En ole peliä koodannut, joten tämä on täyttä mutuilua...
Tämän viikon pelaamisen jälkeen olen valmis allekirjoittamaan tämän mutuilun. Ai saatana että meinasi perse revetä kun pelaan NHL:n pudotuspelejä ja oman joukkueen vatipäät ottavat AINA sen hyökkäyspään kaksiminuuttisen siitä että kolaavat veskarin päälle kun irtokiekko siellä pyörii. Noh ei siinä mitään, vastaava tilanne omaan päähän:
Pelaan Blackhawksilla, Crawford torjuu ja kiekko on osittain hallussa. Nashvillen pelaaja luistelee helvetinmoista vauhtia kohti maalia, ja olen ihan varma mitä kohta tapahtuu. Crawford nurin ja äijä tekee lumienkeleitä jäässä. Ei siinä mitään, kohta sieltä kuistelee vielä joku toinen puukäsi veskarin päälle kun se kiekko on edelleen siellä. Nyt kuuluu jo vihellys, TULEEKO JÄÄHY?
Ei sentään, Crawfordin maski oli lähtenyt pois päästä ja peli vihellettiin poikki sen vuoksi.
Ymmärrän sinänsä jos näitä tilanteita tulee aina silloin tällöin, ei siinä mitään. Mutta kun yhdessä matsissa tämä sama kaava toistui PERKELE USEITA KERTOJA YHDESSÄ ERÄSSÄ, niin alkoi vähän kiristämään päätä. Lisäksi olen huomannut sen, että jos botti tekee maalin siten että kiekko kimpoaa vaikka sen jyrätyn maalivahdin perseestä maaliin, niin maali hyväksytään koska maali kimposi "torjunnan" kautta sisään.
Peliin olen sinänsä ihan tyytyväinen, kyllähän tuo esim. PS3:n NHL 13 -peliin on edistystä muilta osin jos ei lasketa tuota veskariperseilyä.
Pelasin kyllä ihan helvetillisen pudotuspelisarjan Nashvilleä vastaan. Rinteellä oli ihan totaalinen god-mode päällä ja meinasi oikeasti usko loppua. Ekan pelin häviän jatkoajalla, mutta sitten kahdesta seuraavasta yhden maalin voitot. Neljännessä pelissä taas Nashville voittaa 3-2, Crawfordilla joku 18 torjuntaa ja Rinteellä lähemmäs 40. Viides peli kotona olikin sitten ihan sairas. Menen ekassa erässä 2-0 johtoon, mutta niin vaan Nashville kirii tasoihinn kolmannessa erässä ja jatkoaika edessä. Oli vähän pelko perseessä koko ajan koska fiilis oli sellainen että jos tästä nyt pataan tulee niin erittäin vittumaista lähteä hakemaan sarjan tasoitusta vieraskaukalossa. Menee jatkoerä, menee toinenkin. Kolmaskin on jo ihan lopussa, mulla on paikkoja aivan helvetisti. Lähes kolme jatkoerää pelattu ja pelkästään jatkoerissä olen laukonut yli 30 kertaa Rinnettä kohti, yhteismäärä varmaan lähempänä 60 vetoa. Crawfordilla puolet vähemmän torjuntoja. Välillä sieltä Rinne teki sellaisia ufotorjuntoja että olen jo aika varma uskomaan niitäkin teorioita että pelin tekoäly on "päättänyt" että se kiekko ei vaan mene minun toimesta maaliin. Lisäksi siellä oli pari tolppaa ja tyhjästä maalista sivuverkkoon ja ties mitä.
Kolmannen jatkoerän loppu, Patrick Kane nousee laidalta, leikkaa keskelle ja kiekko tolpan kautta maaliin. Voitan 3-2 aivan helvetillisen väännön päätteeksi. Harvoin oikeasti tuuletan maaleja jos pelaan tätä Be a GM -modea, mutta silloin kyllä pääsi niin spontaani tuuletus valloilleen että varmaan naapuritkin kuulivat. Voitin lopulta myös kuudennen pelin ja finaalit kutsuvat. Ne kyllä lässähtivät sitten ihan täysin Islandersia vastaan, vein sarjan puhtaasti 4-0 ja Halak ei saanut mitään kiinni. Kaksi viimeistä peliä päättyi minulle 8-1 ja 6-1, vähän meni maku tuosta väännöstä. Ja pelaan vaikeimmalla tasolla.