokakuun peliin liput. Molempien status on waiting for upload ja päivämäärä molemmissa on matsia edeltävä päivä. Eli tarkoittaako tuo sitä, että lippuja ei saa tulostettua ennen tuota, vai että viimeistään tuolloin? Kysyy tyhmä.
Vastataan omaan kysymykseen siltä varalta, että joku muu pohdiskelee samaa. Eli tuo tarkoittaa sitä että liput on tulostettavissa viimeistään tuolloin. Jos lippujen omistaja lataa ne tuonne aikaisemmin, niin liput saa tulostettua heti. Jos myyjä ei lataa lippuja tuohon päivään mennessä tuossa on joku Fan Guarantee, ja silloin sinulle ladataan sinne vastaavat/kalliimmat liput. Jos kyseiseen tapahtumaan ei ole enää lippuja saatavilla, saat rahat takaisin. Se tietty ei paljoa lohduta siinä vaiheessa, kun olet jo lentänyt puoli maapalloa, ja odottelet pääseväsi matsiin.
 
Vastataan omaan kysymykseen siltä varalta, että joku muu pohdiskelee samaa. Eli tuo tarkoittaa sitä että liput on tulostettavissa viimeistään tuolloin. Jos lippujen omistaja lataa ne tuonne aikaisemmin, niin liput saa tulostettua heti. Jos myyjä ei lataa lippuja tuohon päivään mennessä tuossa on joku Fan Guarantee, ja silloin sinulle ladataan sinne vastaavat/kalliimmat liput. Jos kyseiseen tapahtumaan ei ole enää lippuja saatavilla, saat rahat takaisin. Se tietty ei paljoa lohduta siinä vaiheessa, kun olet jo lentänyt puoli maapalloa, ja odottelet pääseväsi matsiin.


Mun käsittääkseni Amerikan isoissa ammattilaisliigoissa ei ole olemassa sellaisia pelejä, joihin ei StubHubissa olisi lippuja myynnissä pelipäivänä.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Mun käsittääkseni Amerikan isoissa ammattilaisliigoissa ei ole olemassa sellaisia pelejä, joihin ei StubHubissa olisi lippuja myynnissä pelipäivänä.

Olet taysin oikeassa. Taman voisi laajentaa koko maahan ja ihan jokaikiseen tapahtumaan.

Lippuja on aina. Se, kuinka paljon ne maksaa..
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mitä mieltä otteluissa käyneet, missä hinnoissa pyörii perus runkosarja pelien lippujen hinnat alakatsomoissa? Puhutaan esimerkiksi San Josen, Anaheimin sekä Los Angelesin lipuista.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Mitä mieltä otteluissa käyneet, missä hinnoissa pyörii perus runkosarja pelien lippujen hinnat alakatsomoissa? Puhutaan esimerkiksi San Josen, Anaheimin sekä Los Angelesin lipuista.

Kävin viime lokakuussa San Josessa katsomassa kaksi peliä. Ensimmäisestä maksoin vähän yli 100 euroa, paikka oli alakatsomossa kulmassa toisella rivillä. Halvimmat alakatsomon paikat olivat noin 50 euroa ja keskeltä hyviltä paikoilta olisi saanut pulittaa vielä vähintään satasen lisää. Toisesta pelistä maksoin 18 euroa yläkatsomon paikasta. Ja tuolta yläkatsomosta näki erittäin hyvin kentälle, alakatsomossa taas oli parempi tunnelma.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kävin viime lokakuussa San Josessa katsomassa kaksi peliä. Ensimmäisestä maksoin vähän yli 100 euroa, paikka oli alakatsomossa kulmassa toisella rivillä. Halvimmat alakatsomon paikat olivat noin 50 euroa ja keskeltä hyviltä paikoilta olisi saanut pulittaa vielä vähintään satasen lisää. Toisesta pelistä maksoin 18 euroa yläkatsomon paikasta. Ja tuolta yläkatsomosta näki erittäin hyvin kentälle, alakatsomossa taas oli parempi tunnelma.
Yläkatsomosta maksoin n.30e päädystä keväällä, lähes korkein penkkirivi ja ottelun näki mahtavasti San Josessa. Kuten Meeps sanoi, tunnelma oli parempi alhaalla.
 
Yläkatsomosta maksoin n.30e päädystä keväällä, lähes korkein penkkirivi ja ottelun näki mahtavasti San Josessa.

Mä en ole koskaan käynyt San Joséssa, mutta en silti usko, että missään noin isossa hallissa pelin näkisi mahtavasti päädyn ylimmiltä penkkiriveiltä. Ostan aina liput suunnilleen punaviivan kohdalle, jos vain budjetti suinkin antaa myöden, sillä sieltä pelin näkee parhaiten.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mä en ole koskaan käynyt San Joséssa, mutta en silti usko, että missään noin isossa hallissa pelin näkisi mahtavasti päädyn ylimmiltä penkkiriveiltä. Ostan aina liput suunnilleen punaviivan kohdalle, jos vain budjetti suinkin antaa myöden, sillä sieltä pelin näkee parhaiten.
Sitä itsekkin luulin, mutta San Josessahan on vain yksi piippuhylly, jossa menee katsomo hyvin pystysuoraan, joten ottelun näkeminen on helppoa. Kaikki kyllä näkyi moitteetta, jos nyt ei ehkä mitkään finnit.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Mä en ole koskaan käynyt San Joséssa, mutta en silti usko, että missään noin isossa hallissa pelin näkisi mahtavasti päädyn ylimmiltä penkkiriveiltä. Ostan aina liput suunnilleen punaviivan kohdalle, jos vain budjetti suinkin antaa myöden, sillä sieltä pelin näkee parhaiten.

Minunkin paikkani oli yläkatsomon päädyssä ylimmillä riveillä ja kyllä sieltä ihan oikeasti näki mahtavasti.
 

Knight21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay Lightning, sympatiat Pelicans
Nostellaas taas hiukan ketjua.

Eli meillä suunnitteilla/varattu häämatkan nimissä reissu Tampaan Floridaan ensi helmikuulle. Tähän ajanjaksoon osuu 4 Lightningin kotimatsia, ja lähinnä toi lippupolitiikka kiinnostaa. Saako lippuja Amalie Arenalle helposti perus runkosarjan peliin, vai pitääkö kytätä tiukasti jotain esim. Stubhubia? Lippujen hintataso? Miten kulkuyhteydet Tampassa, pääseekö julkisilla hallille? ja Mitä muuta nähtävää Tampasta löytyy?
 

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere
Nostellaas taas hiukan ketjua.

Eli meillä suunnitteilla/varattu häämatkan nimissä reissu Tampaan Floridaan ensi helmikuulle. Tähän ajanjaksoon osuu 4 Lightningin kotimatsia, ja lähinnä toi lippupolitiikka kiinnostaa. Saako lippuja Amalie Arenalle helposti perus runkosarjan peliin, vai pitääkö kytätä tiukasti jotain esim. Stubhubia? Lippujen hintataso? Miten kulkuyhteydet Tampassa, pääseekö julkisilla hallille? ja Mitä muuta nähtävää Tampasta löytyy?
Missa pain meinaatte asua, jossain rannan tuntumassa (Clearwater, St. Pete jne) vai Tampan keskustassa? Areena on keskustassa, kavin katsomassa yhden pelin siella viime kaudella, lipun sai Stubhub:sta, $50, alaparvelle. Hotelli oli kylla areenan vieressa joten sinne paasi katevasti kavelemalla. Siita on myos juna/raitiovaunu yhteys Ybor Cityyn joka on kavelykatu, ravintoloita, kauppoja jne.

JOL
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mulla liput 13.10 Rangers- Jets peliin, ja piti olla tulostettavissa jo syyskuun lopulla, mutta nyt päivämäärä vaihtunut 11.10. Pitää siis tulostaa paikan päältä jossain, kun ollaan jo tuolloin Nykissä. Onkohan mahdollinen ongelma, vai onko muilla hoitunut ongelmitta?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Mulla liput 13.10 Rangers- Jets peliin, ja piti olla tulostettavissa jo syyskuun lopulla, mutta nyt päivämäärä vaihtunut 11.10. Pitää siis tulostaa paikan päältä jossain, kun ollaan jo tuolloin Nykissä. Onkohan mahdollinen ongelma, vai onko muilla hoitunut ongelmitta?

Sehän riippuu paljolti hotellisi varustelutasosta. Itse tulostin liput hotellin koneelta/tulostimelta paria päivää ennen peliä. Ja eiköhän tuolta joku nettikahvila löydy hotellisi vierestä, jos ei aulasta löydy.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mulla liput 13.10 Rangers- Jets peliin, ja piti olla tulostettavissa jo syyskuun lopulla, mutta nyt päivämäärä vaihtunut 11.10. Pitää siis tulostaa paikan päältä jossain, kun ollaan jo tuolloin Nykissä. Onkohan mahdollinen ongelma, vai onko muilla hoitunut ongelmitta?

Nettikahviloita löytyy kyllä paljon MSG:n lähettyviltä, joten ei ole ongelma.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisi Los Angelesin reissua tiedossa kesäkuussa tiedossa. Tässähän joutuu ihan jännittämään pääseekö Anaheim tai Los Angeles Stanley cupista kisaamaan. Ei pelkoa olisi että halliin asti riittäisi takataskun dollarit, mutta se fiilis on varmasti mahtava kokemus jo itsessään.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Onko miten palstalaisia ollu Pittsburghissa katsomassa paikan päällä pelejä? Tarkoitus on mennä sinne marras-joulukuussa. Yksi peli mikä on ollut suunnitelmissa on matsi Minnesotaa vastaan 17.11 ja samaten 19.11 Avalanchea vastaan. Miten porukka on yleensä hankkinut liput? Onko niitä mahdollista saada jo paikan päältä vai kannattaako ostaa jo etukäteen esim. ticketmasterin kautta. Samaten onko kaupungissa muuten jotain mitä ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa? Marion patsaan olen merkinnyt jo ohjelmaan hallin kulmilta.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Samaten onko kaupungissa muuten jotain mitä ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa?

Mt. Washingtonin nyppylälle kannattaa kavuta katselemaan upeita maisemia. Ilmeisesti toinen raidehisseistä (Monongahela) on kiinni loppuvuoden, mutta ehkä toinen (Duquesne) on auki. Jos sekin on kiinni, niin autollakin pääsee. Menisin myös Steelers-matsiin 15.11.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Olisi Los Angelesin reissua tiedossa kesäkuussa tiedossa. Tässähän joutuu ihan jännittämään pääseekö Anaheim tai Los Angeles Stanley cupista kisaamaan. Ei pelkoa olisi että halliin asti riittäisi takataskun dollarit, mutta se fiilis on varmasti mahtava kokemus jo itsessään.
Öööö...siis mikä fiilis? Vai vitsailitko? Kingsit tai Ducksit voivat pelata Stanley Cupin finaalissa tai ovat ehkä juuri voittaneet Stanleyn, eikä se näy katukuvassa mitenkään, ja tuskin sitä telkkarissakaan noteerataan kuin korkeintaan pienellä osiolla iltauutisissa. Menemällä hallin viereen voi nähdä muutamia vauhkoja faneja, ja ehkä jostain kannustajien kantabaareista löytyy muutama katsoja otteluille, mutta muuten Etelä-Kalifornia ei näytä mitään merkkejä Kingsien tai Ducksien menestyksestä. Nim. "kolme Stanley Cupia Etelä-Kaliforniassa kokenut"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös