NHL-lähetykset televisiossa

  • 962 712
  • 2 263

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tässä näköjään auta kuin odotella. Harmittaa kyllä jos/kun ESPN Americalta ei matseja jatkossa tule. Elisan kaapelista ei oikein tunnu mitään hyviä tarjouspaketteja löytyvän, joten viime kaudella tuo edullisin S-paketti (9,90e/kk) riitti hyvin kun siinä oli tuo ESPN America. Se näytti mukavasti pelejä suoraja JA jälkilähetyksinä, tykkäsin.
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Mulla oli ennen 8 megainen netti käytössä, kun aiemmin kattelin pelit ESPN:n kautta. Mitä luulette, minkälaisella yhteydellä selviää ESPN:n / NHL GameCenterin kanssa? Olen muuttamassa ja talossa on oma nettinsä. Todennäköisesti joudun silti uuden hankkimaan...
 
Mulla oli ennen 8 megainen netti käytössä, kun aiemmin kattelin pelit ESPN:n kautta. Mitä luulette, minkälaisella yhteydellä selviää ESPN:n / NHL GameCenterin kanssa? Olen muuttamassa ja talossa on oma nettinsä. Todennäköisesti joudun silti uuden hankkimaan...

Rippuu yhteydestä. Yritä selvittää saisitko uuteen taloon valokuidun ?
10 meganen valokuitu on riittävä, jos ei riitä niin sitä "nopeutta" voi nostaa aikas nopsasti ilman kuluja. Valokuitu on selkeästi tämän hetken laadukkain ja huolella kiukuttaa kun ei ole itselle mahdollista saada tähän asuntoon, entisessä asunnossa oli.

Jos kaapelimodeemi niin vähän riippuu siitä että kuinka uusi/vanha talon sisäinen verkko on, kuinka iso talo on asukkaissa (toisinsanoen moniko katsoo telkkaria samassa talossa samaan aikaan, tämä yllättäen vaikuttaa jonkun verran nettiin). Ja erityisesti että kuinka tiiviisti asutulla alueella.
Itsellä on 10 meganen jonka toivon riittävän.

Kupari eli perus adsl yhteydellä yrittäisin kyllä saada nopeamman kun tuo 8 mutta silläkin saattaa pärjätä, jälleen paljon riippuu talon sisäisen verkon kunnosta ja siitä että kuinka kaukana asut ns. runkolinjasta.

EDIT: Taloyhtiöiden tarjoamat netit ovat lähes poikkeuksetta totaalista kuraa.
Älä koskaan hommaa ns. jaettua nettiä jota käyttää useampi asunto.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän aikaa sitten pyöri maikkarin kanavalla plustv:n mainos, jossa näytettiin NHL:n logoa ja sitä, että 4Pro kanavat näyttäisivät nuo NHL-pelit. Tai näin ainakin ymmärsin, en seurannut mainosta silmätarkkana vaan vähän niinkuin ohimennen.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Mulla oli ennen 8 megainen netti käytössä, kun aiemmin kattelin pelit ESPN:n kautta. Mitä luulette, minkälaisella yhteydellä selviää ESPN:n kanssa?
Hankala sanoa, mutta ei tuo luulis kauheen isoa kaistaa tarvita toimiakseen.. Siellähän on eri kuvanlaatu vaihtoehtoja tarjolla. Ja onneks se on niin viisas, että osaa muunnella sitä itse, jos linjassa häiriötä, ilman että lähetys katkeaa.. Itsellä netti toimii 12-16 megan nopeudella, joten en osaa sanoa noista hitaammista yhteyksistä.. Ei se varmaan pahaks olis olla tuo 8mb yhteys, jos haluaa sen paremman kuvanlaadun ja ehkä vähän nettiä käyttää samalla..
 

Lavis

Jäsen
Näkyykö NHL:n nämä Euroopan ottelut Viasatilta tai Neloselta? Jos nyt edes näyttävät koko sarjaa. Aika naurettavaa, että vieläkin mainostavat sitä ja jos heillä ei ole edes 100% varmuutta siitä. Itse tilasin Viasat Sport + Urho TV 12kk sopimuksella vähän aikaa sitten ja kovasti myyjät tuota pakettia suositteli, jos NHL:ää haluan nähdä. Jollei NHL näy niin kuin on luvattu, niin pitää varmasti jotain reklamaatioo pistää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkyykö NHL:n nämä Euroopan ottelut Viasatilta tai Neloselta? Jos nyt edes näyttävät koko sarjaa. Aika naurettavaa, että vieläkin mainostavat sitä ja jos heillä ei ole edes 100% varmuutta siitä. Itse tilasin Viasat Sport + Urho TV 12kk sopimuksella vähän aikaa sitten ja kovasti myyjät tuota pakettia suositteli, jos NHL:ää haluan nähdä. Jollei NHL näy niin kuin on luvattu, niin pitää varmasti jotain reklamaatioo pistää.

Eipä tuosta taida olla vielä varmaa tietoa kellään. Viasatin facebook -sivullakin joku oli kysellyt, vastauksena että neuvottelut on vielä kesken. Erittäin harhaanjohtavaa mainostamista Viasatin osalta.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Facebookkaajat voivt liittyä eurooppalaiseen huoleen televisionnista täällä:

Tuolla ollaan ehkä vähän pihalla asian kanssa, ei minusta siitä ole juurikaan huolta että pelit eivät kertakaikkiaan näkyisi. Tuskin joka Medge on ostanut oikeudet itsellään piruuttaan pidettäväksi, vaan kyllä haluavat ne myydä, se on ihan selvä. Se on sitten eri asia että kuka näyttää, mutta kyllä mielestäni on aika selvää että joku kanava näyttää, ainakin pohjoismaissa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tuolla ollaan ehkä vähän pihalla asian kanssa, ei minusta siitä ole juurikaan huolta että pelit eivät kertakaikkiaan näkyisi. Tuskin joka Medge on ostanut oikeudet itsellään piruuttaan pidettäväksi, vaan kyllä haluavat ne myydä, se on ihan selvä. Se on sitten eri asia että kuka näyttää, mutta kyllä mielestäni on aika selvää että joku kanava näyttää, ainakin pohjoismaissa.

Joo, täällä pohjoismaissa ei varmasti tule olemaan ongelmaa. Todennäköisin oikeuksien ostaja on Viasat, koska yhtäkään järkevää kilpailijaa ei ole olemassa.

Mutta esim. Briteissä ollaankin kusessa, jos ja kun ESPN ei oikeuksia enää saa, eikä Viasatilla ole mitään intressiä tehdä tarjontaa järkyttävän pienelle markkinalle koko kanavan kattavana, mikä britessä vaadittaisiin. Ei pienintäkään saumaa että Sky, BBC tai joku "private" viitsisi maksaa penseekään jostain jenkkitauhkasta; katsojia ei ole. Kukas sitä sitten näyttää, ei niin perkele kukaan. Eli sikäli ymmärrettävää että Euroopassa panikoidaan, varsinkin apinasaarella. Minä myös. Mutta kunhan tuo nettipalvelu toimii koko Euroopan laajusesti niin hälläväliä...
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Alkaa kausi lähestyä uhkaavasti tätä tv-lähetys asiaa ajatellen,kun reilun viikon päästä on jo ensimmäiset pelit. Näin tuon 4pro-mainoksen neloselta ja siinä oli ruudun kokoiset logot sm-liiga,khl ja NHL. Aika kusetuksen makua, vai onko nelosen NHL-lähetykset varma asia. Onneksi tuon gamecenterin sentään saa ennen kauden alkua, jos ei muu auta.
 

M10

Jäsen
Vähän näyttäisi siltä, että ESPN Americalta ei alkavalla kaudella NHL:ää tule. Ainakaan heidän sivuilta ei löydy enää NHL:ää vaihtoehtona.

Oliko tähän asiaan jo jotain vahvistusta jossain?
 

Ferris

Jäsen
Vähän näyttäisi siltä, että ESPN Americalta ei alkavalla kaudella NHL:ää tule. Ainakaan heidän sivuilta ei löydy enää NHL:ää vaihtoehtona.

Oliko tähän asiaan jo jotain vahvistusta jossain?

Luulisin, että jos vahvistusta suuntaan tai toiseen olisi jotain kautta tullut, niin se löytyisi tästä ketjusta. Eli ei oo vahvistuksia tullut minkään kanavan NHL-näyttämisistä.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Vähän näyttäisi siltä, että ESPN Americalta ei alkavalla kaudella NHL:ää tule.

Siellä sivuilla on Aaron Murphyn joku kolumni liittyen NHL:lään ja siellä todetaan että oikeuksista nauvotellaan edelleen.

Kyllähän ESPN:llä varmasti on halua NHL:lää näyttää. NHL on kuitenkin ollut talvisin aika suuri osa kanavan ohjelmistosta. Jos sitä ei olisi niin talvisin baseballin päätyttyä lokakuussa kanavalla ei olisi muuta suoraa urheilua kun yliopistourheilu ja siitäkin tammikuun lopusta alkaen vain koripalloa.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Eilen DNA:n asiakaspalvelija kertoili, että neuvottelut ratkeavat tällä viikkoa. ESPN America on yksi neuvottelijoista.

Itse taidan silti kallistua NHL GAMECENTER LIVE-palveluun, joka tulee Euroopassa myyntiin 6.10.2011. Hintaa koko kaudelle, mukaanlukien playoffit on n. 113 euroa. Voi maksaa kuukausittan noin 14€ kk. Näkee kaikki pelit joka yö, pelejä voi kahtua uusintana milloin vaan, voi pausettaa pelin kesken suoran lähetyksen ja jatkaa vaikka wc-reissun jälkeen siitä mihin jäi. Ylivoimainen palvelu, eikä edes kallis.
 

Fat Jesus

Jäsen
Onko kenelläkään kokemusta Gamecenter palvelusta jos käyttää samalla käyttäjätunnuksella useammalta koneelta yhtäaikaa?

Eli mielessä oli jos velipojan kans olis kateltu samoilla tunnuksilla.
 
Onko kenelläkään kokemusta Gamecenter palvelusta jos käyttää samalla käyttäjätunnuksella useammalta koneelta yhtäaikaa?

Eli mielessä oli jos velipojan kans olis kateltu samoilla tunnuksilla.
Meetkö sä lätkäpeleihinkin niin et ostat yhen lipun ja istutte broidis kanssa sylikkäin?
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onko kenelläkään kokemusta Gamecenter palvelusta jos käyttää samalla käyttäjätunnuksella useammalta koneelta yhtäaikaa?

Eli mielessä oli jos velipojan kans olis kateltu samoilla tunnuksilla.

Epäilen, ettei onnistu. Ainakin ESPN360 viskasi sen ensin tulleen pois, kun samoilla tunnuksilla jyräsi toiselta koneelta sisään.

Itse ainakin aion kaverin kanssa jakaa tunnukset, kun ei kuitenkaan samoja pelejä tule kytättyä. Olisiko viime vuoden aikana ollut kerran, kun oltiin samaan aikaan tunkemassa linjoille. Tosin useampana iltana sovimme etukäteen, kumpi joutuu etsimään kämäistä streamiä.
 
Olipas harvinaisen ontuva ja p*ska vertaus.

Onhan tuokin säästöä jos samalla tunnuksilla voi tsiigailla.
Ilmeisesti se olisi sinun pussista pois.

Paska vertaus millä tavalla? Ei se minun pussista ole pois vaan nhl:n. Organisaation jonka jäsenten on tarkoitus tehdä tuottoa. Tarkemmin ajatellen se on minunkin pussistani pois sillä jos kaikki tekisivät noin niin todennäköisesti palvelun hintaa jouduttaisiin nostamaan ensi vuodeksi.

Ja juu kyllä minua risoo kun ihmiset ”säästää” järkihintaisesta ja helkutin hyvästä palvelusta ja sitten on kuitenkin ”varaa” vetää niitä 8 egen drinkkejä baarissa. Laskes piruuttain mitä tulee minuuttihinnaksi sulle gamecenterin käytössä jos katsot vähänkin enemmän pelejä kaudessa. Vertaa sitä sitten mihin tahansa muuhun viihteeseen.
 
Ei juuri mitään ja vielä vähemmän jos sen jakaa jonkun kanssa.

Eiköhän tämä riitä jo aiheesta.

Eli helpompi sulkea silmät ja kun ensivuonna ei gamecenteriä saadakkaan eurooppaan koska se on tappiollinen niin sitten tulla kitisemään kun ei nääkkään enää nhl:ää mistään?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eilen DNA:n asiakaspalvelija kertoili, että neuvottelut ratkeavat tällä viikkoa. ESPN America on yksi neuvottelijoista.

Itse taidan silti kallistua NHL GAMECENTER LIVE-palveluun, joka tulee Euroopassa myyntiin 6.10.2011. Hintaa koko kaudelle, mukaanlukien playoffit on n. 113 euroa. Voi maksaa kuukausittan noin 14€ kk. Näkee kaikki pelit joka yö, pelejä voi kahtua uusintana milloin vaan, voi pausettaa pelin kesken suoran lähetyksen ja jatkaa vaikka wc-reissun jälkeen siitä mihin jäi. Ylivoimainen palvelu, eikä edes kallis.
Onhan tuo hyvä, mutta jos matseja katsoo vain parisen kappaletta viikossa ja haluaa myös dokkari- sekä leffakanavat hd:na mukaan, ei Welhon HD Mix ole huono vaihtoehto ollenkaan. Olettaen tietysti, että ESPN America saa oikeudet ja vielä asuu Welhon alueella. Mulla on lisäksi vielä sellainen juttu, että yöllä saa matsin katsoa rauhassa suorana, päivällä on perheellisellä aina jotain kissanristiäistä tiedossa. Ei niitä vanhoja matseja viitsi päivien päästäkään katsoa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eilen DNA:n asiakaspalvelija kertoili, että neuvottelut ratkeavat tällä viikkoa. ESPN America on yksi neuvottelijoista.
Helvetti kun tähän nyt saataisiin jo vastaus. Vielä on toki viikkoa jäljellä...mutta odottavan aika on pitkä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Helvetti kun tähän nyt saataisiin jo vastaus. Vielä on toki viikkoa jäljellä...mutta odottavan aika on pitkä.

Olisihan tuo kyllä kiva tähän vastaus saada, ihan turhaa itselläni olen pitkittänyt nykyistä pakettia jos ESPN Americalla ei NHL näy.

Aika uskaliaasti nuo kuitenkin mainostavat kuitenkin että NHL kanavalla näkyy, tilanne on kuitenkin ollut auki jo pitkään... ESPN America / Lumotv
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös