NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 829
  • 9 711

Oddee

Jäsen
Mistä voi vaihtaa sitten tuota ottelua, ton Wildin linkin avulla? Tai jos joltain suoraan löytyy, niin kertoisiko Ottawa-Montreal ottelun linkin?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mistä sen bluginin löytäisi firefoxille, koneena mac?
Macista ei ole kokemusta, mutta varmaan VLC:n sivuilla voisi olla ohjeita.
Mistä voi vaihtaa sitten tuota ottelua, ton Wildin linkin avulla? Tai jos joltain suoraan löytyy, niin kertoisiko Ottawa-Montreal ottelun linkin?
Vaihdat aiemman antamaani linkkiin wild-tekstien kohdalle canadiens tai senators osoiterivillä, niin pitäisi wörkkiä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä voi vaihtaa sitten tuota ottelua, ton Wildin linkin avulla? Tai jos joltain suoraan löytyy, niin kertoisiko Ottawa-Montreal ottelun linkin?

Numeron nlds:n jälkeen pitää muuttaa joukkuueen omaksi. Canadiensin numero on 136 ja Senatorsin 143. Ja wildin tilalle joko senators tai canadiens.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Numeron nlds:n jälkeen pitää muuttaa joukkuueen omaksi. Canadiensin numero on 136 ja Senatorsin 143. Ja wildin tilalle joko senators tai canadiens.

Pysyykö tuo numero muuten koko kauden ajan samana vai muuttuuko välillä?

E: sen verran löysin lisätietoa, että tuo numero on välillä 1-155, eli siitä vain kokeilemaan jos ei muuta keinoa löydy.
 

Pajicz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pirkkalan Pingviinit
Vaihdat aiemman antamaani linkkiin wild-tekstien kohdalle canadiens tai senators osoiterivillä, niin pitäisi wörkkiä.

Koitin tällä tavalla saada Oilersin pelin näkymään, ei tärpännyt...

Firstrow'n kautta yritän tällä hetkellä tihrustella, ja onhan tuo parempi kuin ei mitään, mutta VLC:n HD-laatuun tottuneena ei oikein iske tuollainen rakeinen paska. Jos joku saisi Edmontonin tai Tampan VLC-streamin näkymään, niin olisin kiitollinen.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Mulle YV:tä, jos haluaa matsit näykyviin yritän vastata heti kun vaan tulee.

edit. Jos kysytte ettekä osaa Englantia niin mainitkaa se niin voin Suomeksikin antaa ohjeet.
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Coloradon peliin löytyi linkki. Pelin numero 140. Kaikki kokeiltiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle YV:tä, jos haluaa matsit näykyviin yritän vastata heti kun vaan tulee.

edit. Jos kysytte ettekä osaa Englantia niin mainitkaa se niin voin Suomeksikin antaa ohjeet.

Tänne voi laittaa ohjetta mielellään suomeksi mutta englantikin käy jos pakko on.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Eilisen ohjeista yksi linkki oli päin hekkuraa, mutta laitoin nyt paremmat ohjeet kaikille ketkä ovat pyytäneet. (vittu teitä on paljon)
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Mulle voi myös laittaa yv:tä, jos tarttee ohjeita tai linkkejä. Pelejä voi katsoa VLC playerillä kunhan hakee linkin ja lisää pari asetusta. Ja ne linkit on näkyvissä muutamalla sivulla ennen peliä.

E: Näköjään sittenkin uusi hockey luac, vaikka ensin oli puhetta ettei sitä tule.
 
Viimeksi muokattu:

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Mulle voi myös laittaa yv:tä, jos tarttee ohjeita tai linkkejä. Tietääkseni siitä VLC-scriptistä ei siis ole tulossa uutta versiota, mutta pelejä voi katsoa VLC playerillä kunhan hakee linkin ja lisää pari asetusta. Ja ne linkit on näkyvissä muutamalla sivulla ennen peliä.

Joo tätä oon just neuvonu, mutta en tienny noista sivuista josta saa helpommin linkkejä. Voin ainakin vastata kaikille ketä oon neuvonnu mistä noi saa helpommin.

edit. Melkee joka päivä vaihtuu kikat helpompii niin ei pysy mukana.


edit. Uus scripti on tehty se löytyy redditistä jos vaa jaksatte ettii hetken.
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
edit. Uus scripti on tehty se löytyy redditistä jos vaa jaksatte ettii hetken.

Mulla on myös linkki mistä löytää uuden scriptin, saa kysellä YVllä jollei redditistä tai muualta jostai syystä löydä.
e. Redditistä toikin linkki näköjään on mutta kyselkää vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös