NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 889
  • 9 711

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Androidin gamecenter ei halua avautua. Väittää että ei ole nettiyhteyttä, mutta uutiset tulee puhelimeen kyllä läpi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siis onko tuo VLC-kuvio nyt lakannut toimimasta täysin? Vielä pari viikkoa sitten kun viimeksi katsoin, toimi hyvin, mutta nyt paukahtelee jotain MRL-herjaa vaikka mitä lähetystä yrittäisi avata.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Toimiiko muilla VLC-streamit kuten kuuluisi? Itsellä taas tätä, että käynnistyy, pyörii reilu 10sec ja taas alkaa sama pätkä uudestaan yms. pätkimistä ilmassa.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Syyskuussa kyselin että kiinnostaako ketään mun ohjelma, jolla voi hyppiä GameCenter lähetyksessä katsomatta aikapalkkia. Olen nyt tehnyt siitä version, joka toivottavasti toimii muillakin koneilla kuin omillani.

Ominaisuudet:
- Siirtää aikapalkkia eteenpäin pikanäppäinyhdistelmää painamalla.
- Tukee useita näppäinyhdistelmiä: 1min, 2min (mainokset), 5min ja 18min (erätauko)
- Hyppäyksen jälkeen osoitin siirretään 10 sekunnin hyppynapin päälle
- Kauko-ohjaus kännykän selaimella lähiverkon yli (ohjelman omat toiminnot ja GC playerin napit)
- Voi määrittää DNS-asetukset, joita käytetään ohjelman ollessa käynnissä (ei-Viaplay käyttäjille)
- Piilota muiden otteluiden tuloksia näyttävä tulospalkki (Fox Sports)

Vaatimukset:
- Windows (testattu seiskalla, toiminee muillakin)
- Microsoft .NET Framework 3.5 tai uudempi (tulee mukana Windows 7:ssä ja uudemmissa, ladattavissa Microsoftin sivuilta)
- Kokonäytön tila päänäytössä
- Tuetut resoluutiot tällä hetkellä: 2560x1440, 1920x1080, 1366x768 (ota yhteyttä jos käytät jotain muuta)
- Kauko-ohjaus vaatii että PC:n palomuurissa on portti avoinna tätä varten
- DNS-asetusten muuttaminen ohjelman avulla vaatii että ohjelma on käynnistetty Administrator-oikeuksin

Ohjelma ja lisätietoja löytyy linkin takaa:
http://www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/

Tämä on ilmainen ohjelma jonka tein aluksi omaan käyttöön, joten en takaa toimivuutta, nopeaa ongelmien ratkaisua enkä oikein mitään muutakaan:) Kokeilkaa ensin jollain ei niin tärkeällä pelillä, jotta homma toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Jaksaako kukaan pistää infoa mahdollisista syistä miksi VLC:n striimit ei lähde pyörimään? Versio on oikea (eli 2.1 ja 64bit) ja r/hockey-kansio löytyy sieltä mistä pitääkin ja striimien linkit myös. Eivät vaan suostu lähtemään pyörimään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eivät vaan suostu lähtemään pyörimään.

Minulla oli ennen tuota ongelmaa, en tiedä mistä johtuu. Sen sijaan taas alkoi tuo striimien pätkiminen, ei tuosta katselusta tule tänäänkään yhtään mitään. Kolme minuuttia se taas kesti, kunnes alkoivat ongelmat.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jaksaako kukaan pistää infoa mahdollisista syistä miksi VLC:n striimit ei lähde pyörimään? Versio on oikea (eli 2.1 ja 64bit) ja r/hockey-kansio löytyy sieltä mistä pitääkin ja striimien linkit myös. Eivät vaan suostu lähtemään pyörimään.

Just nyt tällä hetkellä ei toimi edes maksulliset streamit. Ainakaan itselläni. Vielä hetki sitten toimi streamit, mutta muutama minuutti sitten tosiaan pätkäs jostain syystä.

EDIT: Ja taas toimii streamit.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Just nyt tällä hetkellä ei toimi edes maksulliset streamit. Ainakaan itselläni. Vielä hetki sitten toimi streamit, mutta muutama minuutti sitten tosiaan pätkäs jostain syystä.

EDIT: Ja taas toimii streamit.

Itse siis tänään pääsin koittamaan tätä systeemiä ensimmäisen kerran kun ei viikolla jaksa öisin valvoa.
En vaan nyt keksi mitä olen mahdollisesti jättänyt tekemättä kun ei mikään iltapelin striimi lähde pyörimään. Puskee vain seuraavan virhetekstilitanian:
"Your input can't be opened:
VLC is unable to open the MRL 'http://nlds136.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/jets/as/live/jets_hd_2400.m3u8'. Check the log for details."
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyl täällä toimii normaalisti 4500kbs Chicagon tv:n kautta.

Viittitkö vaikka erätauolla heittää viestiä mitä pitää tehdä jotta homma pelittää?
Itse olen siis tehnyt seuraavat: asentanut 2.1 version VLC:stä ja kopioinut hockey.luac tiedoston oikeaan hakemistoon, mutta mitään muuta ei tapahdu kuin ylläolevassa viestissä tulevat virheilmoitukset. Oletettavasti siis jotain multa on jäänyt huomioimatta.

edit.
heittää myös seuraavan ilmoituksen kehiin:
"No suitable decoder module:
VLC does not support the audio or video format "undf". Unfortunately there is no way for you to fix this."
 
Viimeksi muokattu:

Bouma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Boston Bruins
Viittitkö vaikka erätauolla heittää viestiä mitä pitää tehdä jotta homma pelittää?
Itse olen siis tehnyt seuraavat: asentanut 2.1 version VLC:stä ja kopioinut hockey.luac tiedoston oikeaan hakemistoon, mutta mitään muuta ei tapahdu kuin ylläolevassa viestissä tulevat virheilmoitukset. Oletettavasti siis jotain multa on jäänyt huomioimatta.

edit.
heittää myös seuraavan ilmoituksen kehiin:
"No suitable decoder module:
VLC does not support the audio or video format "undf". Unfortunately there is no way for you to fix this."

Siis tyhmä olen näiden tietokoneiden ja ohjelmien kanssa mutta tein saman kuin sinä ja melkein aina toiminut jos ei jenkkien päässä vikaa ole ollut. Olen huomannut että aika moni valittanut pitkin viikkoa ettei pelaa mutta mulla ainakin pelittäny aika hyvin. Yleensä pidän 4500kbs mutta välillä jos se pätkii enemmän niin vaihdan 3000kbs mutta harvoin näin. Nytkin toimi ihan normaalisti WPG-CHI ekan erän 4500kbs... Tiedä sitten noista ongelmista. Eikö netti riitä, näytönohjain, koneenmuisti eli suoritinkäyttö tapissa jne jne...
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Onkos tommosta 2400 edes olemassa? Vanhockin listoista ei näy ku 400/800/1600/3000/4500.
iPadilla vanhockin osoitteet toimii moitteetta.

No toi sama ilmoitus tulee kun koittaa mitä tahansa striimeistä...

Siis tyhmä olen näiden tietokoneiden ja ohjelmien kanssa mutta tein saman kuin sinä ja melkein aina toiminut jos ei jenkkien päässä vikaa ole ollut. Olen huomannut että aika moni valittanut pitkin viikkoa ettei pelaa mutta mulla ainakin pelittäny aika hyvin. Yleensä pidän 4500kbs mutta välillä jos se pätkii enemmän niin vaihdan 3000kbs mutta harvoin näin. Nytkin toimi ihan normaalisti WPG-CHI ekan erän 4500kbs... Tiedä sitten noista ongelmista. Eikö netti riitä, näytönohjain, koneenmuisti eli suoritinkäyttö tapissa jne jne...

Kyllä tässä netin ja koneen olla aivan riittävä hoitamaan homman, kun viime kaudella kuitenkin maksettu gamecenter toimi moitteetta parhaalla laadulla.
No googlettelen ja koitan paikantaa missä vika mahtaa olla, mutta eipä tässä maailma kaadu vaikkei pelejä alkaisikaan näkyä. Oikeastaan nämä viikonloppujen päiväpelit ovat ainoita mitä katsoisin, niin menetyksen tuska ei vallan suuri kuitenkaan ole :)

edit. sainpahan nyt kuvankin vihdoin näkymään.
 
Viimeksi muokattu:

chubster

Jäsen
Kysymys:

Onko jossain vikaa, vai onko asia vaan näin? Viaplayn kautta kun menee gamecenteriin kattoon matseja nii kovimmillaan tuuttaa kuvaa ulos 3000kbps laadulla. VLC streamit on kuitenkin noita samoja, mutta VLCllä pystyy kattoon 4500kbps lähetystä. Eli siis ilmaseksi näkee oikeasti paremmalla kuvanlaadulla kun tuolla maksetulla puolella.

Ymmärtääkö kukaa mitä haen takaa tässä edes?
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Itellä samaa ongelmaa kuin Mäyriksellä tuossa ylhäällä, samat 2 ilmotusta heittää kun koitan avata peliä, VLC 2.1 64 löytyy ja olen liittänyt tuon hockey tiedoston sinne. Jos joku viitsisi avustaa erätauolla esim. niin olisin kiitollinen. Netistä ja koneesta homma ei oo kiinni.
 
Aika pitkään jaksoin toiveikkaana yrittää katsoa pelejä VLC:n kautta, mutta nyt alkaa kärsivällisyys loppua. Versio on oikea ja pelit tulee hienosti noihin valikoihin joka päivän pelien mukaan ja laatukin vastaa luvattua, mutta pätkiminen ei ota loppuakseen. Kyse ei ole kaistan riittämättömyydestä tai muusta vastaavasta. Ottelusta riippuen joskus pystyn katsomaan kokonaisen erän, joskus 10 minuuttia ja useimmiten 20 sek - 2 minuuttia ilman pätkimistä. Ihan sama oikeastaan millä laadulla katson, niin pätkimistä tapahtuu ja se tappaa kyllä katselunautinnon ihan täysin.

Tietenkin kyseessä on ilmainen palvelu, joten en jaksa sen enempää vuodattaa kyyneleitäni asian suhteen, mutta kyllä omalta osaltani tämä palvelukanava taisi nyt olla tässä. Mielummin maksan kuitenkin vaikka sen 25 euroa kuukaudessa toimivasta joskin heikommasta (laadun osalta) tuotteesta. Kiitokset kuitenkin niille käyttäjille täälläkin, jotka ovat jaksaneet ohjeet väsätä. Toivottavasti edes jollain toimii moitteetta, niin pääsette nauttimaan huippulätkästä huippulaadulla. Onhan tuo 4500-striimi ihan älytön toimiessaan.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Aika pitkään jaksoin toiveikkaana yrittää katsoa pelejä VLC:n kautta, mutta nyt alkaa kärsivällisyys loppua. Versio on oikea ja pelit tulee hienosti noihin valikoihin joka päivän pelien mukaan ja laatukin vastaa luvattua, mutta pätkiminen ei ota loppuakseen. Kyse ei ole kaistan riittämättömyydestä tai muusta vastaavasta. Ottelusta riippuen joskus pystyn katsomaan kokonaisen erän, joskus 10 minuuttia ja useimmiten 20 sek - 2 minuuttia ilman pätkimistä. Ihan sama oikeastaan millä laadulla katson, niin pätkimistä tapahtuu ja se tappaa kyllä katselunautinnon ihan täysin.

... Kiitokset kuitenkin niille käyttäjille täälläkin, jotka ovat jaksaneet ohjeet väsätä. Toivottavasti edes jollain toimii moitteetta, niin pääsette nauttimaan huippulätkästä huippulaadulla. Onhan tuo 4500-striimi ihan älytön toimiessaan.

Itsellä sama tilanne. Tosin tuntuu riippuvan myös päivästä, joskus toimii ihan hyvin ja sillon jaksaa nauttia tuosta 4500-striimistä, mutta oon nyt muutaman kerran suosiolla käyttäny Gamecenteriä. Sen verran joskus pätkii ja video pysähtelee.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Itellä samaa ongelmaa kuin Mäyriksellä tuossa ylhäällä, samat 2 ilmotusta heittää kun koitan avata peliä, VLC 2.1 64 löytyy ja olen liittänyt tuon hockey tiedoston sinne. Jos joku viitsisi avustaa erätauolla esim. niin olisin kiitollinen. Netistä ja koneesta homma ei oo kiinni.

Koitapa tuon murobbs:n tyypin ohjeilla: NHL live stream - Sivu 2 - MuroBBS

Lähinnä siitä poimin vain uusiksi tuon hockey-tiedoston ja alkoi sitten toimia. Pienestä se on näköjään kiinni... Aiemmin olin näprännyt juurikin tiedostomuotoja ja -nimeä (vaikkakin täysin samoina ne pitänyt). Hämärältä kuulostaa, että se voisi syynä olla, mutta ainakin mulla alkoi toimimaan.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Koitapa tuon murobbs:n tyypin ohjeilla: NHL live stream - Sivu 2 - MuroBBS

Lähinnä siitä poimin vain uusiksi tuon hockey-tiedoston ja alkoi sitten toimia. Pienestä se on näköjään kiinni... Aiemmin olin näprännyt juurikin tiedostomuotoja ja -nimeä (vaikkakin täysin samoina ne pitänyt). Hämärältä kuulostaa, että se voisi syynä olla, mutta ainakin mulla alkoi toimimaan.

Tuohan toimi heti, kiitokset sulle!
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Onko muilla VLC:n streameissa looppausongelmaa? Käynnistyy kyllä streami, mutta kuva jää paikoilleen nykimään, äänet kuuluvat normaalisti...
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Tämä saattaisi jo mennä tietokone-ketjuu, mutta kysyn täällä kun asiaan liittyy. Yritän tuolla MuroBBS ohjeella saada toimimaan, 64Mt VLCPlayer tallentuu minun Windows 8:lla Program Filesiin, ja kun linkkiä koittaa tallentaa oikeaan kansioon, herjaa Windows, että tarvii pyytää lupa järjestelmänvalvojalta? Kuitenkin asetusten mukaan olen itse, tietysti, oman koneeni järjestemänvalvoja.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Tämä saattaisi jo mennä tietokone-ketjuu, mutta kysyn täällä kun asiaan liittyy. Yritän tuolla MuroBBS ohjeella saada toimimaan, 64Mt VLCPlayer tallentuu minun Windows 8:lla Program Filesiin, ja kun linkkiä koittaa tallentaa oikeaan kansioon, herjaa Windows, että tarvii pyytää lupa järjestelmänvalvojalta? Kuitenkin asetusten mukaan olen itse, tietysti, oman koneeni järjestemänvalvoja.

Avaa se muistio järjestelmänvalvojana, tai tallenna tiedosto ensin omiin tiedostoihin ja sen jälkeen kopioi se normaalisti oikeaan sijaintiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös