NHL-matkat

  • 715 310
  • 2 164

Dogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisi tarkoitus mennä 8.12.2011 kattomaan joko Rangers-Lightning tai Devils-Senators. En löydä kumpaankaan lippuja muuta kuin jälleenmyyntipaikoista.

Olenko sokea vai onko matsit myyneet loppuun?

Aikanaan kun käytiin, ostettiin liput Prominent Ticket Servicestä Rangersin matseihin. Tuli ajallaan perille ja asiointi oli helppoa. Tuolla näytti olevan lippuja saatavana ainakin Rangers - Lightning -peliin.

Jos tarkoitat jälleenmyyntipaikalla juuri tuollaista palvelua, voipi olla ettei Rangersilta itseltään voi edes saada suoraan lippuja ennakkoon ellei itse käy paikan päältä hakemassa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Jos tarkoitat jälleenmyyntipaikalla juuri tuollaista palvelua, voipi olla ettei Rangersilta itseltään voi edes saada suoraan lippuja ennakkoon ellei itse käy paikan päältä hakemassa.

Tarkoitan myyntipalvelua, mikä välittää jo kerran ostettuja lippuja. Tai ainakin luulen, että ne on semmoisia.

New York Rangers Tickets | Buy Rangers Hockey Tickets at TicketNetwork!

Linkki vie ko. myyntisaitille.

Aiemmin kun olen ostanut esim. Ticketmasterilta, olen voinut hakea liput pelipaikalta luottokortillani vasta juuri ennen peliä. Ei ole tarvinnut turhia postituksia ja ei ole tullut ko. kuluja. Semmoinen ostomahdollisuus olisi nytkin hakusessa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lippujen ostamisessa kannattaa myös muistaa Ebay. Lipun saa sieltä aina.
 

Outsider

Jäsen
Olisi tarkoitus mennä 8.12.2011 kattomaan joko Rangers-Lightning tai Devils-Senators. En löydä kumpaankaan lippuja muuta kuin jälleenmyyntipaikoista.

Olenko sokea vai onko matsit myyneet loppuun?

Kallistuisin vaihtoehdon C kannalle ja väittäisin, että lipunmyynti ei ole vielä alkanut.
 

omasch

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
Kallistuisin vaihtoehdon C kannalle ja väittäisin, että lipunmyynti ei ole vielä alkanut.
Olen samoilla linjoilla. Esim. Detroit aloittaa lipunmyynnin virallisesti 1.9.

Itse kytistelen lippuja 8.2. pelattavaan DET-EDM ja 11.2. pelattavaan TOR-MTL matsiin.
 

Outsider

Jäsen
Staples Center vai Honda Arena?

Pitäisi päättää kumpaa peliä menisi katsomaan, 1.4.2012 Ducks - Oilers vai 2.4.2012 Kings - Oilers, molempiin ei varmaan aikataulu veny. Ducks ja Kings tulee nähtyä jo kauden avauksessa Tukholmassa, joten Kertokaas peleissä käyneet kummalle areenalle kannattaisi ennemmin suunnata. Auto on käytössä, mutta ilmeisesti Staples Centteriin pääsisi kätevästi julkisillakin, riippuen toki majapaikasta(varmaan jossain meren puolella tulee oltua).
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Pitäisi päättää kumpaa peliä menisi katsomaan.

Los Angeles Kingsillä on loistava nuori joukkue, jossa on muutama kokenut mentori ohjastamassa tulevaisuuden joukkuetta. Kings on joukkue, jolle ei naureta seuraavan kymmenen vuoden aikana.

Mutta... kun puhutaan mahdollisuudesta mennä katsomaan Anaheimiin Teemua, niin mielestäni se kannattaisi käyttää hyödykseen. Paras suomalainen kiekkoilija mitä koskaan tullaan näkemään. Itseäni olisi harmittanut suuresti, jos en olisi ollut katsomassa Raipen viimeisiä otteluita. Jos on oikeasti konkreettinen mahdollisuus nähdä Teemu, valitsisin sen vaihtoehdon.

IMHO.

Edit:
PS. Tietenkään sille ei voi mitään, jos käy niin kuin meikäläiselle, että lähtee keskijalka pystyssä katsomassa Penguinsin supertähtiä ja näkeekin Mark Letestun ykkösketjun sentterinä...
 

Outsider

Jäsen
Los Angeles Kingsillä on loistava nuori joukkue, jossa on muutama kokenut mentori ohjastamassa tulevaisuuden joukkuetta. Kings on joukkue, jolle ei naureta seuraavan kymmenen vuoden aikana.

Mutta... kun puhutaan mahdollisuudesta mennä katsomaan Anaheimiin Teemua, niin mielestäni se kannattaisi käyttää hyödykseen. Paras suomalainen kiekkoilija mitä koskaan tullaan näkemään. Itseäni olisi harmittanut suuresti, jos en olisi ollut katsomassa Raipen viimeisiä otteluita. Jos on oikeasti konkreettinen mahdollisuus nähdä Teemu, valitsisin sen vaihtoehdon.

IMHO.

Edit:
PS. Tietenkään sille ei voi mitään, jos käy niin kuin meikäläiselle, että lähtee keskijalka pystyssä katsomassa Penguinsin supertähtiä ja näkeekin Mark Letestun ykkösketjun sentterinä...

Joukkueista en voisi oikeastaan olla enempää samaa mieltä, koska Kings tosiaan tuntuu kiinnostavan jopa enemmän tällä hetkellä, mutta Teemu on aina Teemu. MUTTA molemmat joukkueet tulee tosiaan jo nähtyä kauden avauksessa ja kuten lopussa kirjoitit, niin tässä vaiheessa on paha sanoa kuka huhtikuussa pelaa ja miten pelaa. Kaipailin siis enemmän kommenttia noista paikoista ihan yleisen fiiliksen ja toimivuuden jne. kannalta.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
1,5 vuotta sitten tuli molemmat hallit koettua, eikä kummastakaan hallista jäänyt pahaa sanottavaa. Honda Centerissä meno vähän väljempää, kun halli on Anaheimissa toisin kuin Staples joka on aikalailla LAn downtownin alueella. Parkkipaikka maksoi muistaakseni aika paljon, kun ei jaksettu pidemmältä kävellä. Toki, jos julkisia käytätte, poistuvat pysäköinti ongelmat. Losin julkinen liikenne on kyllä heikkoa yleisesti, mutta kai sillä tuonne pääsee. En nyt kuitenkaan osaa suurempaa eroa hallien välille vetää, molemmista löytyivät kaikki tarvittavat palvelut ja ottelutapahtuma oli hieno kokemus.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Larppa kirjoitti:
Pitäisi päättää kumpaa peliä menisi katsomaan, 1.4.2012 Ducks - Oilers vai 2.4.2012 Kings - Oilers, molempiin ei varmaan aikataulu veny. Ducks ja Kings tulee nähtyä jo kauden avauksessa Tukholmassa, joten Kertokaas peleissä käyneet kummalle areenalle kannattaisi ennemmin suunnata. Auto on käytössä, mutta ilmeisesti Staples Centteriin pääsisi kätevästi julkisillakin, riippuen toki majapaikasta(varmaan jossain meren puolella tulee oltua).
Olen varmaan kirjoittanut tämän jo lukemattomia kertoja, mutta Kingsien halli on vähän sellainen räyhäporukkapaikka jossa voi tulla turpaankin jos näyttää väärää vaatetta, kun taas Ducksien hallissa on iloinen perhetapahtuma (siitä huolimatta että joku oli löytänyt videon Ankkojen fanien tappelusta pelaajan mailasta). Joku vertasi sitä vähän kuin HIFK:n halli (Kings) vastaan Jokerien hallin ilmapiiri (Ducks). Joten valitse siitä, kumman ilmapiirin mukaan itse tykkäät paremmin. Julkisilla pääsee Kingsin halliin, tosin vaikeammin jostain Santa Monicasta saakka, kun taas Ducksien halli vaatii freeway-revityksen vuokra-autollasi, kuten varmaan tiesitkin. Ruuhka-aikaan voi Losista varata pari tuntia ainakin matkaan.
 
Tämmöinen hassunhauska kysymys tuli tässä mieleen.

Olen lähdössä helmikuussa katsomaan Blackhawksin matseja kolmisen kipaletta ja ajatuksena on ostaa Bollandin pelipaita United Centeristä ennen pelin alkua. Tajusin tässä kuitenkin semmoisen että mahtaakohan moista paitaa olla tarjolla ns Authentic versiona ja "oikeana" kokona ?
Olisikohan sittenkin fiksumpaa metsästää kyseinen paita jostain fani shopista ennen pelipäivää vai joutuisinko jopa pahimmassa tapauksessa tilaamaan moisen paidan sitten paikan päällä?

Jos hakusessa olisi joku Keith/Sharp/Toews/Kane paita niin huolta tuskin olisi mutta Bolland ei ehkä ole niin korkean profiilin pelaaja Chicagossa.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mistäs sais kätevimmin Montrealin peleihin lippuja? Ens viikon Dallas tai Buffalo harkkapeli olisi kiikarissa. Olisiko näihin mahdollista vielä saaha vierekkäisiä paikkoja, muualta kuin ihan kalleimmilta paikoilta.
Canadiensin sivun kautta jotain lipunmyynti hommaa katsoin, mutta ei vierekkäisiä paikkoja oikein ollut enää, mikäli oikein osasin katsoa.
Onko kukaan tietonen kuka myyjä ebay:ssä mahdollisesti olisi luotettava.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistäs sais kätevimmin Montrealin peleihin lippuja?

Ticketmasterin TicketExchangen voisi kuvitella olevan luotettava ostospaikka. Esimerkiksi tuohon Stars -peliin vierekkäiset paikat ovat alkaen 11 dollaria/kpl (luonnollisesti viimeiselle piippuhyllylle).

Onko kellään palstalaisella sisäpiirintietoa milloin Flyersin yksittäiset peliliput tulevat myyntiin? Olin jo pomminvarma että tänä viikonloppuna olisivat olleet jo myynnissä. Miksiköhän myyntiintulopäiväkin tuntuu olevan kuin valtionsalaisuus jota ei niin vain saa ongittua tietoonsa.
 

gerlis15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, F.C. Barcelona
Ticketmasterin TicketExchangen voisi kuvitella olevan luotettava ostospaikka. Esimerkiksi tuohon Stars -peliin vierekkäiset paikat ovat alkaen 11 dollaria/kpl (luonnollisesti viimeiselle piippuhyllylle).

Onko kellään palstalaisella sisäpiirintietoa milloin Flyersin yksittäiset peliliput tulevat myyntiin? Olin jo pomminvarma että tänä viikonloppuna olisivat olleet jo myynnissä. Miksiköhän myyntiintulopäiväkin tuntuu olevan kuin valtionsalaisuus jota ei niin vain saa ongittua tietoonsa.

Itse ostin liput Detroit-Philly peliin jo varmaan kuukausi sitten NHL.com kautta. Sieltä klikkailin Buy/Sell tickets linkin kautta itseni yksittäisten Flyersin ottelulippujen ostoslistalle.

Jostain syystä halusin liput toimitettavaksi kotiin, jonka jälkeen vasta matkaa varaamaan. Toimituspäivämäärä on joskus syyskuun lopulla, joten kai se sitten liittyy lippujen myyntipäivään. Mutta joka tapauksessa siis sain lippuni ostettua jo kuukausi sitten NHL.com kautta.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse ostin liput Detroit-Philly peliin jo varmaan kuukausi sitten NHL.com kautta. Sieltä klikkailin Buy/Sell tickets linkin kautta itseni yksittäisten Flyersin ottelulippujen ostoslistalle.

Jep, kävisihän se niinkin. Tuo Buy/Sell tarkoittaa käsittääkseni sitä että kausikortin/lippupaketin hankkineet myyvät omia lippujaan eteenpäin haluamallaan hinnalla. Ajattelin kuitenkin yrittää ensin ostaa lippuni ilman välikäsiä ja vasta sen jälkeen näistä jälleenmyyntipalveluista mikäli olen edelleen liputta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Onko kellään palstalaisella sisäpiirintietoa milloin Flyersin yksittäiset peliliput tulevat myyntiin? Olin jo pomminvarma että tänä viikonloppuna olisivat olleet jo myynnissä. Miksiköhän myyntiintulopäiväkin tuntuu olevan kuin valtionsalaisuus jota ei niin vain saa ongittua tietoonsa.

Samaa olen ihmetellyt. Rangersin kotipeliin olisi hakusessa liput joulukuulle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jep, kävisihän se niinkin. Tuo Buy/Sell tarkoittaa käsittääkseni sitä että kausikortin/lippupaketin hankkineet myyvät omia lippujaan eteenpäin haluamallaan hinnalla. Ajattelin kuitenkin yrittää ensin ostaa lippuni ilman välikäsiä ja vasta sen jälkeen näistä jälleenmyyntipalveluista mikäli olen edelleen liputta.
Tottakai jokainen tekee juuri niinkuin parhaaksi näkee, mutta TicketExchangen kautta liput ovat usein halvempia kuin ilman välikäsiä (erityisesti jos peli ei ole loppuunmyyty) ja järjestelmä takaa transaktion turvallisuuden. Itse olin Helmikuussa paikanpäällä katsomassa hyviltä paikoilta erään Islanders-Penguins pelin, jossa jäähyjä jaetttiin 300+ minuuttia ja liput maksoivat puolet face-valuesta.
 

M10

Jäsen
Lippujen ostamisessa kannattaa myös muistaa Ebay. Lipun saa sieltä aina.

Kyllä. Kerran olen eBaysta hommannut kolme lippua Rangersin matsiin ja homma skulasi hyvin. Liput tuli sähköpostiin ja Suomessa printatulla tiketillä pääsi näppärästi sisään. Toki hieman jännitti siinä hallin jonossa, että kuinkakohan käy.
 

Luige

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, San Jose Sharks
Tottakai jokainen tekee juuri niinkuin parhaaksi näkee, mutta TicketExchangen kautta liput ovat usein halvempia kuin ilman välikäsiä (erityisesti jos peli ei ole loppuunmyyty) ja järjestelmä takaa transaktion turvallisuuden. Itse olin Helmikuussa paikanpäällä katsomassa hyviltä paikoilta erään Islanders-Penguins pelin, jossa jäähyjä jaetttiin 300+ minuuttia ja liput maksoivat puolet face-valuesta.

Itse yritin käyttää TicketExchangea viime kaudella, mutta en onnistunut suomalaisella luottokortilla maksamaan. Kokeilin kolmea eri korttia. Näin siis Sharksien otteluun.
Onko siellä mahdollista käyttää esim. Paypalia maksutapana?
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Onko mitään mahdollisuuksia saada pelipäivänä vielä lippuja ovilta? Rangersin peliä oltaisi menossa katsomaan joulukuun puolessa välissä. Vähän pelottaa tuo netistä lippujen tilaaminen..
 
Viimeksi muokattu:

Kojak Jr.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Rangers
Onko mitään mahdollisuuksia saada pelipäivänä vielä lippuja ovilta? Rangersin peliä oltaisi menossa katsomaan joulukuun puolessa välissä. Vähän pelottaa tuo netistä lippujen tilaaminen..
Minua kyllä pelottaisi huomattavasti enemmän jättää lippujen hommaaminen pelipäivälle! Tosiaan runkkarin viimeisen peliin NYR-WSH 7.4.2012 ois tarkotus ite hommata liput. StubHubissa ja Ebayssa pilettiä jo löytyy, mutta Ticket Masterin TicketExchangessa ei vielä Rangersin kotipeleihin lippuja ole. Kattelis siis tässä vielä hetken, kun StubHubista ainakaan ei vissiin virallisesti saa Suomeen tilattuja lippuja (pitää olla jenkkiläinen luottokortti tjsp) ja Ebayn tarjonta on vielä heikkoa/kallista.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Itse yritin käyttää TicketExchangea viime kaudella, mutta en onnistunut suomalaisella luottokortilla maksamaan. Kokeilin kolmea eri korttia. Näin siis Sharksien otteluun.
Onko siellä mahdollista käyttää esim. Paypalia maksutapana?
Näin taitaa tosiaan ja olikohan sama ongelma myös TicketMasterin puolelle. Itse olen hommat hanskannut ameriikan kavereiden korteilla (näin säästyy vielä pitkä penni asuntosäästötilille)

Paypallilla maksu tuskin onnistuu. Joku joskus puhui jostain luottokorttipalveluista joilla onnistuisi maksamalla etukäteen, mutta en niitä ole käyttäynt tai tunne.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Onko mitään mahdollisuuksia saada pelipäivänä vielä lippuja ovilta? Rangersin peliä oltaisi menossa katsomaan joulukuun puolessa välissä. Vähän pelottaa tuo netistä lippujen tilaaminen..
Joskus sain 2 lippua pudotuspeleihin pelipäivänä, joten on se mahdollista, muttei varmaa. Homma vaikeutuu merkittävästi, mikäli tarvitsee vierekkäisiä lippuja.Pelipäivänä vapautuu puoliltapäivin tietty joukko varattuja, mutta lunastamattomia lippuja myyntiin. Osa näistä on pelaajien tutuille varattuja paikkoja eli ihan hyviltä paikoiltani.
 

Outsider

Jäsen
Onko mitään mahdollisuuksia saada pelipäivänä vielä lippuja ovilta? Rangersin peliä oltaisi menossa katsomaan joulukuun puolessa välissä. Vähän pelottaa tuo netistä lippujen tilaaminen..

Mikä siinä netistä tilaamisessa niin pelottaa? Liput maksetaan etukäteen ja noudetaan will call tiskiltä. Helppoa kuin leivän syöminen.

Jos ei muuten, niin ainakin trokareilta saa varmasti lippuja myös pelipäivänä siitä MSG:n lähistöltä.

Samaa olen ihmetellyt. Rangersin kotipeliin olisi hakusessa liput joulukuulle.


Ticketmaster kertoo näin: presale begins:Mon, 09/26/11 10:00 AM
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös