NHL-lähetykset televisiossa

  • 964 783
  • 2 263

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
On taas hienoa olla Viasatin kultapaketin omistaja. Eikö ensi yönä oikeasti tule kumpaakaan ottelua MTL-PIT tai BOS-PHI? Aivan helvetin säälittävää ja raivostuttavaa touhua.

Nyt on ESPNää ikävä, lähtee tuo Viasat kesällä hiuksista vittuun eikä tule ikinä takaisin. Welhon L-paketti sitten tilalle niin elämä jälleen hymyilee.
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
On taas hienoa olla Viasatin kultapaketin omistaja. Eikö ensi yönä oikeasti tule kumpaakaan ottelua MTL-PIT tai BOS-PHI? Aivan helvetin säälittävää ja raivostuttavaa touhua.

Nyt on ESPNää ikävä, lähtee tuo Viasat kesällä hiuksista vittuun eikä tule ikinä takaisin. Welhon L-paketti sitten tilalle niin elämä jälleen hymyilee.

Juuri samaa katselin. Pitänee laittaa vihaista palautetta Viasatille jo toistamiseen. Katselin myös tulevien päivien antia, mutta ei näyttänyt olevan tietoa tulevistakaan peleistä..
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Ensi yönä pitäisi tulla kuudes peli Vancouverista alkaen 4:30 ja ke-to-yönä game seven Pittsburgista klo 2:00. Eli ei ole Philly ruudussa, vittu.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ensi yönä pitäisi tulla kuudes peli Vancouverista alkaen 4:30 ja ke-to-yönä game seven Pittsburgista klo 2:00. Eli ei ole Philly ruudussa, vittu.

Niin mistä pitäisi tulla? ESPN näyttää ainakin kyseiset pelit sekä heti Pittsburghin pelin jälkeen Phillyn pelin jälkilähetyksenä. Eli siitä vaan valvomaan yö ja samoilla silmillä töihin seiskan jälkeen.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Niin mistä pitäisi tulla? ESPN näyttää ainakin kyseiset pelit sekä heti Pittsburghin pelin jälkeen Phillyn pelin jälkilähetyksenä. Eli siitä vaan valvomaan yö ja samoilla silmillä töihin seiskan jälkeen.

Nelonen Sport Prota tarkoitin. Onni onnettomuudessa, että ESPN sattui näkymään ja tuli tosiaan valvottua molemmat matsit, eikä onneksi turhaan.

Nyt taas on tapahtunut paluu arkeen ja ESPN America ilmoittaa salattua kanavaa. No onneksi 4sportpro on hereillä ensi yönä ja näyttää kanavan kotisivujen mukaan molemmat konferenssifinaalit suorana.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Onko kellään tietoa mones päivä finaalit alkaa ja loppuu? Ottaisin töistä lomaa viikon verran..

En ole vielä niin Guru, että osaisin sanoa milloin finaalisarja loppuu, mutta milloin alkaa niin varmasti riippuu paljon televisioinnista NBC:n osalta ja kuinka nopeesti sarjat katkeaa.

Nythän mennään vähintään GAME 5:seen idässä ja se on ma-ti yönä. Jos sarjat menee poikki jo tiistai-aamuna suomen aikaa, niin eiköhän finaalit käynnisty tulevana viikonloppuna.

Jos sarjat venyy ja paukkuu niin varmaan kesäkuun puolelle sarja-avaus venyy.

Villi veikkaus, alkaa 29.5. aikaisintaan, viimeistään 3.6.
 

scholl

Jäsen
ESPN American sivuilta bongattua:
- Live and exclusive coverage from the NHL Playoffs and Stanley Cup Finals

Koskeeko tuo nimenomaan Suomeakin? Lopetin Viasatin joskus alkuvuodesta kun vitutti se, kun a) lopettivat aiemmin pari sport kanavaa yht'äkkiä ja b) vaihtuivat futiskanavasta lätkäkanavaksi, joten ei enää voinut katsoa sitä CL-peliä, mitä halusi, enkä kanavapakettia enää ikinä tilaa, joten jos tulee ESPN:ltä niin muy bien.
 

Viljuri

Jäsen
Ainakin itse olen katsellut otteluita ESPN Americalta, esimerkiksi tänään ja eilen. Hyvää coveragea myös baseballin suhteen.

En tosin ole mikään ekspertti, mutta kyllä sieltä näkyi mm. Winter Classic -ottelukin, ja näyttää vielä CBC:n feediä.

Pisteet tästä. Paljon mieluummin tätä katsoi kuin Sihvosta ja Urhon studiota. Puhumattakaan jostakin Mertarannasta.
 

scholl

Jäsen
Ainakin itse olen katsellut otteluita ESPN Americalta, esimerkiksi tänään ja eilen. Hyvää coveragea myös baseballin suhteen.

Hyvä tietää. En ole juuri aiemmin ko. kanavaa huomannutkaan. Se on vähän hankala, kun tuntuu, että kaapelitv:ssä kanavia tulee ja menee niin ei pysy enää ollenkaan kartalla kokonaistarjonnan suhteen.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ainakin itse olen katsellut otteluita ESPN Americalta, esimerkiksi tänään ja eilen. Hyvää coveragea myös baseballin suhteen.

En tosin ole mikään ekspertti, mutta kyllä sieltä näkyi mm. Winter Classic -ottelukin, ja näyttää vielä CBC:n feediä.

Pisteet tästä. Paljon mieluummin tätä katsoi kuin Sihvosta ja Urhon studiota. Puhumattakaan jostakin Mertarannasta.

Meikäläinen otti Elisan kaapelissa tämän Elisa-S paketin tasan vain ja ainoastaan ESPN American vuoksi => NHL-lätkä alkuperäisillä selostuksilla ja mikä parasta, vanhaa kunnon HNC:a näkee kun kanukkijengit pelaa, ilm.nyt myös SC-finaaleissa? Don Cherry and the coaches corner... Viasatilta kun tuntuu tulevan lähinnä "ruåtsalaista" NHL:ää.

Tosiaan tuota Baseballia tulee kohtuu tanakasti, mutta meikäläistä kiinnostavista lajeista College Football on kanavan ohjelmistossa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kun täällä nyt kerrankin on kunnon sauma katsella laatukiekkoa ja ilmeisesti streamien puolella kannattaa kääntyä atdhe.net sivustoon, niin alkaako lähetys tasan klo 3:00 vai miten nämä toimii?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aamen, kiitos paljon!
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
En ymmärrä miksi Viasta Hockey kanava näyttää viikossa monta kertaa minulle "salattu signaali" vaikka pitäisi kaikki olla kunnossa. Kanavat haettu monta kertaa ja tehty vaikka mitä. Muut kanavat näkyvät hyvin, mutta hockey ei. Onko teillä antaa vinkkejä?

Tälläkään hetkellä ei todellakaan minulla näy tuota jälkilähetystä yön ottelusta. Soitin aspaan, mutta he eivät osanneet auttaa. Reklamaatio taitaa olla ainoa vaihtoehto asiasta? Tietysti sekään, ei välttämättä poista asiaa.

Ja palveluntarjoajana on Anvia. Onko muilla samanlaisia ongelmia ollut?
 
Ja palveluntarjoajana on Anvia. Onko muilla samanlaisia ongelmia ollut?

TTV:llä vastaavia ongelmia ollut, osa kanavapaketin kanavista ollut salattuina vaikka osa näkynyt ongelmitta. Ongelma on ratkennut kun heidän TTV/ Elisan aspasta ovat "valtuuttaneet kanavat uudelleen".
 

BillyBoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, BB
Osaatteko suositella parasta pakettia.

Olen pähkäillyt minkä kanavapaketin hankkisin noin lätkän puolesta.
Urhohan nyt on tietysti se selvä valinta Sm-liigan kannalta, mutta tuo NHL kiekko aiheuttaa harmaita hiuksia.
Vaihtoehdot tuntuvat olevan Viasatin paketti ja siis Viasat Hockey kanava, joka mitä ilmeisemmin näyttää 5 nhl ottelua viikottain ja kaikki tai suurimman osan playoffeista. Mutta entä selostus? tätä ei mainita missään.. joutuuko matseissa kuuntelemaan jotakin väsynyttä pappaa tai ruotsalaisten reipasta hihkuntaa?
Miten tämä vertautuu Soneran Surf pakettiin jossa tulisi tuo ESPN america (jossa siis mitä ilmeisemmin jenkki selostus, joka siis ehdotonta plussaa) ja lisänä mtv max, jolta ainakin jossakin välissä näytettiin kiekkoa.

Tietysti paras vaihtoehto olisi hankkia kaikki nuo edellä mainitut, mutta jollei pomo suostu palkan korotukseen niin valitettavasti se ei taida olla mahdollista.
Kaikki arviot ja suositukset otetaan ilolla vastaan.
Ja jos on olemassa jokin muu paketti tai kanava jonka olen unohtanut niin kuulisin niistäkin mielelläni.

Kiitos.
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
NHL kiekko aiheuttaa harmaita hiuksia. Vaihtoehdot tuntuvat olevan Viasatin paketti ja siis Viasat Hockey kanava, joka mitä ilmeisemmin näyttää 5 nhl ottelua viikottain ja kaikki tai suurimman osan playoffeista. Mutta entä selostus? tätä ei mainita missään.. joutuuko matseissa kuuntelemaan jotakin väsynyttä pappaa tai ruotsalaisten reipasta hihkuntaa?
Viasatin paketissa tuli ainakin loppukaudesta ottelut useimmiten sekä Viasat Hockey että Nelonen Sport Pro -kanavalta. Alkukaudesta tuli siis pelkästään Viasat Hockeylta ja silloin selostukset olivatkin melkoista arpomista -- välillä sai alkuperäisselostuksella, välillä oli pakko kuunnella svenskaa.

Loppukaudesta, kun Nelonen Sport Pro oli ollut jo hyvän aikaa kuvioissa, sai Viasat Hockey -kanavalla valita kieliasetuksista ruotsin ja alkuperäisen selostuksen väliltä (jenkkiselostus oli tosin "latvia"-asetuksen alla). Nelonen Sport Pro:lla joutui joissakin runkosarjan otteluissa hajoamaan Lindegrenin höpinöihin, mutta suurimman osan otteluista (etenkin pleijareiden aikaan) selosti ihan pätevä kaveri nimeltä Antti Mäkinen. Pleijareissa taisi myös SM-Liiga-otteluista tuttu Jani Alkio selostella osan otteluista. Jos saavat Linkun pois tiimistä, niin kyllä NSP:llä ihan ok NHL-selostajat on ja toivottavasti VHockeylla saa ensi kaudella aina myös orkkiksen valittua.

Toivottavasti auttoi! :)
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen pähkäillyt minkä kanavapaketin hankkisin noin lätkän puolesta.
Urhohan nyt on tietysti se selvä valinta Sm-liigan kannalta, mutta tuo NHL kiekko aiheuttaa harmaita hiuksia.
Jos nyt vertaillaan ESPN Americaa ja 4 Sport Prota, niin valinta kallistuisi American puolelle. Pelejä tulee huomattavasti enemmän ja alkuperäinen selostus löytyy mikäli sitä pitää tärkeänä. Joskus saattaa jokin yliopistokoripallo tai MLB ajaa NHL:n edelle, mutta parhaimmillaan tulee kolme ottelua yhden päivän aikana. Tämän lisäksi vielä päivällä useita otteluita uusintana.

Paras vaihtoehto tietenkin olisi ostaa ESPN360-nettipalvelu, jonka kautta näkee jokaisen ottelun. Jos yhteydessä riittää potkua, niin laatu ylittää kyllä ihan televisiolähetyksenkin. Viime kaudella hinta taisi olla 100e/runkosarja tai vaihtoehtoisesti jotain 15 euroa kuukaudessa.

Tuo mainitsemasi Surf-paketti on ihan pätevä. Sillä saisit NHL:n, Mestiksen, nuorten MM-kisat ja Euro Hockey Touria. Tuohon päälle vielä Urho, josta siis Soneran kaapeliasiakkaana näkee ensi kaudella melkein kaikki SM-liigan runkosarjapelit, niin lätkätarjonta on varsin kova.

Täällä lappeenrannassa on Surffissa näkynyt myös 4 Sport Pro. Kanavasta ei Soneran sivuilla ole mitään mainintaa, eli saa nähdä kuinka pitkään se pysyy paketissa. Jos kanava ei poistu, niin sittenhän sieltä näkee myös SM-liigan kuukauden pelin, KHL:ää, Allsvenskania ja NHL:ää.
 

Hakkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings, New England Patriots
Itse kanssa tässä tuumalailen ensi kaudeksi kanavaa. Viasat on ollut nyt vain siitä syystä, että näkee NHL ja NFL otteluita. Nyt olen ajatellut jotta voisi kokeilla nettilähetyksiä.

Olen tässä nyt lueskellut NHL GameCenter Live-paketista sekä ESPN360 paketista. Jos jollain on ollut käytössä tuo ESPN360, niin voisiko valistaa miten tuo "on-demand" palvelu pelaa? Eli onko se niin, että voit päivällä ladata koneellesi yöllä tulleen pelin ja katsoa sen sitten?
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tässä nyt lueskellut NHL GameCenter Live-paketista sekä ESPN360 paketista. Jos jollain on ollut käytössä tuo ESPN360, niin voisiko valistaa miten tuo "on-demand" palvelu pelaa? Eli onko se niin, että voit päivällä ladata koneellesi yöllä tulleen pelin ja katsoa sen sitten?
Pelejä ei tarvitse ladata omalle koneelle. Kaikki ottelut ovat heti päättymisen jälkeen katsottavissa jälkikäteen. Riittää että valitsee haluamansa ottelun ja painaa play. Eli toimii ihan samalla tavalla, kun livenä katseltavat streamit.

NHL GameCenter Live ei ole saatavilla Eurooppaan. ESPN360 on käytännössä sama palvelu, mutta joitakin GameCenterin ominaisuuksia vielä puuttuu. Esimerkkinä vaikka usean ottelun katsominen samanaikaisesti.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Itse olen jo kanavapakettivalintani tehnyt aikoja sitten. Kunhan vain tämä pakollinen vuosi tulee syksyllä täyteen Viasatin tilausta, niin tuo kanava lähtee hiuksista helvettiin ja tilalle otan Welhon L-paketin jossa mukana ESPN America (paljon enemmän otteluita ja vieläpä alkuperäisselostuksella, en halua enää ruotsia kuunnella hetkeäkään, enkä suomalaista paskaselostustakaan!)
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Kunhan vain tämä pakollinen vuosi tulee syksyllä täyteen Viasatin tilausta, niin tuo kanava lähtee hiuksista helvettiin ja tilalle otan Welhon L-paketin jossa mukana ESPN America (paljon enemmän otteluita ja vieläpä alkuperäisselostuksella, en halua enää ruotsia kuunnella hetkeäkään, enkä suomalaista paskaselostustakaan!)
Itsekin päätän Viasatin tilauksen kunhan määräaikainen sopimus päättyy (oli se tarjouskampanja viime syksynä). Harmi vain, ettei täällä Kajaanissa taida saada tuota ESPN Americaa näkymään kaapelin kautta. ESPN Classic taisi olla, mutta siitä ei nyt NHL:n ystäville ole mitään iloa. Katsoo nyt, josko tulee taas joku napakka kampanjatarjous, mutta täyttä hintaa en paketista rupea maksamaan.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Itsekin pähkäilen tämän samaisen hommelin kanssa, ja näillä näkymin valinta kallistuu Elisan kaapelin S pakettiin, jossa on ESPN America ja päälle saa vielä ESPN Classicin jos senkin haluaa.

Pari vuotta sitten oli jo kyseinen paketti pleijarien ajan ja hyvä maku jäi... pelejä tulee todella hyvin, selostukset on plussaa ja hinta on sen kympin kuussa. Päälle tulee toki läjä vielä kaikkia muita kanavia jotka ovat täysin toisarvoisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös