NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 199
  • 9 711

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Asiallista streamia Oilers vs Philly peliin kaipailisin.
 

NuoriPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täälläkin otetaan mielellään vastaan uusin script, tai ohjeet, miten saa nuo linkit VLC_llä toimimaan. YV kelpaa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mulle myös, kiitos!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisin mäkin ottaa, jos joku jakelee. Nyt kun olisi jopa mahkut katsoa matsikin.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täälläkin otetaan mielellään vastaan uusin script, tai ohjeet, miten saa nuo linkit VLC_llä toimimaan. YV kelpaa.

Saiskohan vastaavia tännekin? YV:näkin käy.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Voin tästä parille viimeisimmälle kommentoijalle YVtä tosta linkistä mut kyselkää YVllä te muut ketkä vielä olette vailla scriptiä.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Mä oon myös laittanu tähän ketjuun laittaneille YV:llä noita, mutta mielummin laittakaa YV:llä suoraan eikä tähän ketjuun niin tietää ketkä on saaneet ja ketkä on vailla. Ilmeisesti Jyydille voi myös laittaa.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Joo anteeksi tänään tuli muuta menoa yhtäkkiä niin en ole ehtinyt auttaa normaalilla tavoin. Toivottavasti Dougie on auttanut teitä kaikkia, jotka minulle on laittanut YV.:tä
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Laitoin YV:tä parille edelliselle. Voitte laittaa suoraan sitä YV:tä niin ei täyty tämä ketju pelkästään noista scriptin pyynnöistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös