Kysymys tuosta ESPN 360-palvelusta: Miten se on toiminut? Entä onko Mac-käyttäjillä kokemusta tuosta? Voiko tuolla katsoa mitä tahansa peliä&pelit yön aikana ja voiko pelejä katsoa jälkilähetyksenä?
Himottais playoff-paketti ostaa,mutta vähän arvelluttaa tuon palvelun toimivuus ja se,että pelittääkö Macin kanssa?
Kysymys tuosta ESPN 360-palvelusta: Miten se on toiminut? Entä onko Mac-käyttäjillä kokemusta tuosta? Voiko tuolla katsoa mitä tahansa peliä&pelit yön aikana ja voiko pelejä katsoa jälkilähetyksenä?
Himottais playoff-paketti ostaa,mutta vähän arvelluttaa tuon palvelun toimivuus ja se,että pelittääkö Macin kanssa?
ESPNplayer toimii flashilla, joten jos se toimii niin sitten pystyy (ehkä?) katsomaan. Muutoin ei. Varmaa tietoa ei mulla ole, kun ei ole ps3:sta.En tiedä meneekö nyt oikeaan topicciin, mutta menköön. Eli onnistuuko espnplayerin katsominen ps3? Joskus muistaakseni yritin peliä katsoa, mutta ei lähtenyt pyörimään. Tarvitseeko ladata jotain ohjelmia tai jotain?
Onkos jollain tietoa, että minkä verran tuolta plustv:n kautta nelonen sport prolta tulee änäriä suhteessa ESPN Americaan. Tuleeko suht saman verran ja miten, kun on suomalainen kanava, niin tuleeko pelejä yöllä miten? Kiinnostaisi vain kun voisi vaihtaa siihen, milloin olisi ainakin suomalainen selostus(heh) ja tulisi varmaan nuo suomen aikaan ajoissa tulevat pelit paremmin, kuin espniltä. On the flykin ilmeisesti tulee myös kyseiseltä kanavalta?
Itse en ainakaan mieti enää koskaan *kop kop* mitään muuta palvelua, kuin ESPNplayeria, sen ajan mitä se vaan meille näkyy.
Loistava palvelu, kun pelin voi katsoa milloin haluaa ja hyvällä kuvanlaadulla. Mitä muuta enää tarvitsee? Ainoa miinus on sitten netin mahdollinen pätkiminen/katkeaminen tuossa.
Mitäs paketteja tulevalle kaudelle jatkislaisilta löytyy ?
Ehdotuksia jostain hyväksi havaituista kanavakomboista?
Oon tässä miettinyt, että ottaisin Viasat Sport -paketin ja eikös siihen kuulu myös Nelonen Pro kanavat, niin miten paljon tuolta tulee NHL:ää per viikko? Minulla on Elisa Viihde ja siellä tuon paketin hinta olisi 20€/kk.