NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 347
  • 9 711

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Toimiikos muille apple tv:n käyttäjillä tuo juuri alkamassa oleva peli?
Itsellä on tunlr.net dns asetukset ja eiliset pelit kyllä toimivat mutta kun tuota tampa boston peliä koittaa laittaa pyörimään niin ilmoittaa vaan että "nhl ei käytettävissä"?! wtf?

kehottaa vielä menemään gamecenterin helppi sivustolle hakemaan apua :D

Pitänee sitten airplayn kautta katsella peli ettei tartte pieneltä läppärin näytöltä katsella..
 

Wire

Jäsen
Sama vika täällä eli AppleTV app ei skulaa siis iPad/ATV combolla mennään. DNS menee un-block us:n kautta eli ei ole siitäkään kiinni.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kysytään täälläkin VLC:llä streamin katsomisesta, jos joku osaisi auttaa.

Mikä pielessä kun kuva jumahtaa n. 1min - 2min jälkeen?
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
linkkiä ohjeisiin miten saat matsit näkyviin.

-Tinke

Mulla VLC:llä ei homma toiminut tänään. Pysty katsomaan kerrallaan sen muutaman minuutin ja sitten jumahti kuva. Ongelmaa en osannut ratkaista vaikka jotain ohjettakin löytyi. Tinke-80:n linkittämällä sivustolla asiaa taidetaankin sivuuttaa. Saisiko saman suomeksi/apuja vaikka Yv:llä?
 

AndiGrim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, San Jose Sharks
Meikällä ei ainakaan uusimallakaan scriptilla tuu pelit tonne vlc:n listalle. YV:llä voin ottaa ohjeita/linkkejä vastaan. Ite oon omppukoneella kattellu, enkä oo saanu oikeastaan missään vaiheessa vlc:llä toimimaan. Otin aina siitä listalta vaan linkit ja kopsailin QuickTimeen. Nyt ei vaan se pelilista enää päivity. Toimiiko muilla?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meikällä ei ainakaan uusimallakaan scriptilla tuu pelit tonne vlc:n listalle. YV:llä voin ottaa ohjeita/linkkejä vastaan. Ite oon omppukoneella kattellu, enkä oo saanu oikeastaan missään vaiheessa vlc:llä toimimaan. Otin aina siitä listalta vaan linkit ja kopsailin QuickTimeen. Nyt ei vaan se pelilista enää päivity. Toimiiko muilla?

Uusin scripti on siis tuo pari päivää vanha?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mielenkiintoista...scriptin kautta aukeaa stream mutta jumahtaa. Päivällä testailin koosteiden kanssa ja kaikki hyvin. Nyt en saa suoria linkkejä auki Vlc:llä, en Quictimella. Herjaa "virhe 47, osoite virheellinen".

Osoite on tämän näköinen:
http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/rangers/as/live/rangers_hd_3000.m3u8"]http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/rangers/as/live/rangers_hd_3000.m3u8

Mikähän nyt mahtaa mennä pieleen? Huomenna tilaillaan ViaPlay jos arvoitus ei ratkea...

No tossahan on tuplana tuota kamaa.
Koodi:
http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/rangers/as/live/rangers_hd_3000.m3u8
Tuolla pitäis toimia.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mikäli joku löytää klo 17 alkavaan Armian ensimmäiseen AHL peliin toimivan streamin niin olisin erittäin kiitollinen jos saisin sellaisen yv:nä.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Mikäli joku löytää klo 17 alkavaan Armian ensimmäiseen AHL peliin toimivan streamin niin olisin erittäin kiitollinen jos saisin sellaisen yv:nä.

Varmaan olisi järkevämpää postata se tänne sitten, sillä täältä löytyisi myös yksi innokas katselija mahdolliselle streamille. Varmaan muitakin löytyy, koitan itsekin katsella löytyykö mitään linkkiä.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Vähä myöhässä mutta joo, ehottomasti striimiä jakoon jos löytyy tuohon Hamilton v Rochester matsiin striimiä jostain :S
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Laitoin jakoon uuden version väsäämästäni NHL GC -apuohjelmasta. Muutokset:
v1.2 (16.11.2013)
- Lisätty: kielivalinta (suomi/englanti)
- Korjattu: usean näytön systeemissä ilmenevä ongelma, jonka takia hyppäykset eivät aina toimineet
- Korjattu: tarkkudella 1920x1080 oli pelin loppuajan lukemisessa hiukan epätarkkuutta
- Muutettu: kauko-ohjauksen web-sivu (default.html => web/default.fi-FI.html)

Mitä ongelmia ohjelma ratkaisee?
1. Hyppää mainoksien ja erätaukojen yli katsomatta aikapalkkia(*)
2. Piilota muiden otteluiden tuloksia näyttävä tulospalkki(*)
3. Ohjaa ohjelman ja itse GameCenterin keskeisiä toimintoja kännykän selaimella lähiverkon yli vaikka sohvalta(*)
4. Mahdollisuus määrittää DNS-asetukset, jotka otetaan käyttöön ohjelman käynnistyessä
(*) Toimii vain tuetuilla näyttötarkkuuksilla kokonäytön tilassa

