NHL-lähetykset netissä

  • 3 735 308
  • 9 714

miesuimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt kun vihdoin tuo GameCenter Live taas toimii, ajattelin heittää vinkin, miten ainakin mä olen jälkilähetyksiä katsoessa saanut pidettyä jännityksen yllä. GCL, vaikka tuloksia ei haluaisi nähdä, vähän tyhmästi näyttää voittajan ja onko peli mennyt jatkoajalle.

1. Asenna Chromeen Stylebot-lisäosa.
2. Avaa GameCenter Live ja klikkaa vaikka joukkueen nimen päällä hiiren oikeaa näppäintä ja valitse Stylebot > Style Element
3. Nyt pitäisi oikealle avautua ikkuna, josta voit vaihtaa joukkueiden värit - oli sitten voittajajoukkue tai häviäjä joukkue - samoiksi.
4. Siinä missä lukee Final tai Final OT, kanssa oikeaa näppäintä ja oikealta valikosta "hide".

Tänks vinkistä! Hyvin skulas!

Oisko jollakin tietoa, et pystyykö tätä koodausta tekeen IE:lle? Duunissa sattuu oleen Explorer selaimena ja olis kiva saada "tulos" piiloon myös silloin, jos satun duunissa matsin kattoa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Itse sain lagi ongelman korjattua, kun vaihdoin VLC:stä videon outputiksi OpenGL:n. Tosin tämä toimii vain tietskarin näytöllä, koska jos siirrän kuvan telkkariin niin pätkiminen jatkuu. No tämä ei ole minulle mikään hirveän paha ongelma, koska voin seurata tv:stä jotain toista matsia. Toki olisi kiva saada tietää mikä siinä kusee, että TV:n näytölle sitä ei voi siirtää.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Syyskuussa kyselin että kiinnostaako ketään mun ohjelma, jolla voi hyppiä GameCenter lähetyksessä katsomatta aikapalkkia. Olen nyt tehnyt siitä version, joka toivottavasti toimii muillakin koneilla kuin omillani.
...
Ohjelma ja lisätietoja löytyy linkin takaa:
http://www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/
Korjasin pari bugia ja lisäsin yhden napin kaukosäätimeen:
--
v1.1 (6.11.2013)

Lisätty: uusi nappi kaukosäätimeen (Fox Sports -palkin piilotus)
Korjattu: osoittimen kohdistus hyppäyksen jälkeen (kaukosäätö, näyttötila jokin muu kuin 1366x768)
Korjattu: 10 sekunnin hyppäys toimii myös jos osoitin on muualla kuin ko. napin päällä (kauko-ohjaus)
--
Palaute on tervetullutta. En edes tiedä toimiiko tämä Viaplayn kanssa, eli onko käyttöliittymä täsmälleen sama.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Korjasin pari bugia ja lisäsin yhden napin kaukosäätimeen:
--
v1.1 (6.11.2013)

Lisätty: uusi nappi kaukosäätimeen (Fox Sports -palkin piilotus)
Korjattu: osoittimen kohdistus hyppäyksen jälkeen (kaukosäätö, näyttötila jokin muu kuin 1366x768)
Korjattu: 10 sekunnin hyppäys toimii myös jos osoitin on muualla kuin ko. napin päällä (kauko-ohjaus)
--
Palaute on tervetullutta. En edes tiedä toimiiko tämä Viaplayn kanssa, eli onko käyttöliittymä täsmälleen sama.

En tiedä uskaltaako noin hienoon pakettiin jota olet värkännyt niin mitään enää toivoa lisätyksi,mutta onko mahdollista saada mac:llä toimiva versio?

edit:

olitkin jo ohjelman kotisivuille laittanut että vaatisi turhan paljon hommia kyseinen ohjelmointi.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
En tiedä uskaltaako noin hienoon pakettiin jota olet värkännyt niin mitään enää toivoa lisätyksi,mutta onko mahdollista saada mac:llä toimiva versio?
Joo, valitettavasti Mac-versiota ei ole tulossa. Rahasta tietysti voisin tehdä mitä vaan, mutta käyttäjien määrä on niin pieni suhteessa työmäärään, että kalliiksi taitaisi tulla. Macille on Mono-niminen alusta, jonka päällä voi ajaa .NET teknologialla tehtyjä ohjelmia, joissa ei ole erikoisuuksia, mutta tässä tapauksessa käytetään Windowsin erikoisempia rajapintoja.

Mutta aina kannattaa kysyä. Jos kyllin moni kysyy, voin joskus innostua vilkaisemaan asiaa ja työmäärää tarkemmin.

Edit. En oikein edes tiedä miten moni tällaista softaa on kaivannut, mutta minua on aina häirinnyt se aikapalkin spoilaavuus (etenkin nyt kun se roikkuu näkyvillä aina kun vähän hiireen koskee) ja sen 10s skip-napin näpyttely. Viimeisenä on häirinnyt se Fox Sports -palkki. DNS-toiminnallisuuden tein siihen koska itsellä oli sille käyttöä. Kauko-ohjaus syntyi mukavuudenhalusta, eli ei jaksa pompata sohvalta joka mainostauolla jos katsoo telkun kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Hattua täältä nostan kyllä,todella hienon ohjelman olet tehnyt sen perusteella mitä olen ominaisuuksia jne. lueskellut.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jotain häikkää siellä on. Tuolta näkyy:

NHL Stream | SKWJR

Laatua voi vaihtaa osoiteriviltä ja peliä (kai) alhaalta.

Edit: vaatii VLC Web pluginin, joten Chromella ainakin toimii, varmaan myös Firefoxilla.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Jotain häikkää siellä on. Tuolta näkyy:

NHL Stream | SKWJR

Laatua voi vaihtaa osoiteriviltä ja peliä (kai) alhaalta.

Edit: vaatii VLC Web pluginin, joten Chromella ainakin toimii, varmaan myös Firefoxilla.

Kertokaa joku nyt mulle miksei toimi, vaikka asensin VLC:n mukana web pluginin?!
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
hockey.us.to

Sieltä ohjeet. jos haluaa VLC:n kautta näykymään.

Melkein koko erä meni säätäessä ja ohjeita ettiessä.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Noilla ohjeilla toimii hyvin kun löytyi linkki 4500kpbs striimiin Ducks matsiin, kiitos.
 

NuoriPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kenelläkään linkkiä mihinkään sivulle, mistä löytyisi nuo kaikki linkit samalta sivulta jotta voisi toistaa VLC:llä tai iPadilla/iPhonella? Voi laittaa vaikka yv:llä.

Kiitos jo etukäteen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kenelläkään linkkiä mihinkään sivulle, mistä löytyisi nuo kaikki linkit samalta sivulta jotta voisi toistaa VLC:llä tai iPadilla/iPhonella? Voi laittaa vaikka yv:llä.

Kiitos jo etukäteen.

Sama homma, vaikka tosiaan YV:llä? Minnesotan matsin ainakin haluaisin nähdä tänään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Eli oliko jotain linkkejä esim. tämän eilisen NHL Stream | SKWJR Footlesin laittaman linkin kaltainen tuohon Minnesotan otteluun? Tai sitten niitä VLC-linkkejä jostain?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mihin kohtaan tuo linkki vlc:ssä laitetaan? Koitin tuonne avaa verrkosijainti kohtaan mut tuli joku virheilmoitus vaan.

Eikö se scripti enää toimi kun ei näy pelejä r/hockey kohdassa?

Jos VLC-plugin on asennettu selaimeen, niin ottelu pitäisi näkyä linkin takana olevalla nettisivulla.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Juu ei hättää pojat, porsaanreikä on vielä olemassa mutta vanha menetelmä ei tällä hetkellä toimi, pitää linkki syöttää. Mikäli se ei suoraan toimi laittakaa yv:tä. Eiköhän tuo scripti päivity taas parin päivän sisään.

E: näyttääkin olevan ohjeita ylempänä, en huomannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös