Olen lähdössä maaliskuussa NY Cityyn lähinnä pelejä katsomaan. Liput löytyy jo Islanders - Winnipeg ja Rangers - Florida peleihin (myös yhteen Knicks korispeliin löytyy liput). Nuo liput olleet melko hintavia kun ollaan ajoissa ostettu, saako noita lippuja paljonkin edullisemmin lähempänä peliä? Jos saa niin mistä kannattaa etsiä? Ainakin Islanders - Columbus peliin olisi tarkoitus vielä hankkia liput. Matkan aikana pelataan myös Devilsin kotipeli Columbusta vastaan, mutta pääseekö julkisilla Manhattanilta helposti/järkevästi Prudential Centeriin? Tuokin peli kyllä periaatteessa kiinnostaisi, mutta matkan muut aikataulut vielä vähän auki... Tuohon Islanders - Winnipeg peliin ostetuilla lipuilla pitäisi olla pääsy myös johonkin VIP-alueelle, mutta mistään ei selvinnyt, että mitä se tarkemmin pitää sisällään. Onko jollain kokemuksia?
Entä onko jollain kokemusta Islanders tai Devils hallien yläkatsomoista? Näkeekö sieltä kuinka hyvin pelin? Olen jokaisen NHL-pelini nähnyt alakatsomosta ja nuo jo hankitut liput ovat myös alakatsomosta. Olen miettinyt että jos noihin 1-2 jäljellä olevaan peliin ostaisi liput halvemmilta paikoilta.
Noista Nykin hotelleista kun ollut puhe niin itse majoitun Wyndham New Yorker hotellissa. On ainakin ihanteellinen sijainti kun Madison Square Garden on risteyksen toisella puolella.
Olen aikaisemmin ollut katsomassa Tampassa 2011, Miamissa 2013 (3 peliä), Anaheim ja LA 2016, joten tarvittaessa voin jakaa kokemuksiani näistä pelireissuista.