Vaatimukset: Windows (testattu seiskalla), .NET Framework

Ohjelma löytyy täältä: www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/

En uutisoi täällä bugikorjauksista, eli jos on ongelmia, käykää sivuilla katsomassa onko ongelma jo korjattu. Ilmoittelen jos teen jotain uusia ominaisuuksia. Palaute on tervetullutta. Ilman sitä on vaikea tietää käyttääkö tätä joku ja kannattaako ylläpitoa jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Canucks#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
En uutisoi täällä bugikorjauksista, eli jos on ongelmia, käykää sivuilla katsomassa onko ongelma jo korjattu. Ilmoittelen jos teen jotain uusia ominaisuuksia. Palaute on tervetullutta. Ilman sitä on vaikea tietää käyttääkö tätä joku ja kannattaako ylläpitoa jatkaa.

Onko kenelläkään kokemusta, toimiiko tämä Viaplayn gamecenterillä? Olen käsittänyt, että tämä on tehty "aidolle" GCL:lle.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minäkään en sitä tiedä, koska kukaan ei ole antanut asiasta palautetta. Mulla on kokemusta molemmista (orkkis GC ja Viaplay GC), mutta nyt on käytössä orkkis GC. Luulisin sen GC:n dashboardin olevan sama Viaplaylläkin, mutta joku voisi sen varmistaa. Voin lisätä tiedon sitten nettisivuillekin.
 

Canucks#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Minäkään en sitä tiedä, koska kukaan ei ole antanut asiasta palautetta. Mulla on kokemusta molemmista (orkkis GC ja Viaplay GC), mutta nyt on käytössä orkkis GC. Luulisin sen GC:n dashboardin olevan sama Viaplaylläkin, mutta joku voisi sen varmistaa. Voin lisätä tiedon sitten nettisivuillekin.

Täytyy joku kerta, kun on aikaa, kokeilla itse tota. Voin sitten jakaa itse kokemuksia tänne.
 
Pieni vinkki VLC käyttäjille:

Tools -> Preferences -> Video

Siellä on sellainen kohta kun "Output" jossa on valikko, valitse tästä
"DirectX (Direct draw) video output"

Tällä keinolla saat koneestasi enemmän irti streamin pyöritykseen, eli esim pienet pätkimiset yms pois/vähennettyä niitä.

Huom: DX:ää käyttäessä kahdella monitorilla voi esiintyä sitä, ettei toisella monitorilla näy mitään. Vaihda silloin primary monitoriksi se, mistä peliä tahdot katsoa, niin homma toimii.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tällä keinolla saat koneestasi enemmän irti streamin pyöritykseen, eli esim pienet pätkimiset yms pois/vähennettyä niitä.

Kiitos vinkistä.

En ole mikään tietokoneiden käytön ihmelapsi vaan aika käsi tämän kanssa. Tuli aikaisemmin naristua pätkimisestä ja kuvan jumiutumisesta lyhyen katselun jälkeen. Ongelma poistui kun päivitin Windowsin, Silverlightin ja resetoin kaapelimodeemin boxin. Ei mitään käsitystä miksi näiden päivitys poisti kaikki ongelmat. Nyt kun avaa suoraan linkistä/scriptin kautta, niin muuta kikkailua ei tarvitse. Homma toimii nyt loistavasti.

Sellaista mietin vielä, että millaisia nettiyhteyksiä porukka käyttää että tuollainen 3000 hd kuva pyörii sujuvasti? Itsellä 10m kaapelimodeemi langattomasti ja tuntuu olevan siinä rajoilla Hd- kuvalle.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Osaisko joku jeesaa stylebot ohjelman käytöstä kun olen asentanut sen ja piilottaa kyllä tuloksen ja värityksen siitä kumpi voitti mutta ärsyttävää on se että siinä lukee vielä OT / SO. Katselin että UrheaT varmaan tietäisi asiasta kun ohjelman marraskuussa linkittikin mutta hän on käynyt viimeksi 10.11 keskusteluissa.
 

Canucks#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Osaisko joku jeesaa stylebot ohjelman käytöstä kun olen asentanut sen ja piilottaa kyllä tuloksen ja värityksen siitä kumpi voitti mutta ärsyttävää on se että siinä lukee vielä OT / SO. Katselin että UrheaT varmaan tietäisi asiasta kun ohjelman marraskuussa linkittikin mutta hän on käynyt viimeksi 10.11 keskusteluissa.

Klikkaa hiiren oikealla näppäimellä tekstiä "final ot/so". Sen jälkeen valitset stylebotin auenneesta valikosta. Stylebotista valitaan vaihtoehto hide. Ulkomuistista en osaa sanoa mistä tuo valinta stylebotista löytyi. Jos et tällä ohjeella ongelmaa pysty ratkaisemaan, pistä vaikkapa yksityisviestiä, niin voin huomenna yrittää neuvoa paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös